Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک شرکت امنیت سایبری از حملات بسیار گسترده سایبری به وبگاه‌های رسمی رژیم صهیونیستی در سه ماه گذشته خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک رسانه صهیونیستی روز یکشنبه گزارش داد ۱۰ وبگاه مهم نیروهای امنیتی  رژیم اسرائیل در سه ماه گذشته بیش از  ۱۰ هزار بار هدف حملات سایبری قرار گرفته‌اند.

به نوشته خبرگزاری «شینهوا» به نقل از وبگاه عبری زبان «یدیعوت آحارانوت»، یک شرکت امنیت سایبری اسرائیلی-آمریکایی این داده‌ها را منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس داده‌های شرکت «ایمپروا» مستقر در شهر تل آویو، حدود ۴۰ وبگاه رسمی دیگر اسرائیل در بخش‌ قضایی نیز هدف بیش از  ۱۰۰۰ حمله سایبری قرار گرفتند.

مدیرکل بخش امنیت سایبری  رژیم سرائیل در گفت‌وگو با وبگاه یدیعوت آحارانوت مدعی عدم تاثیر حملات سایبری بر فعالیت این وبگاه‌ها شد.

این وبگاه خبری به منشأ و عاملان این حملات سایبری هیچ اشاره‌ای نکرده است.

انتهای پیام/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: اسرائیل رژیم صهیونیستی حملات سایبری حملات سایبری امنیت سایبری سایبری قرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۵۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اندونزی در آماده باش مقابله با حملات تروریستی پس از تیراندازی در روسیه

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روزنامه استریتس تایمز، هادی تجاهجانتو، وزیر هماهنگی امور سیاسی، حقوقی و امنیتی اندونزی، در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: دولت اندونزی گروه‌ها و افرادی را که می توانند حملات مشابهی را انجام دهند، تحت نظر دارد.

در آنچه که مرگبارترین حمله در روسیه در دو دهه اخیر خوانده می‌شود، چهار مرد در شب ۲۲ مارس (۳ فروردین) به سالن کنسرتی تالار شهر کروکوس در نزدیکی مسکو حمله کردند و بیش از ۱۳۰ نفر را کشتند و بیش از ۱۰۰ نفر را مجروح کردند. داعش، مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است.

هادی گفت : در پی این حادثه، مقامات اندونزی نظارت خود را بر شبکه های تروریستی احتمالی افزایش دادند.

وی افزود: بخش‌های مرتبط وزارت امنیت، آژانس ملی مبارزه با تروریسم (BNPT)، آژانس اطلاعات دولتی اندونزی و نیروی پلیس ضد ترور را شامل می‌شوند.

ریکو آملزا، رئیس آژانس ملی مبارزه با تروریسم اندونزی، که در کنفرانس مطبوعاتی حضور داشت، گفت: در رسانه های اجتماعی هنوز افرادی وجود دارند که از اقدامات تروریست ها حمایت می کنند.

آژانس ملی مبارزه با تروریسم اندونزی در تلاش است تا تبلیغات افراطی را شناسایی کرده و از بین ببرد، او اشتراک گذاری اطلاعات بیشتر بین آژانس های امنیتی مختلف در اندونزی را خواستار شد.

وی گفت: در سرتاسر جهان هسته‌های (تروریستی) وجود دارد، اما این هسته‌ها سلول‌های ایدئولوژیک هستند، ما باید دانش را به اشتراک بگذاریم و این گونه با آنان مبارزه کنیم.

دیگر خبرها

  • تاکنون ۸۶ کشتی مرتبط با اسرائیل را مورد حمله قرار داده‌ایم
  • واکنش چین به اتهامات آمریکا و انگلیس
  • حمله اردوغان به ساکتان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی
  • راه‌ اندازی سوت‌ زنی سایبری بازار سرمایه در سال جدید
  • راه‌اندازی سوت‌زنی سایبری بازار سرمایه در سال ۱۴۰۳
  • نتانیاهو به دنبال چراغ سبز آمریکا برای حمله به رفح
  • اندونزی در آماده باش مقابله با حملات تروریستی پس از تیراندازی در روسیه
  • چین به هک اطلاعات مقامات آمریکا و انگلیس متهم شد
  • خشم انگلیس از حملات سایبری چین
  • اعمال کنترل های موقت در تمام مرزهای آلمان