Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال استقلال در نخستین دیدار خود در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ مقابل الشرطه عراق به نتیجه تساوی رسید و از پیروزی در این دیدار بازماند.

در نخستین هفته از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ امروز دوشنبه و در گروه A، تیم استقلال ایران میهمان الشرطه عراق بود که این مسابقه با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی که از ساعت ۱۸ و در ورزشگاه «فرانسوا حریری» اربیل آغاز شد، حُسام کاظم (۲۴ - گل به خودی) برای استقلال و علی فایز (۴۷ - پنالتی) برای الشرطه گلزنی کردند.

استقلال این بازی را با انجام تغییرات زیادی در ترکیبش نسبت به مسابقات قبل آغاز کرد. سید حسین حسینی، محمد دانشگر، نیکولای بودوروف، شاهین طاهرخانی (۸۳ - زکریا مرادی)، میلاد زکی پور، وریا غفوری، علی کریمی، مسعود ریگی،آرش رضاوند، مهدی قائدی (۳۵ - مرتضی تبریزی) و ارسلان مطهری بازیکنان استقلال در این مسابقه بودند. نفراتی مثل روزبه چشمی، میلیچ و فرشید باقری در این مسابقه نیمکت نشین بودند.

دقایق ابتدایی این مسابقه به دلیل کیفیت پایین زمین چمن، اشتباهات متوالی بازیکنان را در پاسکاری به دنبال داشت. تیم الشرطه در دقیقه ۱۸ این فرصت را داشت که روی اشتباه مدافعان استقلال توسط نبیل صلاح به گل برسد که شوت این بازیکن توسط حسین حسینی دروازه بان آبی ها دفع شد.

تیم استقلال اوایل نیمه نخست توانست به گل برسد. حرکت میلاد زکی پور از سمت چپ تیم استقلال در دقیقه ۲۴ و پاسِ درعرض این بازیکن توسط حُسام کاظم مدافع الشرطه به اشتباه وارد دروازه تیم عراقی شد.

اتفاق نگران کننده برای فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در دقیقه ۳۲ افتاد. مهدی قائدی مهاجم آماده آبی پوشان دچار مصدومیت شد و مجیدی مجبور شد مرتضی تبریزی را در دقیقه ۳۵ به جای قائدی وارد زمین کند.

بازی در نیمه دوم با شوک داور به تیم استقلال آغاز شد. در همان دقیقه نخست از نیمه دوم احمد الفیصل داور اردنی به سود تیم الشرطه اعلام پنالتی کرد. این پنالتی در دقیقه ۴۷ توسط علی فایز به گل تساوی الشرطه تبدیل شد.

استقلال که قصد داشت پیروز از زمین خارج شود بعد از دریافت گل تساوی بر شدت حملاتش افزود و موقعیت های زیادی برای جبران نتیجه روی دروازه حریف خلق کرد اما این فرصت ها به گل تبدیل نشد تا بازی با همان نتیجه تساوی یک - یک تمام شود.

استقلال با این نتیجه، در گروه اول مسابقات یک امتیازی شد. در دیگر بازی این گروه، الوحده امارات و الاهلی عربستان به مصاف هم رفته اند.

پرسپولیس و سپاهان دو نماینده دیگر ایران فردا سه شنبه به ترتیب به مصاف الدحیل قطر و العین امارات می روند./ مهر

بیشتر بخوانید:

حاشیه دیدار الشرطه - استقلال/ حضور هواداران ایرانی برای حمایت از شاگردان مجیدی و تشویق غفوری

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: لیگ قهرمانان الشرطه عراق نتیجه تساوی تیم استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۵۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است

به گزارش "ورزش سه"، یونیون برلین روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ام بوندسلیگا روبه‌روی بایرن مونیخ به میدان رفت و با نتیجه 1-5 برابر این تیم شکست خورد تا خطر سقوط در هفته‌های پایانی بیش از پیش آنها را تهدید کند. 

در حالی که این تیم تنها با دو گل از حریف عقب بود، در عرض 13 دقیقه در نیمه دوم سه گل دریافت کرد تا از هم بپاشد و دیگر فرصتی برای جبران این نتیجه و بازگشت به بازی پیدا نکند و تنها یک گل در دقیقه 90 به ثمر رساند که به کمک آنها نیامد. 

بلیتسا بین دو نیمه تصمیم گرفت از دفاع چهار نفره استفاده کند که نتیجه نداد اما پس از سوت پایان بازی تلاش کرد از تیمش دفاع کند و به خبرنگاران گفت: «ما می‌خواستیم فشار بیشتری روی آنها بگذاریم. 10 دقیقه بسیار بد را سپری کردیم که در آن دو گل دریافت کردیم و مقصر این اتفاق من هستم. 

شرایط در بازی بد و اشتباه پیش رفت که به‌خاطر اشتباهی بود که من مرتکب شدم. این تیم نباید به‌خاطر این باخت احساس گناه داشته باشد. ما از این شکست درس خواهیم گرفت و پیش خواهیم رفت. 

در این بازی از نظر تاکتیکی منظم و خطرناک ظاهر شدیم و اولین فرصت‌ها برای این که از حریف پیش بیفتیم برای ما بود. اگر عملکردی که در نیمه اول در چهار بازی گذشته داشتیم را به اجرا بگذاریم، در لیگ خواهیم ماند و تردیدی در این باره وجود ندارد.»

کوین فولاند هم درباره عملکرد تیمش در نیمه دوم گفت: «ما در نیمه دوم کاملا از هم پاشیدیم. این اتفاق نباید برای ما رخ دهد. حق‌مان بود که ببازیم. عملکرد خوبی در خط حمله نداشتیم و در دفاع عمقی نشستیم. این چیزی است که تیمی مانند بایرن از آن استفاده می‌کند. حالا چند بازی مهم داریم و باید کاری انجام دهیم. همه چیز به خودمان بستگی دارد.»

دیگر خبرها

  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • واکنش آزمون بعد از زدن سومین گل فصل
  • شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است
  • برتری پورتو با پاس گل طارمی
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2
  • ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند
  • لیگ یک/ توقف نابهنگام مدعی صعود در تبریز
  • لیگ‌یک/ پیروزی پر گل صدرنشین در بازی نفس‌گیر
  • اولین باخت تارتار به مدعیان در سن سیروس