Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفوان عبدالغنی، کارشناس فوتبال عراق معتقد است تیم فوتبال الشرطه به‌خوبی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده نشده است و مشکلات زیادی خصوصاً در خط دفاع دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عبدالغنی درباره دیدار استقلال ــ الشرطه در هفته اول از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا گفت:

امروز الشرطه وارد آزمون بزرگی می‌شود و امیدواریم در بازی مقابل استقلال ایران موفق باشد، اما این تیم مشکلات اساسی خودش را حل نکرده و آن رفع نقاط ضعف در عمق خط دفاع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه آماده‌سازی الشرطه در حد این مسابقات نبوده است و نمی‌دانم چرا تیم‌های بزرگ ما بازی‌های تدارکاتی مناسبی برگزار نمی‌کنند.

«استقلال یکی از بهترین تیم‌هاست و عبور از این تیم آسان نخواهد بود.»، وی با بیان این جمله اضافه کرد:

شاید تجربه الشرطه به این تیم در لیگ قهرمانان کمک کند خصوصاً با توجه به اینکه در گروه بسیار سختی قرار ندارد و تیم‌های حاضر در این گروه بهترین تیم‌های کشور‌های خودشان نیستند. اگر الشرطه از ابتدای فصل بازیکنان خارجی لازم را جذب می‌کرد شرایط متفاوتی داشت. این تیم در حال حاضر مدعی قهرمانی در لیگ عراق نیست، با این شرایط چطور می‌تواند مدعی قهرمانی آسیا باشد؟

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال الشرطه عراق کارشناس فوتبال عراق لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۲۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد

دیدار تیم‌های فوتبال العین امارات و الهلال عربستان در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه دیروز پنجشنبه در ورزشگاه هزاء بن زائد امارات برگزار شد که با برد چهار بر دو میزبان اماراتی همراه بود.

سوفیان رحیمی (۶ و ۲۶-پنالتی و ۳۸-پنالتی) و کاکو (۵۶-پنالتی) برای العین و مالکوم (۴۹) و یاسر الشهرانی (۷۸) برای الهلال گلزنی کردند.

شاگردان هرنان کرسپو در حالی موفق به کسب پیروزی پرگل شدند که الهلال در ۳۶ دیدار قبلی رسمی خود در تمامی مسابقات نتیجه‌ای جز پیروزی نگرفته بود. آن‌ها همچنین ۴۴ بازی نباخته بودند و آخرین شکست آبی‌پوشان فوتبال عربستان به ۲۱ مردادماه ۱۴۰۲ باز می‌گردد.

الهلال با این شکست تلخ حالا در فصلی رویایی در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا هستند تا تمام تلاش‌های اخیر آن‌ها که تبدیل به رکوردی در سطح دنیا شده بود دیگر به چشم نیاید.

دیگر خبرها

  • روایت کارشناس کانادایی از حمله ایران به اسرائیل
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید، نخستین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید اولین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • تحلیل عملکرد موشک‌های ایران توسط سه کارشناس آمریکایی
  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد
  • ممنون بایرلورکوزن، ممنون ژابی آلونسو / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • فرمول قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا