Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم مقابل الدحیل در خط حمله استوکس جایگزین اوساگونا شود چون قابلیت‌هایش را در دربی نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگویی در خصوص بازی پرسپولیس ایران و الدحیل قطر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:

این بار اول نیست که با الدحیل بازی می‌کنیم، در بازی‌های قبلی نشان دادیم می‌توانیم این تیم را شکست دهیم و این بار هم قدرت این را داریم که با پیروزی به ایران برگردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:

پرسپولیس در این چند روز روحیه خوبی داشته و طبق شنیده‌های ما واریزی هم داشته‌اند و با تمام قوا به قطر رفته‌اند و من امیدوارم که این بازی را ببریم، یا با حداقل امتیاز که کم از شکست الدحیل ندارد بازی را تمام کنیم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد:

یحیی گل‌محمدی با لیگ قهرمانان آسیا آشنا است و این تجربه می‌تواند به پرسپولیس کمک کند اما نباید از ستاره‌های بزرگ الدحیل هم غافل شویم، این تیم در این سال‌ها با ثروت زیادی که دارد بازیکنان سطح اول اروپا را جذب کرده‌،مانژوکیچ و بن عطیه بازیکنانی هستند که پرسپولیسی‌ها باید با برنامه آنها را مهار کنند.

فنونی‌زاده در پایان گفت:

به نظرم دست گل‌محمدی نسبت به برانکو و کالدرون بازتر است و این می‌تواند به پرسپولیس کمک کند، امیدوارم هم نوراللهی و هم کامیابی نیا در این بازی فیکس بازی کنند تا خط میانی ما قوی شود و در خط حمله استوکس جایگزین اوساگونا شود چون قابلیت‌هایش را در دربی نشان داد و با تمام این مهره‌ها دست‌پر به ایران برگردیم.

میزان

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس استوکس اخبار پرسپولیس استوکس پرسپولیس فنونی زاده یحیی گل محمدی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۰۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشیدی: استقلال نصف جان‌مان کرد/ حسینی نباید محروم می‌شد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال در ۱۰ دقیقه پایانی بازی با شمس آذر قزوین نصف جان‌مان کرد. - اخبار ورزشی -

منصور رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: استقلال در 10 دقیقه پایانی بازی با شمس آذر ما را نصف جان کرد. کاری ندارم که بدنسازی تیم چطور پیش رفته است، ولی نباید یک تیم در 10 دقیقه پایانی به راحتی به استقلال فشار بیاورد. استقلال صدرنشین لیگ است و نباید اینطور بازی کند. مشکل یا از بدنسازی است یا به لحاظ روحی و روانی نتوانسته بودند تا آخر تمرکز داشته باشند. استقلال یکی دو بازی در خط دفاعی خوب کار می‌کند، ولی به یکباره می‌بینیم در چنین بازی ناهماهنگی بیشتر نشان داده می‌شود. البته مصدومیت و محرومیت‌ها بی‌تأثیر نیست.

وی در ادامه افزود: استقلال در دقایق پایانی در لاک دفاعی فرو رفت. جواد نکونام هم تعویض‌های بدی انجام داد. از دقیقه 70 مشخص بود که بلانکو و مهرداد محمدی خسته هستند. ابوالفضل جلالی و صالح حردانی نیز همین شرایط را داشتند و باید زودتر تعویض می‌شدند. این سلیقه مربی بود که چطور تعویض کند، چیزی که اما ما می‌دیدیم باید زودتر تعویض می‌شدند.

پیشکسوت باشگاه استقلال راجع به محرومیت سیدحسین حسینی به دلیل اتفاقات بازی این تیم در خانه آلومینیوم اراک گفت: هواداری به زمین آمد و حسینی هم واکنش نشان داد. به عقیده من دروازه‌بان استقلال کار خطایی نکرد که اینطور جریمه سنگین برای او در نظر بگیرند و یک جلسه هم محرومش کنند. حسینی کاری نکرد که این همه با سخت‌گیری علیه او رأی صادر کنند.

رشیدی در مورد بازی بعدی استقلال که با تراکتور در تبریز خواهد بود، خاطر نشان کرد: همه بازی‌ها سخت است و نمی‌توان گفت این هفته استقلال کار سختی دارد. تیم‌ها در نیم‌فصل دوم شناخت کاملی از هم دارند و می‌دانند از بازی چه می‌خواهند. تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد باید دنبال پیروزی باشد. سرمربی استقلال باید به لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان کار و آنها را آماده پیروزی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم
  • 36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • رشیدی: استقلال نصف جان‌مان کرد/ حسینی نباید محروم می‌شد
  • یحیی گزینه جدی مدیران تراکتور؛ گل محمدی باید مجوز بگیرد