Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد رضا فیضی منش مدیر منطقه سه شهرداری همدان، مدیرشهرداری منطقه سه درحاشیه بازگشایی ورودی محله فرخ سرشت با بیان اینکه با اجرای این طرح، محله فرخ سرشت ازبن بست خارج می‌شود گفت: به منظور اجرای طرح بازگشایی معابر برای جلوگیری از ترافیک وتسهیل درعبور ومرور وسهولت در دسترسی شهروندان به خیابان خضریان، املاک معارض کوچه احدی تملک و بازگشائی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فیضی منش با اشاره به اینکه این کوچه بن بست کامل نیست یادآورشد: کوچه فرخ سرشت دارای ۱/۵متر است که با اجرای طرح تسهیل در عبور و مرور به چهار متر تبدیل می شود.

او ادامه داد: برای بازگشایی کوچه‌ی احدی، املاک موجود دراین طرح را تملک وپس از تخریب پلاک ها، مسیر دسترسی باز و پس از طی مراحل عمرانی امکان تردد خودرو‌ها فراهم و مشکل عبور و مرور در خیابان ۱۷ شهریور نیزبرطرف می‌شود.

او با اشاره به اقدامات شهرداری برای بازگشایی ورودی محله فرخ سرشت به خیابان خضریان و ۱۷ شهریور افزود: این عملیات در دومرحله انجام شد که درمرحله اول دوباب منزل مسکونی درسال قبل توسط شهرداری منطقه سه تملک و تخریب ودر سال جاری نیز دوباب منزل مسکونی ودوپلاک تجاری تملک وتخریب شد.

مدیر منطقه سه با اشاره به اینکه درسال جاری در راستای رفع املاک معارض در طرح بازگشایی معابر و پیاده رو سازی سطح منطقه مبلغی بالغ بر، میلیارد هزینه کرده ایم افزود: برای آزادسازی بن بست‌ها باید برخی پلاک‌ها موجود در کوچه‌ها وبلوار‌ها خریداری و تخریب شوند.
فیضی منش در ادامه اظهار داشت: سال ۹۸بازگشایی معابر در بلوار‌های قدر و سرداری در کوی خضر، کوی مجید آباد و ساماندهی ورودی‌های شهر و تعریض بلوار‌های سردار شهید همدانی و خلیج فارس، تملک واحد‌های تجاری سنگ فروشان در ابتدای بلوار خلیج فارس و انتقال به کوی صنعتی شهید بهشتی انجام شده است و روند تملک‌ها بر اساس طرح تفصیلی همچنان ادامه خواهد داشت.
فیضی منش بابیان اینکه شهرداری تمام تلاش خود را به کار بسته تا این عملیات را با کیفیت و سرعت بیشتری به اتمام برساند اضافه کرد: ازنتایج مثبت این طرح و تحولات ناشی از آن در محله فرخ سرشت و خیابان ۱۷ شهریور وخضریان این است که پس از پایان طرح آرامش وتردد آسان کسبه مستقر در این محدوده وشهروندان فراهم می‌شود.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری طرح ترافیک بازگشایی معابر عبور و مرور ۱۷ شهریور منطقه سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۲۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازگشایی محور هراز تردد در این محور را عادی و روان ذکر کرد و گفت: در حال حاضر ترافیک در محدوده هزارچم محور کندوان در مسیرهای رفت و برگشت سنگین است.

وی وضعیت تردد در دیگر محورهای استان را عادی و روان ذکر کرد و گفت: از نظر جوی شاهد مه گرفتگی در محدوده تونل کندوان و گدوک در سوادکوه و بارش باران در دیگر نواحی استان هستیم.

کد خبر 6086587

دیگر خبرها

  • ویژگی پل های جدید عابر پیاده تهران | این پل ها در کدام نقاط شهر نصب می شوند؟
  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزادراه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزادراه شهید شوشتری
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین آزادراه شهید شوشتری
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • مشکلات محله تاریخی قاضی از زبان شهروند آران و بیدگل + تصاویر
  • محله‌های همدان قدیم مرز بندی داشتند / در کاوش از میدان مرکزی همدان هیچ گنجی یافت نشد
  • آموزش ۱۶۰۰ دانش‌آموز بوشهری با قوانین ایمنی عبور و مرور