Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دوشنبه‌شب در این آئین با تبریک فرارسیدن دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: اعتبار ۱۴ طرح افتتاح‌شده حوزه سلامت استان بوشهر در دهه فجر امسال بالغ بر ۳۶۲ میلیارد ریال است که ۷ پروژه آن توسط استاندار بوشهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

سعید کشمیری با اشاره به اینکه در دهه فجر ۱۴ بهداشتی و درمانی حوزه سلامت افتتاح و به بهره‌برداری رسید بیان کرد: در سفر یک‌روزه وزیر بهداشت به استان بوشهر نیز ۷ پروژه دیگر بهداشتی و درمانی حوزه سلامت استان بوشهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتتاح ساختمان شبکه بهداشت جم

هم‌زمان با دهه فجر و با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ساختمان جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در آئین افتتاح ساختمان جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم اظهار داشت: این ساختمان در سه‌طبقه و با زیربنای هزار و ۲۰۰ مترمربع و دارای بخش‌های مختلف ستادی شامل اداری و پشتیبانی، فنی و بهداشتی و حوزه ریاست و همچنین سالن آمفی‌تئاتر است.

کشمیری با اشاره به اعتبار هزینه شده برای ساخت و تجهیز ساختمان جدید شبکه بهداشت و درمان خاطرنشان کرد: برای احداث و تجهیز این ساختمان مبلغ ۵۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

کد خبر 4850062

منبع: مهر

کلیدواژه: دهه فجر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بوشهر وزارت بهداشت دهه فجر بوشهر انتخابات 98 بارش برف راهپیمایی 22 بهمن قزوین ایلام انقلاب اسلامی ایران شهرکرد ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی خطبه های نماز جمعه شیراز بیرجند افتتاح و به بهره برداری رسید بهداشتی و درمانی استان بوشهر حوزه سلامت ۷ پروژه دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۵۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد

سید محمد اعتماد اعجازی امروز در نشست با کادر مراکز بهداشت اردبیل گفت: با توجه به سرانه پایین فضاهای درمانی و بهداشتی در اردبیل توسعه آن‌ها در اولویت برنتمه‌ها قرار دارد.

فرماندار شهرستان اردبیل با بیان اینکه چندین پروژه در این راستا در دست اجرا است، افزود: بیمارستان نجف‌زاده یکی از این پروژه‌ها است که در حال حاضر پیشرفت خوبی را در این پروژه شاهد هستیم.

به گفته او، با راه اندازی این پروژه گام بزرگی در توسعه فضاهای بهداشتی در شهرستان اردبیل برداشته می‌شود.

اعتماد اعجازی تصریح کرد: در حال حاضر خیلی از حوزه‌ها به مساُئل اقتصادی گره خورده است و این امر با ورود بخش خصوصی و توسعه اشتغال در حال اجرا است.

او با اشاره به حمایت از سرمایه‌گذاران برای توسعه و عمران اردبیل گفت: در این راستا روند سرمایه‌گذاری در شهرستان تسهیل شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد