Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: امسال برای نخستین بار شاهد اکران فیلم‌های جشنواره فجر در حاشیه شهر مشهد بودیم. ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

جعفر مروارید در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: امسال در 6 سینمای مشهد شاهد اکران جشنواره فیلم فجر بودیم و خوشبختانه بازخورد بسیار مناسبی نیز داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه امسال مبحث مقاومت نیز پررنگ بود شاهد بودیم که جشنواره فیلم فجر به ویژه در مشهد نیز رنگ و بوی مقاومت گرفته بود.

حاشیه‌های نهمین روز و دوربین تسنیم| از نمایشِ جنایت صدام تا پارادوکسِ مغز استخوان/ گمانه‌زنی‌های هنرمندان برای سیمرغ‌های جشنواره فیلم فجرجشنواره فیلم فجر مشهد در ایستگاه پایانی / 17 فیلم روی پرده می‌روند‌حاشیه و متن نهمین روز جشنواره فیلم فجر|ترس خبرنگاران از جوانان ماسک‌دار، لهجه بد محسن تنابنده، کتک‌کاری برادران فیلمساز و نشست سرپایی عوامل خون شد

مروارید افزود: همچنین امسال برای نخستین بار شاهد بودیم که از طریق فرهنگسراها جشنواره فیلم فجر مشهد در حاشیه شهر مشهد نیز اکران شد.

انتهای پیام/282/ ع

R41347/P1494/S6,1188/CT16

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر برای نخستین بار حاشیه شهر مشهد خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۶۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری دو مستند چهارمحال و بختیاری در نخستین جشنواره ملی اقوام ایرانی

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری؛ در نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی دو مستند تلویزیونی آرنگ کوچ به تهیه کنندگی یزدان کیانی و کارگردانی جمال اسکویی و تفنگ شکسته به تهیه کنندگی و کارگردانی یزدان کیانی برگزیده و به بخش مسابقه راه یافتند.

این جشنواره به همت مؤسسه فرهنگی هنری فصل هنر و بنیاد ایران‌شناسی به دبیری کمال تبریزی و با شعار اقوام، ریشه ایران‌زمین، ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

راهیابی مستند ارجنا به جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی

نخستین دوره جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی با هدف نمایش زیست‌بوم، آئین، تاریخ، میراث فرهنگی و گردشگری ملموس و ناملموس اقوام ایرانی و معرفی استعدادها، در قالب‌های فیلم داستانی، مستند و پویانمایی برای شناسایی و معرفی برترین آثار برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • قدرت موشکی و پهپادی ایران سرمایه ارزشمندی برای مسلمین است
  • مقیمی: اینکه «رژیم اشغالگر قدس یک خانه عنکبوت بیش نیست»، در واقعیت به وقوع پیوست
  • گنبد آهنین در مقابل اراده مردان بزرگی از پارس تحمل نداشت
  • مقیمی: قدرت موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران سرمایه ارزشمندی برای مسلمانان جهان است
  • تمام ظرفیت‌های دانشگاهی را در اختیار جبهه مقاومت قرار خواهیم داد
  • برتری دو مستند چهارمحال و بختیاری در نخستین جشنواره ملی اقوام ایرانی
  • تصاویر| جشنواره گل‌های لاله؛ مشهد
  • عکس/ جشنواره گل‌های لاله در پارک ملت مشهد
  • جشنواره گل‌های لاله - مشهد
  • افزایش ۲۴ درصدی تردد مسافران فرودگاه مشهد در تعطیلات عید فطر