Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@12:13:02 GMT

مسیر و سخنران یوم الله 22 بهمن ماه گچساران مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۳۷۱۹

مسیر و سخنران یوم الله 22 بهمن ماه گچساران مشخص شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران گفت: سخنران و مسیر راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه امسال شهرستان گچساران مشخص شد.

یدالله مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران با تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: ملت با بصیرت ایران بار دیگر حماسه‌ای بزرگ همچون یوم‌الله روز تشییع پیکر مطهر سردار شهید قاسم سلیمانی خلق  خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 22 بهمن امسال با تمام 22 بهمن‌های سال گذشته متفاوت است، افزود: مردم به خون خواهی سپهبد شهید سلیمانی و همرزمان شهیدش در این ایام‌الله گرد هم  خواهند آمد  و با مشت‌های گره کرده  و سردادن شعارهای  «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از آمریکای جنایتکار و هم پیمانانش اعلام  خواهند کرد.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران با اشاره به اینکه راهپیمایی 22 بهمن ماه چپ و راست، اصلاح طلب و اصولگرا نمی‌شناسد، گفت: امروز چهلمین و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طلیعه بزرگی برای حضور آحاد مختلف مردم  در راهپیمایی 22 بهمن است و این حضورباید با شور و شکوه بسیار برگزار شود.

 مرادی ادامه داد: بی‌شک همه مردم ایران از جریانات سیاسی مختلف و اقوام حضور پررنگی در این راهپیمایی خواهند داشت تا مشت محکمی همچون گذشته بر دهان دشمنان بزنند.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران با اشاره به مسیر راهپیمایی  در این شهرستان تصریح کرد:  مسیر راهپیمایی امسال در شهرستان گچساران  از مسجد امام سجاد(ع) از ابتدای پارک شهر به عنوان مبدا  الی میدان امام خمینی (ره)  گچساران ختم خواهد شد.

 مرادی خاطرنشان کرد: سخنران این مراسم آقای محمد وحدتی، معاونت فرهنگی قوه قضائیه خواهد بود.

انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاري فارس گچساران مسير راهپيمايي سخنران 22 بهمن ماه مسیر راهپیمایی یوم الله بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۳۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۹ دستگاه ماینر غیر مجاز در گچساران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ ارسلان خادمیان گفت: مأموران پلیس آگاهی در راستای اجرای طرح مقابله با کالای قاچاق وارز، پس از دریافت خبری مبنی بر وجود تعدادی ماینر قاچاق در یکی از محلات شهرستان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت. 
وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی دو باب منزل مسکونی محل نگهداری ماینر‌های غیر مجاز شده وپس از هماهنگی با مرجع قضائی، از منازل مذکور بازرسی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران بیان داشت: مأموران در بازرسی از منازل ذکر شده موفق به کشف ۱۹دستگاه ماینر غیر مجاز و۱۷ فن و سایر متعلقات آن شدند و پس از تشکیل پرونده، مراتب به مرجع قضائی ارائه شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۹ دستگاه ماینر غیر مجاز در گچساران
  • کشف و ضبط ۱۹ دستگاه ماینر غیرمجاز در گچساران
  • گوشه‌هایی از راهپیمایی مردم کشورمان در حمایت از عملیات وعده صادق + فیلم و تصاویر
  • نفرات راه یافته به مرحله نیمه پایانی ۵ وزن دوم مشخص شدند
  • راهپیمایی مردم شهرستان‌های استان اصفهان در حمایت از عملیات موفق وعده صادق + فیلم
  • مردم پایتخت در حمایت از عملیات «وعده صادق» راهپیمایی کردند
  • راهپیمایی مردم شهرستان خاتم در حمایت از عملیات غرور آفرین وعده صادق +فیلم
  • هموارتر شدن مسیر مس برای قهرمانی در لیگ هندبال
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم راهپیمایی حمایت از دفاع مشروع نیرو‌های مسلح در اهواز
  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است