Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@09:19:54 GMT

آغاز عملیات اجرایی پل سردار قاسم سلیمانی در لرستان

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۰۶۸۶

آغاز عملیات اجرایی پل سردار قاسم سلیمانی در لرستان

معاون وزیر راه از آغاز عملیات اجرایی پل سردار شهید قاسم سلیمانی به طول ۱۳۸ متر با دهانه ۵۵ متری قوسی بتنی و اعتبار ۲۵ میلیارد تومان در لرستان خبر داد. ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، عبدالهاشم حسن نیا با اشاره به افتتاح 40 پروژه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان در نهمین روز از دهه مبارک فجر اظهار کرد: عملیات اجرایی پل سپهبد شهید قاسم سلیمانی (بابازید) به طول 138 متر با دو دهانه 55 متری قوسی بتونی با اعتبار حدود 25 میلیارد تومان امروز آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آغاز ساخت پل پران پرویز ادامه داد: بخشی از این پروژه‌ها شامل ساخت و تجهیز پنج باب راهدارخانه در چال‌ شیر، بزنوید، ‌مرگسر،‌ گله بادوش و فرسش در شهرستان الیگودرز است. ‌

وی با بیان این‌که روکش آسفالت 115 کیلومتر از راه‌های سراسر استان به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: همچنین 11 دستگاه پل در شهرستان پلدختر احداث، تعمیر و بازسازی شده است که شامل کیان آباد، شهید ولی اله آزادی (کلات زیودار) گل گل علیا و سفلی، چولهول 1 و2 و 3،‌ دهلیج،‌ ابنیه فنی طولکش و چم گردله 1 و 2 است.

وی گفت: پروژه‌های احداث، تعمیر و بازسازی 6 دستگاه پل در شهرستان چگنی شامل سبزوار،‌ژیری ژبان،‌ چم دیوان،‌ کلم‌بود، زمزم، تشکن نیز در جریان سفر امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بیان کرد: در شهرستان الشتر نیز پروژه‌های احداث، تعمیر و بازسازی 7 دستگاه پل و آبنما،‌ شامل چشمه طلا،‌بیژن‌وند،‌کاکارضا قدیم،‌ کاظم‌آباد،‌ نیاز آباد،‌ آبنمای مومن‌آباد و قلایی به بهره‌برداری می‌رسد.علاوه بر بهره‌برداری از سه دستگاه پل در شهرستان دلفان،‌ سه دستگاه پل در شهرستان خرم آباد،‌ یک پل در بروجرد،‌یک پل در درود،‌ یک پل در کوهدشت در جریان سفر امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

 

R1012188/P/S7,81/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سردار قاسم سلیمانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی بهره برداری می رسد دستگاه پل در شهرستان عملیات اجرایی پل تعمیر و بازسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۰۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین بزودی + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سیاهپوش، مدیر اجرایی طرح کمربندی نسیم شمال گفت: قطعه سوم کمربندی نسیم شمال به طول دو هزار و 500 متر و عرض 13 متر، از آذر پارسال اجرایی شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین بزودی + فیلم