Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌ غربی گفت: تقارن ۲۲ بهمن امسال با اربعین شهادت سردار سلیمانی، راهپیمایی ۲۲ بهمن در سال جاری را با سال ‌های گذشته متفاوت کرده ‌است و یک راهپیمایی تماشایی را رقم می زند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت ‌الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی در گفت‌ و گو با خبرنگار اروم نیوز، با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال پرشکوه تر از سال های گذشته خواهد بود، اظهار داشت: مردم آذربایجان غربی همواره ثابت کرده اند، پشتیبان نظام اسلامی و انقلاب شکوهمند خود در برهه های حساس تاریخی بوده اند و در راهپیمایی ۲۲ بهمن این تجدید پیمان را به جهانیان اثبات می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزود: امروز دشمنان هجمه‌های خود علیه انقلاب و کشور را مضاعف کرده ‌اند چنان که تاکنون مشاهده نشده بود که رئیس ‌جمهوری آمریکا حرکت تروریستی همچون به شهادت رساندن یک سردار را بر عهده بگیرد و این طور صریح با ایران اعلام دشمنی کند.

امام جمعه ارومیه ابراز کرد: امروز هجمه‌ های دشمنان علیه کشور و به خصوص ملت ایران از هر طرف و به هر شکل‌ ممکن جریان دارد و حضور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن برای حفظ اقتدار نظام یک وظیفه همگانی است.

حجت الاسلام قریشی بیان کرد: بدون‌ شک هوشیاری و آگاهی ملت ایران و حضور هوشمندانه آنان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن بسیاری از توطئه‌ های دشمنان را خنثی خواهد کرد و بار دیگر به جهانیان نشان خواهد داد که این ملت همچنان به آرمان‌ های انقلاب و شهدا پایبند هستند و ترفندهای دشمنان نتیجه‌ ای نخواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: راهپیمایی ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۳۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزات نظامی در رژه امروز ارتش لرزه بر جان دشمنان انداخته است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری در پیامی ضمن تبریک به مناسبت روز ارتش، این نهاد را محترم و دلیر دانست و اظهار کرد: ارتش جان مایه تمام رشادت‌هایی است که می‌توانیم در یک نیروی جان بر کف، ایثارگر و از خود گذشته ببینیم.

فخاری گفت: از ۲۹ فروردین ماه سال ۱۳۵۹ که امام خمینی (ره) این روز را به نام ارتش نامگذاری کرده اند، تاکنون شاهد پایمردی‌های این نهاد ارزشمند هستیم و امروز رژه افتخار این عزیزان مایه مباهات، عزت، غرور ملی و سرفرازی همه ایرانیان و تجهیزات نظامی آنان لرزه‌ای بر جان دشمنان شده است.

استاندار تهران با بیان اینکه حفظ استقلال کشور و دفاع از مرزها را مدیون خدمت جانانه و بی منت ارتش عزیز هستیم عنوان کرد: بدخواهان و بد اندیشان این نظام و انقلاب بدانند، ارتش مقتدر ایران اسلامی در حالی که در قله‌های بلند اقتدار ایستاده خار چشم دشمنان این ملت و مرز و بوم است.

وی در ادامه با تبریک روز ارتش به تمام ارتشیان غیور و خانواده‌های صبورشان و مردم استان تهران بیان کرد: از خداوند متعال برای ارتش جمهوری اسلامی ایران، عزت روزافزون، اقتدار پایدار و سربلندی همیشگی و خدمت به کشور برای رسیدن به اهداف متعالی انقلاب را مسئلت دارم.

کد خبر 6080950

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره سردار سرلشکر حجازی در باروق
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • سردار بلندپایه سپاه که نامش در سریال ضدایرانی آورده شد /همرزم سردار سلیمانی که جلوی تکفیری ها ایستاد
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • تجهیزات نظامی در رژه امروز ارتش لرزه بر جان دشمنان انداخته است
  • ارتش قدرتمند و مجهز به فناوری‌های نوین و سامانه پیشرفته است
  • دشمنان ایران نمی‌توانند در برابر نیروهای مسلح قد علم کنند