Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@04:11:57 GMT

رادیو «انتخابات» راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۲۰۴۹

حامد فاتحی مدیر روابط عمومی معاونت صدا گفت: نظر به شرایط حساس داخلی، منطقه و بین المللی و اهمیت بسیار زیاد برگزاری موفق یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و بستر سازی برای مشارکت حداکثری ملت بزرگ ایران در اولین انتخابات گام دوم انقلاب، معاونت صدا تصمیم به راه اندازی«رادیو انتخابات» کرده و تلاش دارد در کنار مردم و مسئولان نظام به افزایش شور و شوق انتخاباتی و گرم کردن فضای انتخاباتی کشور کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار فرهنگ و هنر - فاتحی تصریح کرد: این رادیو با شعار «رادیو انتخابات، صدای جمهور... طنین همدلی، حضور و حماسه»، با حضور شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی، جمال عرف معاون سیاسی وزارت کشور، مدیران شبکه‌های رادیویی و جمعی از مدیران ستادی و کارکنان معاونت صدا افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: این مراسم روز شنبه ۲۶ بهمن ماه ساعت ۱۰:۳۰ در استودیو شماره هشت ساختمان شهدای رادیو با هدف بستر سازی، تسهیل و هم افزایی ملی برای برگزاری انتخابات طراز انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی معاونت صدا گفت: رویکرد رسانه‌ای این رادیو امید به آینده، تکثیر نشاط اجتماعی و مشارکت مسئولانه مردم است که بر روی موج fm ردیف ۵/۹۵ مگاهرتز از روز چهارشنبه ۲۳ بهمن تا چهارم اسفند ماه به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

ابوالفضل نوروزی مدیر گروه سیاسی اجتماعی رادیو گفت و گو، مدیریت رادیو انتخابات را بر عهده دارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی معاونت صدا انتخابات مجلس معاونت صدا رادیو انتخابات رادیو انتخابات معاونت صدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۲۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های تولیدی رادیو بوشهر کیفی شود

مدیرکل صداوسیمای استان بوشهر با اشاره به اهمیت و جایگاه رادیو در بین مردم، بر لزوم توجه به کیفیت‌بخشی به محتوا در مقابل کمیت برنامه‌های تولیدی رادیو بوشهر تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مهدی حیدری صبح امروز در دورهمی خانواده رادیو بوشهر در روز رادیو با بیان اینکه رادیو، در میان مردم محبوبیت خاصی دارد، اظهار داشت: فعالان این عرصه از توانمندی بالایی برخوردار هستند که خدمت آنان درخور تحسین است.

وی رادیو را مؤثرترین وسیله ارتباطی با مردم در جامعه دانست و با اشاره به اهمیت و جایگاه رادیو در بین مردم، بر لزوم توجه به کیفیت‌بخشی به محتوا در مقابل کمیت برنامه‌ها تأکید کرد.

مدیرکل صداوسیمای استان بوشهر اضافه کرد: موضوع پژوهش برنامه‌ای از ارکان تولید محتوای مؤثر و مخاطب‌پسند برنامه‌سازان رادیو است که باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

قائم مقام صدا و سیمای استان بوشهر نیز با اشاره به اینکه رادیو به عنوان یک رسانه گرم که از وضوح بالایی در انتقال پیام به مخاطب برخوردار است، گفت: رادیو همیشه جایگاه مخاطب خود را در مواجهه با تغییرات ماهیت و ساختاری نسبت به سایر رسانه‌ها داشته است. نقش رادیو به عنوان رسانه بحران نقش متمایز و برجسته‌ای است که اثربخشی آن در شرایط خاص و سهولت دسترسی آسان و اعتماد مخاطب به آن از شاخص‌های ویژه این رسانه دوست داشتنی است.

در ادامه کارکنان رادیو بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همکاران فقید و پیشکسوتان با بیان انتظارات و پیشنهادات خود خاطرات دوران کاری خود را نقل کردند.

در پایان از تلاش‌های شبانه‌روزی و متعهدانه همکاران و بازنشستگان رادیو تقدیر شد.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • شنونده برنامه های رادیو هستم | رادیو شخصیت های ارزشمند بسیار دارد
  • راه اندازی دبیرخانه مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز
  • برنامه‌های تولیدی رادیو بوشهر کیفی شود
  • رادیو باسابقه‌ترین رسانه در صداوسیمای سیستان و بلوچستان
  • ‌راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شیراز
  • دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز راه‌اندازی شد
  • پوشش‌دهی موج FM در استان کرمان ارتقا یافت
  • راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز
  • ۸۴ بهار با رادیو
  • ویژه‌برنامه‌های رادیو برای ۸۴ سالگی