Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@07:58:01 GMT

باد اجازه نشستن هواپیمای ماهان در سنندج را نداد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۴۷۰۴

مدیر فرودگاه یاسوج گفت: به‌دلیل شدت وزش باد امکان نشستن هواپیمای ماهان در این فرودگاه وجود نداشت و خلبان مجبور به بازگشت به تهران شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛علی محسنیان در گفت‌وگویی ظهار داشت: به‌دلیل شرایط نامناسب جوی از جمله وزش بیش از حد استاندارد باد در یاسوج، امکان نشستن هواپیمای ماهان در فرودگاه وجود نداشت و خلبان مجبور به بازگشت به تهران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی عنوان کرد: پرواز شماره 4522 هواپیمایی شرکت هواپیمایی ماهان عصر امروز از تهران عازم یاسوج شد که به‌دلیل شرایط نامناسب جوی در آسمان پایتخت طبیعت مجبور به برگشت به مقصد شد.

مدیر فرودگاه یاسوج دلیل بازگشت این پرواز را رعایت ایمنی مسافران دانست و افزود: فرودگاه یاسوج در هفته دو پرواز در روزهای دوشنبه و جمعه به مقصد یاسوج-تهران و بالعکس دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فرودگاه یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۴۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام نخستین گروه از زائران عمره به عربستان پس از ۹ سال

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، آئین بدرقه رسمی نخستین کاروان زائران عمره از تهران با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی، سیدعباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت و عبدالله بن سعود العنزی سفیر عربستان سعودی در ایران امروز دوشنبه (۳ اردیبهشت) در فرودگاه امام خمینی (ره) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اعزام زائران عمره مفرده از سوم اردیبهشت

پس از ۹ سال توقف، با برگزاری مراسم بدرقه رسمی اعزام زائران عمره در قالب ۲ کاروان ۸۵ نفره از استان‌های کردستان و کرمانشاه از طریق فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) انجام و عاشقان چشم انتظار زیارت خانه خدا با پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران راهی مدینه منوره شدند.

بر اساس برنامه ریزی‌های به انجام رسیده توسط سازمان حج و زیارت و سازمان هواپیمایی، زائران عمره گذار کشورمان تا ۱۳ اردیبهشت ماه جاری از طریق ۱۱ فرودگاه کشور راهی سرزمین وحی خواهند شد.

قرار است زائران خانه خدا در قالب ۱۱ پرواز به ترتیب از فرودگاه‌های مشهد (۳ اردیبهشت)، زاهدان (۴ اردیبهشت)، اهواز (۵ اردیبهشت)، تبریز (۶ اردیبهشت)، یزد (۷ اردیبهشت)، کرمان (۸ اردیبهشت)، بندرعباس (۹ اردیبهشت)، ساری (۱۰ اردیبهشت)، اصفهان (۱۱ اردیبهشت)، شیراز (۱۲ اردیبهشت) و مشهد (۱۳ اردیبهشت) و فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) عازم عربستان سعودی شوند.

پس از ۹ سال چشم انتظاری؛ نخستین گروه از زائران عمره راهی عربستان شدند

در عملیات عمره امسال پنج هزار و ۷۲۰ زائر خانه خدا عازم سرزمین وحی می‌شوند که ۲ هزار و ۸۶۰ زائر از فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و ۲ هزار و ۸۶۰ زائر از طریق فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) برای انجام مناسک عمره مفرده عازم خانه خدا می‌شوند.

تمامی پروازها توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود و آخرین پرواز برگشت زائران نیز در تاریخ ۲۳ اردیبهشت به انجام خواهد خواهد بود.

الزام حضور زوار ۴ ساعت پیش از پرواز در فرودگاه

به منظور میزبانی مناسب فرودگاه از زائران عمره خانه خدا توصیه می‌شود با توجه به اینکه فرآیند تحویل بار همچون عملیات حج تمتع نیست، زائران چهار ساعت قبل از پرواز برای انجام این فرآیند در فرودگاه حضور داشته باشند.

همچمنین از زائران درخواست می‌شود با حداقل نفرات مشایعین به فرودگاه مراجعه و تا حد امکان برای جلوگیری از ازدحام، مراسم خداحافظی را در منزل یا مساجد به جا بیاورند و از آوردن داروهای ممنوعه و ... که پیش از این در قالب دستورالعمل به کاروان‌ها ابلاغ شده است، پرهیز کنند.

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) نیز پیش تر گفت که در عملیات انتقال زائران عمره، روزانه اعزام حدود ۵۰۰ زائر به سرزمین وحی انجام خواهد شد.

«شمس‌الدین فرزادی‌پور» افزود: عملیات اعزام زائران عمره مفرده با انجام روزانه ۲ پرواز به مقصد فرودگاه مدینه از امروز دوشنبه آغاز می‌شود.

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: عملیات اعزام زائران با انجام ۴۴ پرواز رفت‌وبرگشت از ۱۱ فرودگاه کشور انجام خواهد شد.

وی ادامه‌ داد: در عملیات عمره با انجام ۴۴ پرواز رفت‌وبرگشت، بیش از پنج‌هزار زائر به سرزمین وحی اعزام می‌شوند و عملیات عمره در ۲۳ اردیبهشت ماه جاری پایان خواهد یافت.

مدیر عامل هما، گفت: عملیات حج تمتع نیز از ۲۴ اردیبهشت‌ ماه آغاز خواهد شد و هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران همچون سال‌های گذشته با همه توان در خدمت زائران سرزمین وحی خواهد بود.

کد خبر: 1227977 برچسب‌ها حج عمره

دیگر خبرها

  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت
  • مشتری جت های شخصی در ایران چه کسانی هستند؟ | ۲۵۰ هواپیمای شخصی در ایران
  • قیمت هواپیما‌های شخصی در ایران چقدر است؟
  • قیمت هواپیما‌های شخصی در ایران چقدر است ؟
  • اعزام نخستین گروه از زائران عمره به عربستان پس از ۹ سال
  • ۱۳۹۸ زائر از فرودگاه زنجان به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • ۳۳ میلیارد تومان جهت ساماندهی فرودگاه یاسوج هزینه شد
  • فراهم شدن شرایط برقراری پروازهای خارجی در یاسوج
  • حال شلوغ‌ترین فرودگاه جهان خوش نیست
  • جزئیات خرید و فروش هواپیمای شخصی در ایران