Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،قوسی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در مراسم افتتاحیه کارخانه فرآوری عناب شهرستان خوسف گفت: تمامی محصولات استراتژیک خراسان جنوبی دارای کارخانه فراوری هستند و تنها محصول با مزیت این استان دارای کارخانه فرآوری نبود که با راه اندازی این واحد، دغدغه کشاورزان عناب کار رفع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او با بیان اینکه برای راه اندازی این واحد ۲.۵ میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: این کارخانه در قطب تولید عناب به همت یک سرمایه گذار بومی از روستای سیوجان به بهره برداری رسید.

قوسی بیان کرد:راه اندازی کارخانه‌های فرآوری محصولات باارزش خراسان جنوبی سبب رونق کسب و کار و ماندگاری تولید کننده در منطقه می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی سطح زیر کشت عناب در خراسان جنوبی را ۱۰۰هکتار عنوان کرد و بیان کرد: این میزان سطح زیر کشت یک هزار و ۷۰۰تن محصول تولید می‌کند که با راه اندازی این کارخانه، دغدغه کشاورزان رفع شد.

او افزود: تاکنون دو رقم عناب سیوجان و ماژان در خوسف ثبت شده است و این کارخانه عصاره انواع میوه جات، شیره انگور و عناب، شربت عناب، خمیر و پودر عناب را تولید و صادر خواهد کرد.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی خراسان جنوبی تولید عناب روستای سیوجان کارخانه فرآوری راه اندازی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۳۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمارش معکوس برای افزایش ۲۰ هزار بشکه‌ای نفت در آغاجاری

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری گفت: ظرفیت تولید نفت خام این شرکت با دو اقدام اصلاحی در تأسیسات مارون ۲ و بهره‌برداری رامشیر، ۲۰ هزار بشکه در روز افزایش می‌یابد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، جواد تقی‌زاده گفت: با هدف انجام تعهدihd تولید شرکت نفت و گاز آغاجاری در سال ۱۴۰۳، با انجام دو اقدام اصلاحی روی خطوط لوله نفت نمکی در واحدهای بهره‌برداری مارون ۲ و رامشیر، تولید این شرکت ۲۰ هزار بشکه در روز افزایش می‌یابد.

وی افزود: برای دستیابی به حداکثر توان تولید نفت، بخشی از نفت نمکی میدان رامشیر به‌صورت موقت تا احداث واحد فرآورش جدید، با انجام اصلاحیه به واحد بهره‌برداری مارون ۲ ارسال می‌شود.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری اظهار کرد: با انجام این اقدام، که هم‌اکنون به‌صورت شبانه‌روزی در حال انجام است، روزانه ۲۰ هزار بشکه به ظرفیت تولید این شرکت افزوده می‌شود.

دیگر خبرها

  • راه اندازی موزه بین المللی استکبار ستیزی در صحرای طبس
  • بهره برداری و صدور ۱۲ پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاه در اهواز
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور
  • صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی
  • شمارش معکوس برای افزایش ۲۰ هزار بشکه‌ای نفت در آغاجاری
  • بهره برداری از هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی بهره برداری شده است
  • مرکز فناوری هسته‌ای کشاورزی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود
  • احداث کارخانه فرآوری شرط واگذاری معادن جدید استان کرمان
  • نحوه برش و فرآوری ویژه هزاران ماهی مرکب غول پیکر در کارخانه (فیلم)