Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات کشتی آزاد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در یزد با قهرمانی تیم استان مازندران پایان یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از یزد، ظهر امروز مسابقات قهرمانی کشتی آزاد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی(لیگ فرهیختگان) جام دهه فجر یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد (مجموعه ورزشی ولایت) با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این دوره از مسابقات که با حضور پنج تیم از دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های تهران، مازندران، خراسان‌شمالی، قزوین، گلستان برگزار شد، تیم‌های کشتی آزاد استان‌های مازندران، تهران و خراسان‌شمالی به ترتیب مقام‌های نخست تا سوم را کسب کردند و تیم استان قزوین نیز به‌عنوان تیم اخلاق انتخاب شد.

مراسم اختتامیه و اعطای مدال‌های این مسابقات با حضور محمدرضا دهقانی اشکذری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد، سیداحمد هاشمی معاون توسعه ورزش قهرمانی استان یزد، مجتبی صدقی رئیس هیئت کشتی استان یزد و جمعی از مسئولان ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد و نمایندگان هیئت کشتی استان برگزار شد.

انتهای پیام/4121/4062/

مسابقات قهرمانی کشتی آزاد دانشجویان مسابقات قهرمانی کشتی آزاد دانشجویان مسابقات قهرمانی کشتی آزاد دانشجویان مسابقات قهرمانی کشتی آزاد دانشجویان مسابقات قهرمانی کشتی آزاد دانشجویان مسابقات قهرمانی کشتی آزاد دانشجویان مسابقات قهرمانی کشتی آزاد دانشجویان

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد مسابقات قهرمانی کشتی آزاد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران کشتی آزاد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مسابقات قهرمانی کشتی آزاد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۲۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم رباتیک دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد به سرپرستی محمدرضا جناب‌زاده مسئول انجمن علمی رباتیک دانشجویی این دانشگاه و ۱۳ عضو این تیم در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران موفق به کسب دو مقام Best design در خودرو پرنده و خودرو خودران این دوره از مسابقات شدند.

ربات‌های شرکت‌کننده از تیم YRA دانشگاه آزاد اسلامی یزد به علت قطعه‌سازی، مونتاژ و طراحی مکانیک خوب حائز شرایط Best design شدند.

این مسابقات توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور بیش از یک‌هزار و ۸۰۰ شرکت‌کننده در ۳۰۰ تیم حائز شرایط از مدارس و دانشگاه‌های کشور و حضور ۹ تیم خارجی از ۵ کشور به میزبانی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در ۲۴ لیگ برگزار شد و در روز جمعه ۳۱ فروردین‌ماه با اعلام تیم‌های برگزیده به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • نایب قهرمانی دانشگاه آزاد یادگار امام(ره) در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید
  • آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی آزاد از پنجم اردیبهشت
  • همکاری دانشجویان در برگزاری انتخابات نمادی از مشارکت اجتماعی فعال نسل جوان
  • تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد، موفق به کسب دومقام در مسابقات بین المللی روبوکاپ شد
  • نگاه رهبری به کشتی ریزبینانه و دقیق است/ هدف اصلی المپیک است