Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد که این رژیم با آمریکا برای مقابله مشترک با اقدامات ایران به توافق رسیده و در این راستا آمریکا در عراق فعالیت خواهد کرد و رژیم صهیونیستی نیز در سوریه فعال خواهد بود.

به نقل از تایمز او اسرائیل، نفتالی بنت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز شنبه مدعی شد که این رژیم با واشنگتن برای مقابله با "تلاش‌های تهران برای ساخت کریدوری که از عراق و سوریه می‌گذرد و از آن برای انتقال نیروی انسانی و تجهیزات نظامی و منابع به لبنان و دریای مدیترانه استفاده می‌شود"، متحد شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این خصوص گفت: من با همتای خود، مارک اسپر دیدار کردم و بر سر جزئیات همکاری‌های خود توافق کردیم. آن‌ها عراق را می‌گیرند و ما سوریه را!

پنتاگون از اظهار نظر در این خصوص خودداری کرده اما تصریح کرد که واشنگتن به همکاری نظامی با رژیم صهوینیستی و غلبه بر داعش در عراق ادامه خواهد داد.

بنت همچنین مدعی شد که این رژیم عملیات‌هایی را در سوریه علیه ایران انجام داده است. وی در این باره گفت: ما حملاتمان را علیه ایران، نفوذ ایران، پایگاه‌های ایران، موشک‌های زمین به هوای ایران، جنگجوهای ایرانی، شبه نظامیان ایران در سوریه و ... تشدید کرده‌ایم.

به گزارش جماران، این ادعاهای این مقام صهیونیستی در حالی تکرار می‌شود که ایران بارها تاکید کرده که تنها حضور مستشاری در سوریه دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا رژیم صهیونیستی سوریه عراق مارک اسپر نفتالی بنت انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای مقابله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۴۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند

منابع محلی از حومه منطقه الیعروبیه در نزدیکی مرز عراق گزارش دادند که اشغالگران آمریکا دزدی منابع سوریه را از مناطق تحت اشغال خود در استان الحسکه تشدید کرده اند. 

نیرو‌های آمریکایی ده‌ها کامیون و تانکر مملو از گندم و نفت را به پایگاه‌های خود در خاک عراق منتقل کردند.

نیرو‌های اشغالگر آمریکایی به سرقت منابع و ثروت سوریه ادامه می‌دهند و امروز مخازن مملو از مقادیری نفت را که از اراضی حومه الحسکه دزدیده بودند، بیرون آورده و از طریق گذرگاه غیرقانونی محمودیه به سمت شمال عراق حرکت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • درخواست مشترک ۱۸ کشور از حماس برای توافق آتش‌بس
  • حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی برای مقابله با حملات ایران
  • به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • آمریکا: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • پدافند فرهنگی مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی
  • موضع‌گیری وزیر بهداشت عراق درباره مجروحان در غزه
  • توافق 4 کشور منطقه برای "راه توسعه" / اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق / مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه هدف حمله قرار گرفتند
  • آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند