Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، دور نهم و پایانی مسابقات بین‌المللی شطرنج جام فجر گرامیداشت دهه فجر، به میزبانی چابهار برگزار شد.

بعد از برگزاری ۹ دور این مسابقات، مسعود مصدق‌پور با ریتینگ ۲۴۹۹ با کسب ۷.۵ امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آورد.

احسان قائم‌مقامی با ریتینگ ۲۵۵۸ با کسب ۷ امتیاز در رده دوم ایستاد و نایب قهرمان مسابقات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرش داغلی دیگر شطرنج‌باز کشورمان با ریتینگ ۲۴۲۴ و با امتیاز ۶ به عنوان سومی این رقابت‌ها بسنده کرد.

مصدق‌پور در دور پایانی مقابل حریفی از آذربایجان به برتری رسید و قائم‌مقامی نیز برابر امیرمحمد آزادی به پیروزی دست یافت. نکته حائز اهمیت در این دور از مسابقات بین‌المللی جام فجر این بود که عناوین اول تا ششم مسابقات به نمایندگان ایران تعلق گرفت.

همچنین امروز مهرداد پهلوان زاده، رییس فدراسیون شطرنج با حضور در چابهار از دور پایانی مسابقات بازدید کرد.

کد خبر 4849734 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: مسابقات شطرنج شطرنج احسان قائم مقامی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران دربی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم ملی فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتسال ایران فدراسیون فوتبال لیگ برتر والیبال والیبال فرهاد مجیدی فوتسال کشتی آزاد قائم مقامی مصدق پور جام فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۱۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان شطرنج ایران یادواره شهید آرمان علی وردی با ۷۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال جایزه نقدی از پنج‌شنبه ۳۰ فروردین‌ ماه به مدت ۶ روز در محل فدراسیون شطرنج برگزار شد.

لیگ برتر شطرنج بانوان ایران که با حضور ۸ تیم باشگاه نخبگان، باشگاه شطرنج افلاک، باشگاه پیشگام نوین رایمند شهرضا، باشگاه پیشگام نوین تهران، باشگاه اندیشه نوین ساری، باشگاه فیل خوب اراک، باشگاه ابتکار لنگرود و دانشگاه تهران آغاز به کار کرد در نهایت با قهرمانی باشگاه نخبگان گیلان به پایان رسید.

در پایان آیین اختتامیه لیگ برتر شطرنج بانوان کشور با حضور مسئولان فدراسیون شطرنج و اعضاء تیم‌ها برگزار و جام و مدال و حکم و جوایز این رقابت‌ها به عنوان‌داران از سوی مسئولان فدراسیون شطرنج اعطاء شد.

کد خبر 6087185

دیگر خبرها

  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • بایر، اینتر و شرکا: تیم‌هایی که زودتر قهرمان شدند
  • تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد
  • فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد