Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران با اشاره به ارسال بیش از ۴۰۰۰ قلم تجهیزات پزشکی به مراکز درمانی دولتی گفت: مبلغ تجهیزات ارسال شده حدود ۱۷۰ میلیارد تومان است. ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸ اجتماعی پزشکی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری تسنیم؛ دکتر مهدی یوسفی درباره تجهیزات و ملزومات مصرفی که توسط این مجموعه به مناسبت دهه مبارک فجر به بیمارستانها و مراکز دولتی سراسر کشور ارسال شده، اظهار داشت: تعداد 4 هزار و 140 دستگاه به این مراکز ارسال شده است و مبلغ تجهیزات ارسال شده حدود 170 میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی از تجهیزات توزیع شده به مناسبت ایام دهه مبارک فجر شامل دیالیز، تجهیزات یونیت دندانپزشکی، مانیتورینگ علائم حیاتی، رادیولوژی دیجیتال و پرتابل، سی تی اسکن و ام آر آی بوده است.

رئیس هیئت امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران  با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 2000 تخت بستری به مراکز درمانی دولتی ارسال شده است، یادآور شد: تجهیزات استراتژیک و ضروری همچون تخت ccu و icu، ونتیلاتور بزرگسال و اطفال، تخت احیا و انکوباتور نوزاد و چراغ اتاق عمل نیز برای مراکز دانشگاهی و علوم پزشکی کشور تهیه و ارسال شده است.

انتهای پیام/

R7573/P/S2,24/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت تجهیزات پزشکی ارسال شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۰۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ارسال اظهارنامه به مقامات دولتی/ امکان شکایت علیه مقامات دولتی وجود دارد؟

به گزارش خبرآنلاین از مرکز رسانه‌ای قوه قضائیه، در پی انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری قوه قضاییه در فضای مجازی و ادعای ممنوعیت ارسال اظهارنامه به مقامات دولتی لازم به توضیح است که اظهار به معنای اطلاع مطلبی به فرد دیگر است.

در سالهای اخیر برخی افراد به منظور ارسال و رساندن درخواست‌های شخصی خود به مقامات دولتی به جای مراجعه به روابط عمومی‌ها و ثبت نامه اداری، اقدام به ارسال اظهارنامه کرده‌اند.

با الکترونیکی شدن فرایند ارسال اظهارنامه این موضوع نیز افزایش یافته است و بعضا افراد در قالب ارسال اظهارنامه به مسئولان دولتی، درخواست شخصی خود را مطرح می‌کنند.

ارسال درخواست‌های شخصی به مقامات دولتی، فرایند حقوقی محسوب نمی‌شود و باید از طریق روابط عمومی دستگاه انجام شود.

همچنین لازم به توضیح است که دستورالعمل ممنوعیت ارسال اظهارنامه به مقامات دولتی موضوع جدیدی نیست و این اقدام از سال ۹۲ در حال اجرا بوده است.

لازم به ذکر و تصریح است کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898085

دیگر خبرها

  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی
  • تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • چرا ثبت اظهارنامه برای مقامات و سران ممنوع شد؟!
  • توضیحات قوه قضائیه درباره یک خبر
  • امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد
  • ممنوعیت ارسال اظهارنامه به مقامات دولتی/ امکان شکایت علیه مقامات دولتی وجود دارد؟
  • ماجرای منع دفاتر خدمات قضایی از ثبت اظهارنامه برای مقامات دولتی
  • خریداری تجهیزات پزشکی در خراسان شمالی
  • اهداء تجهیزات به بیمارستان امام خمینی(ره) چایپاره