Web Analytics Made Easy - Statcounter

 وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی دوشنبه در این آئین سالروز بهره برداری پتروشیمی جم و رونمایی از محصولات یادشده گفت: بالا بردن بهره‌وری  و نوع سازی در مجموعه‌های پتروشیمی  تنها راه  حضور در عرصه رقابت جهانی در این بخش است.

محمد شریعتمداری افزود: امروز شاهد رقابت سنگینی درجهان در عرصه پتروشیمی هستیم و رقبای ما برای توسعه صنایع نفت و گاز خود از پا ننشسته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بر اساس اعلام تحقیقات بین‌المللی و نشریات تخصصی تا سال ۲۰۳۰، یکهزار و ۳۲۰ برند جدید پتروشیمی در جهان وارد عمل می‌شوند که بیشتر این پروژه ها در آسیا خواهند بود.

شریعتمداری یادآورشد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته درکشور، قرار است ۱۵۲ واحد جدید پتروشیمی در کشور با ۲۶۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری فعال شوند.

وزیرکار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به رقابت سنگین در عرصه پتروشیمی در جهان افزود: ایجاد نظام شفاف‌سازی برای بهره‌برداری ازمنابع مربوط به مسئولیت‌های اجتماعی در عسلویه باید مورد توجه مسئولان باشد.

وی تاکید کرد: وضعیت بیکاری، فقر آموزشی، مسکن و مسائل بهداشتی زیبنده عسلویه نیست برهمین اساس یکی از برنامه‌های مهم این وزارتخانه ایجاد مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در این منطقه با هدف تربیت نیروهای بومی برای اشتغال در تاسیسات نفت و گاز است.

استاندار بوشهرگفت: افتخار می‌کنیم صنعت نفت و گاز در عسلویه استان بوشهر تامین کننده نیازهای کشور است.

عبدالکریم گراوند افزود: پتروشیمی جم از جمله مجموعه های فعال پارس جنوبی است و افتخار می‌کنیم از چنین صنعت عظیمی میزبانی می‌کنیم ضمن اینکه نقش مهمی هم در جنگ اقتصادی بر عهده دارد.

وی اظهار کرد: صنعت پتروشیمی کشور در شرایط سخت تحریم با افتخار به تولیدات خود ادامه می‌دهد و نمونه آن پتروشیمی جم است که در بازارهای جهانی هم حضور دارد.

استاندار بوشهر ضمن دعوت از همه مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به انتخابات مجلس اشاره کرد و گفت: حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات تضمین کننده امنیت کشور است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا انتخابات پتروشیمی صنعت فنی و حرفه ای کار و رفاه اجتماعی انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۴۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای 5 سند همکاری با حضور روسای جمهور ایران و سریلانکا

به گزارش جماران؛ مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، ۵ سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکاری‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

دیگر خبرها

  • عزم جدی دولت برای ساختن ایلام قوی
  • منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
  • امضای 5 سند همکاری با حضور روسای جمهور ایران و سریلانکا
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند؛ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • مراسم واگذاری رسمی استقلال و پرسپولیس برگزار شد
  • پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شد
  • پرسپولیس و استقلال رسماً به بخش خصوصی واگذار شدند
  • به روز رسانی| آغاز مراسم واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس/ حضور وزرای ورزش و اقتصاد و مدیران دو باشگاه