Web Analytics Made Easy - Statcounter

درحالی که طبق قانون، شرکت‌های خودروسازی بدون تایید سازمان حمایت حق افزایش قیمت ندارند، گزارش‌ها حاکی از این است که دو شرکت مدیران خودرو و کرمان موتور بعد از افزایش نرخ بنزین قیمت محصولات خود را بالا بردند.

در همین رابطه عباس تابش، رئیس هیئت مدیره سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اظهار کرد که این سازمان از دو شرکت مدیران‌خودرو و کرمان‌موتور خواسته که مستندات مربوط به افزایش قیمت خود را ارائه کنند و سریع به قیمت‌های قبلی برگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه معاون مربوط به بخش خودرو در سازمان حمایت به دنبال دریافت مستندات دقیق برای اطمینان از افزایش یافتن قیمت محصولات این دو کارخانه است، تصریح کرد: افزایش قیمت این دو خودروساز در حد گزارش به ما رسیده، اما اگر افزایش قیمت در این دو شرکت اتفاق بیفتد با توجه به اینکه هر دو تعزیراتی هستند، پرونده جدید آن‌ها مجدداً به سازمان تعزیرات ارسال خواهد شد.
تابستان سال جاری نیز گران‌فروشی مدیران خودرو و کرمان‌موتور خبرساز شده بود و با وجود اینکه از سوی سازمان حمایت تاکید شده بود "هرگونه عرضه خودرو از سوی خودروسازان به قیمت‌هایی بیش از قیمت بازار، تخلف محسوب می‌شود"، هر دو شرکت نامبرده برخی محصولات خود را گران‌تر از نرخ‌های بازار عرضه می‌کردند. 

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000H90 برچسب ها: کرمان موتور ، عباس تابش ، خودرو

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: کرمان موتور خودرو دو شرکت مدیران خودرو و کرمان موتور سازمان حمایت افزایش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۳۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش باورنکردنی قیمت کارخانه ای پژو پارس

قیمت جدید خودرو پژو پارس اعلام شد.

به گزارش مشرق، براساس آخرین بخشنامه اعلامی شرکت ایران خودرو، قیمت جدید خودرو پژو پارس با موتور XU۷P ویژه فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ اطلاع رسانی شد.

تغییر قیمت این خودرو به شرح ذیل است؛

قیمت اسفند ۱۴۰۲: ۲۹۴.۱۳۳.۰۰۰ تومان

قیمت فروردین ۱۴۰۳: ۴۴۵.۷۴۲.۳۰۰ تومان

منبع:اقتصادآنلاین

دیگر خبرها

  • گشتی در اقتصاد ایران ؛ دو سوم تهرانی‌ها کالابرگی شدند
  • پژو پارس گران شد/ افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو کلید خورد؟
  • افزایش باورنکردنی قیمت کارخانه ای پژو پارس
  • افزایش ۱۵۱ میلیون تومانی قیمت پژوپارس در فروردین ماه
  • شرایط فروش اقساطی KMC T8 ، جک J4 و بک X3 کرمان موتور در فروردین 1403
  • آغاز فروش اقساطی ۲ محصول کرمان موتور + جدول فروش
  • افزایش ۳۳ درصدی واردات قطعات و اجزای خودرو و موتور سیکلت
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • اعلام شرایط فروش اقساطی ۳ محصول کرمان موتور
  • معرفی خودروسازان متخلف به قوه قضاییه