Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@09:30:11 GMT

بارش برف وضعیت هشترود را بحرانی کرد+عکس

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۶۰۰۹

بارش برف وضعیت هشترود را بحرانی کرد+عکس

آفتاب‌‌نیوز :

شهرستان هشترود با ۲۰۰ روستا و ۵۷ هزار جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری جنوب شرق تبریز قرار دارد و بارش شدید برف در این شهرستان مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است.

از روز گذشته بارش برف و کولاک در بسیاری از محورهای آذربایجان شرقی و شهرستان هشترود آغاز شده و تا امروز نیز ادامه دارد. ارتفاع برف در برخی نقاط به نیم متر نیز می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شدت بارش برف به حدی بالا است که تمامی راه‌های مواصلاتی شهرستان هشترود اعم از آزادراه تبریز- زنجان در محدوده هشترود، محور هشترود به قره چمن و دیگر محورهای اصلی و فرعی مسدود شده است.

مسدود شدن راه ارتباطی ۱۸۰ روستای هشترود بر اثر بارش برف و کولاک

فرماندار هشترود گفت: بر اثر بارش برف و کولاک، راه ارتباطی ۱۸۰ روستای شهرستان مسدود شده و تلاش برای دسترسی به این روستاها ادامه دارد.

امین امینیان به خبرنگار مهر اظهار داشت: به رغم تلاش‌های شبانه روزی راهداران در چند روز گذشته، کولاک شدید و یخبندان مانع از بازگشایی راه ارتباطی این روستاها شده و به محض فروکش کردن کولاک، عملیات بازگشایی از سر گرفته می‌شود.

برق برخی از روستاهای هشترود قطع شد

برف و کولاک و وزش شدید باد باعث قطع شدن برق برخی از روستاهای هشترود شد.

هم اکنون تلاش نیروهای اداره برق هشترود برای برقراری برق در این روستاها ادامه دارد.

خودروهایی که در برف و کولاک هشترود گرفتار شدند

تعدادی از خودروها در هشترود و اتوبان پیامبر اعظم گرفتار شده‌اند. راهداران برای اسکان مسافران تلاش می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش هشترود از آمادگی باشگاه فرهنگیان و مدارس هشترود برای میزبانی از خودروهای گرفتار شده در برف و کولاک خبر داد.

بهمن اقدمی گفت: باشگاه فرهنگیان و مدارس هشترود آماده میزبانی از مسافران در مواقع بحرانی از جمله برف و کولاک در روز گذشته و امروز است.

وی افزود: همشهریان نیز در صورت مشاهده این مسافران آنها را برای پذیرش به باشگاه فرهنگیان راهنمایی کنند.

بارش سنگین برف و کولاک شدید در شهرستان هشترود

رییس اداره راه وحمل و نقل جاده‌ای هشترود نیز به خبرنگار مهر گفت: هم اکنون راهداران شهرستان هشترود در آماده باش کامل هستند و در راه‌های اصلی و فرعی مشغول انجام عملیات برف روبی و نمک پاشی هستند.

علی ابوالحسنی ادامه داد: رانندگان و مسافرین با رعایت نمودن نکات ایمنی راه در جاده‌ها تردد کنند. رانندگان برای تردد در جاده‌ها باید به زنجیر چرخ، سوخت کافی و لباس گرم مجهز بوده و از سالم بودن خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان به منظور کاهش خطرات احتمالی در جاده‌ها از تردد غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت سفر علاوه بر داشتن تجهیزات زمستانی قبل از سفر از طریق سامانه ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها اطلاع حاصل کنند.

گفتنی است هم اکنون نزدیک به ۵۰۰ راه روستایی در استان آذربایجان شرقی با بارش سنگین برف دیروز و امروز بسته شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: هشترود برف بارش برف و کولاک باشگاه فرهنگیان شهرستان هشترود راه ارتباطی جاده ها راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۶۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کولاک مهاجم سابق پرسپولیس در لیگ ژاپن

مهاجم فصل گذشته پرسپولیس آماری خیرکننده از خود در لیگ برتر ژاپن ثبت کرد.

به گزارش فارس، شهاب زاهدی، مهاجم فصل گذشته پرسپولیس با  کسب 9.1 امتیاز بهترین بازیکن دیدار  آویسپا فوکوکا مقابل جوبیلو ایواتا لقب گرفت.

زاهدی در این فصل از لیگ ژاپن آماری خیرکننده به نامش ثبت کرده و موفق شده در 6 بازی 5 گل به ثمر برساند تا تاثیرگذارترین بازیکن آویسپا فوکوکا شناخته شود.

آویسپا فوکوکا امروز (شنبه) در هفته نهم جی لیگ ژاپن به مصاف جوبیلو ایواتا رفت و این بازی با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

آویسپا فوکوکا در این بازی در نیمه اول بازی با نتیجه 2 بر صفر عقب افتاد ولی در نیمه دوم بازی با درخشش شهاب زاهدی و دبل این ستاره ایرانی بازی باخته را به تساوی کشاند.

نشریه اسپورت ژاپن می نویسد که شهاب زاهدی در نقش «ناجی» آویسپا فوکوکا در این بازی ایفای نقش کرد و تیمش را از شکست فراری داد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مهاجم پرسپولیس راهی لیگ ژاپن شد شهاب زاهدی در لباس آویسپا فوکوئوکا

دیگر خبرها

  • ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا
  • ایران بالاخره حقابه خود از افغانستان را دریافت کرد
  • ضرورت لایروبی رودخانه‌های شهرستان هشترود
  • گلایه شهروند جهرمی از وضعیت روکش آسفالت در برخی از معابر
  • ۱۱ استان کشور همچنان درگیر کاهش بارش
  • خدمات آموزشی دانش آموزان عشایر استان بوشهر مطلوب نیست
  • حاکمیت لانینا بر کشور از تابستان | وضعیت بارش‌ها در پاییز و زمستان چگونه خواهد بود؟
  • همه دستگاه‌ها در اجرای قانون عفاف و حجاب به وظایف خود عمل کنند
  • کولاک مهاجم سابق پرسپولیس در لیگ ژاپن
  • برنامه‌های هفته معلم در دشتی باکیفیت برگزار شود