Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@22:39:53 GMT

اسکان مسافران در حرم امامزادگان آستارا

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۳۳۳۳

اسکان مسافران در حرم امامزادگان آستارا

جمشید مهدوی عصر دوشنبه اظهار کرد: تعدادی راننده و مسافر به خاطر شرایط جوی ناشی از بارش برف و برودت هوا، در زائرسرای بقعه امامزادگان اسکان داده شدند و امکان پذیرش هزار نفر در حسینیه و زائرسرا وجود دارد.

وی افزود: اسکان در مجموعه حرم امامزادگان آستارا هزینه ای ندارد و از امکانات موجود آن برای رفاه و آسایش زائران، گردشگران و مسافران استفاده می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حسینیه امامزادگان ابراهیم و قاسم (ع) در محور آستارا به تالش از دیرباز مورد توجه عاشقان اهل بیت (ع) و مسافران است و زائرسرای بقعه با عنوان هتل آپارتمان نور، با دو هزار و ۱۰۰ متر مربع فضا و ۱۲ سوئیت در دهه فجر امسال افتتاح شده و برای ساخت آن ۳۱ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آستارا گفت: بقعه متبرکه امامزادگان این شهرستان معنویت خاصی دارد و زائران خارجی نیز بخصوص در ایام پیاده روی اربعین حسینی، آن را زیارت و از امکانات آن استفاده می کنند.

امامزادگان ابراهیم و قاسم از نوادگان امام موسی کاظم (ع) هستند و در سال ۲۵۳ هجری قمری در راه ترویج اسلام به شهادت رسیده اند. 

بارش برف و برودت هوا در آستارا باعث تعطیلی مدارس پیش دبستانی و دبستانی و انسداد راه بسیاری از روستاها شده و ارتفاع برف در مناطق شهری به ۲۰ سانتی متر و در ارتفاعات به حدود یک متر رسیده است.

شهرستان گردشگرپذیر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

برچسب‌ها آستارا زائران ایرانی بارش برف کمک های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا زائران ایرانی بارش برف کمک های مردمی آستارا زائران ایرانی بارش برف کمک های مردمی بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۳۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 مراسم روز جهانی زمین پاک در خانه محیط زیست آستارا

دریافت 40 MB

به گزارش خبرنگار مهر، طی مراسمی با حضور مسؤولین در خانه محیط زیست شهرستان آستارا واقع در دبستان فریور روستای عنبران روز جهانی زمین پاک گرامی داشته شد.

اجرای سرود و نقاشی با موضوع محیط زیست توسط دانش آموزان و به صدا درآمدن زنگ زمین پاک از برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

کد خبر 6085917

دیگر خبرها

  • مهار اجاره بها مسکن با مصوبه مجلس/ امکان ثبت غیرحضوری دارایی‌های مردم فراهم می‌شود
  • تشریح آخرین وضعیت تردد کامیون های ترانزیتی از مرز آستارا
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • روند عادی تردد کامیون ها در آستارا
  •  مراسم روز جهانی زمین پاک در خانه محیط زیست آستارا
  • تصاویری از تردد عادی کامیون ها در گمرک مرزی آستارا
  • (ویدئو) معطلی کامیون‌ها در گمرک آستارا
  • تصاویری از صف طولانی کامیون‌ها در گمرک آستارا |‌ ویدئو
  • ردپای عارف بزرگ قرن نهم در طرشت
  • در زلزله شدید تهران مرده‌ها خوشبختند؛ امکان اسکان ۵ میلیون زلزله زده وجود داد؟