Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، طی روزهای گذشته سامانه بارشی از شمال غربی کشور وارد ایران شد و برخی از استان‌های غربی و شمال غربی کشور را درگیر برف و کولاک کرد.

محمد رودباری - مدیر کل دفتر مدیریت بحران و ماشین آلات سازمان راهداری  و حمل و نقل جاده‌ای - درباره آخرین وضعیت جاده‌ها و محورهای مواصلاتی کشور در روزهای آینده اینگونه توضیح داد که طی روزهای گذشته برخی محورها از جمله مریوان- سقز، دیواندره- سقز، آزادراه تبریز- زنجان به علت بارش برف، کولاک و کاهش دید به صورت موقت مسدود شدند که البته این محورها هم اکنون بازگشایی شدند و هیچ مشکلی برای تردد وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این جبهه بارشی هم اکنون روی استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین، گیلان، همدان و کردستان فعال است و به تدریج به سمت استان‌های البرز، تهران، قم و مازندران حرکت می‌کند.

رودباری ادامه داد: هم اکنون استان‌های شمالی مازندران و گیلان بیشترین احتمال بارش برف همراه با کولاک را  در 24 ساعت آینده دارند و هم اکنون در گردنه حیران، سرعین ، محور سراب – آذربایجان شرقی  و محدوده‌های از استان زنجان کولاک شدیدی وجود دارد و محور سراب و آذربایجان شرقی را به صورت موقت مسدود اعلام کرده است.

مردم فعلا به استان‌های شمالی سفر نکنند

مدیر کل دفتر مدیریت بحران و ماشین آلات سازمان راهداری  و حمل و نقل جاده‌ای گفت: براساس جلسات برگزار شده در ستاد بحران سازمان رهداری و حمل و نقل جاده‌ای از ساعت 16 امروز تا ساعت 14 فردا تردد هرگونه اتوبوس و کامیون از محورهای چالوس و هراز ممنوع اعلام شده است و از همه مردم می‌خواهم تا 24 ساعت آینده و بهبود پیدا کردن شرایط جوی از انجام هرگونه سفرهای غیر ضروری به استان‌های شمالی خودداری کند و درصورت انجام سفر حتما قبل از آن ضمن همراه داشتن همه الزامات مسافرت‌های زمستانی از جمله زنجیر چرخ ، خوراکی و وسایل گرمایشی با سامانه 141 سازمان راهداری هماهنگ کند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اتوبوس بارش برف جاده چالوس جاده هراز تردد کامیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۵۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد کامیون‌ها در گمرک مرزی آستارا به حالت عادی برگشت

از دو روز پیش به دلیل اختلال در ارتباط فیبر نوری و دستگاه‌های ایکس ری گمرک آستارای جمهوری آذربایجان امکان انجام تشریفات گمرکی و پذیرش کامیون‌ها در طرف مقابل با مشکل مواجه شده بود.

‌با پیگیری‌های گمرک ایران این مشکل از سمت طرف جمهوری آذربایجان برطرف شد و در حال حاضر تردد کامیون‌های حامل کالا‌های صادراتی و ترانزیتی در گمرکات مرزی آستارای دو کشور به حالت عادی برگشته و روان است.

منبع: تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • تردد کامیون‌ها در گمرک مرزی آستارا به حالت عادی برگشت