Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اصفهان با صدور پیامی به مناسبت یوم‌الله ۲۲بهمن ضمن اشاره به بصیرت و آگاهی مردم عزیز استان اصفهان و اتحاد ملت بزرگوار ایران اسلامی در برابر رفتار وقیحانه استکبار جهانی، بر حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، در این پیام آمده است:

یوم الله بیست و دوم بهمن ماه، نقطه اوج وحدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی مردم عزیز استان است و خداوند متعال را شاکرم که به برکت همراهی، ایمان و اتحاد ملت بزرگوار ایران اسلامی، کشور عزیزمان علی رغم تهدیدات سخیفانه و وقیحانه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا همچنان مسیر عزت و اقتدار خود را به سمت آرمانهای انقلابی و آینده ای آباد استمرار می‌بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون در طلیعه چهل و دومین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت این ایام و ادای احترام به ارواح پاک شهیدان و روح پر فتوح بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و تجدید پیمان با آرمانهای والای شهدا و رهبر معظم انقلاب، از هم استانی های همدل و همراه و همیشه در صحنه دعوت می کنم با عزمی راسخ، گام های استوار در صفوف یکدل و یکصدا در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن که همزمان با چهلمین روز شهادت سردار شهید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی است، با آرمانهای متعالی انقلاب تجدید میثاق نموده، و در کشاکش تحریم های ناجوانمردانه و دشمنی های آشکار و پنهان استکبار جهانی و تبلیغات وسیع معاندین برای عدم حضور مردم در راه‍پیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات، باردیگر وحدت ملی را فریاد زنیم و با خلق حماسه ای دیگر تمام توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی کنیم.

یقیناً این راهپیمایی خاستگاه پیوند با اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تجدید پیمان با سردارسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است و حضور حداکثری شما مردم فهیم استان نشانگر پیوند ناگسستنی با آرمانهای انقلاب اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: استکبار جهانی یوم الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۳۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش ون‌ اینرودز توسط بهمن موتور (+ جدول فروش و قیمت)

شرکت بهمن موتور در آخرین بخشنامه خود از فروش ون‌  اینرودز خبر داد. این محصول هفته آخر خرداد با مدل ۱۴۰۳ تحویل خریداران می‌شود.   به گزارش عصر ایران شرکت بهمن موتور اعلام کرد طرح فروش نقدی ون‌باری اینرودز را به صورت نقدی و آنلاین برگزار می‌کند.     خریداران می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۹ فروردین تا ساعت ۱۲ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با مراجعه به bahman.iranecar.com نسبت به انجام فرآیند خرید اقدام کنند.     بهمن موتور در این طرح فروش ون‌ اینرودز را هفته آخر خرداد با مدل ۱۴۰۳تحویل خواهد داد.قیمت این محصول ۸۱۷ میلیون و ۱۰۶هزار تومان اعلام شده است. جدول فروش   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خودرو جدید بهمن موتور رسما رونمایی شد/ "اینرودز" محصولی که برای اولین بار ویژه مشاغل در ایران ساخته شد (+قیمت ،عکس، فیلم و مشخصات)

دیگر خبرها

  • آغاز فروش ون‌ اینرودز توسط بهمن موتور (+ جدول فروش و قیمت)
  • راهپیمایی «جمعه خشم» در لرستان برگزار می‌شود
  • راهپیمایی موتوری و خودرویی مردم صالح آباد به مناسبت حمله ایران به اسرائیل + فیلم
  • راهپیمایی جمعه خشم در لرستان
  • راهپیمایی جمعه خشم در سراسر لرستان برگزار می‌شود
  • راهپیمایی خودرویی مردم قم در حمایت از عملیات وعده الصادق + فیلم
  • راهپیمایی خودرویی در حمایت از حمله به اسراییل در قم برگزار شد
  • پاسخگویی بر خط استاندار لرستان به مطالبات مردمی
  • تجمع مردم کاشان در حمایت از پاسخ کوبنده سپاه + فیلم
  • تنبیه رژیم صهیونیستی نتیجه حضور مردم در صحنه است