Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان طی پیامی توئیتری بار دیگر تأکید کرد که جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد تا برای تسهیل گفتگو بین ترکیه و سوریه اقدام کند.

محمدجواد ظریف در توئیتر نوشت:‌ «ایران بار دیگر آمادگی خود برای تسهیل گفتگو میان دو کشور همسایه و برادر، ترکیه و سوریه را اعلام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بالا گرفتن تنش، تنها در خدمت تروریست‌ها و پشتیبانان آن‌ها است. پرهیز از خونریزی و احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی ضروری است.»

منبع: فردا

کلیدواژه: ظریف گفتگو ترکیه و سوریه برای تسهیل گفتگو ترکیه و سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۴۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس

محمدجواد حسین نژاد به علت مصدومیت دیدار حساس مقابل پرسپولیس را از دست داده است.

به گزارش مشرق،از هفته بیست و پنجم لیگ برتر پرسپولیس و سپاهان در حالی باید به مصاف یکدیگر بروند که محمدجواد حسین نژاد به علت مصدومیت دیدار مقابل پرسپولیس را از دست داد.

حسین نژاد که از ناحیه کشاله ران با مصدومیت مواجه شده و دو دیدار اخیر تیم خود برابر ذوب آهن و ملوان را به دلیل مصدومیت از دست داده بود؛ نمی‌تواند سپاهان را در بازی با پرسپولیس هم همراهی کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ۸ نشانه ظریف که نشان می‌دهد دوست‌تان پشت سر شما صحبت می‌کند!
  • احمدیان و دبیر شورای امنیت روسیه دیدار کردند
  • آمادگی بندر چابهار برای تسهیل تجارت اقتصادی با کشور تاجیکستان
  • اسرائیل در تلاش برای لغو دیدار بایدن و اردوغان است
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • فرمانده ارتش پاکستان با رئیسی دیدار و گفتگو کرد
  • گفتگو با حمید معصومی نژاد؛ از قبولی در آزمون ورودی پزشکی در رم تا پیشنهاد بازیگری (+عکس)
  • چرا تندروها ظریف را ترسو، واداده، وسط باز، سازشکار و فریب خورده نامیدند؟/ ایرانیان چه زندگی را انتخاب کرده اند؟ / آیا عهدنامه ترکمانچای منفی بود؟
  • شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان