Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@13:55:32 GMT

به پشتوانه اقتدار نظامی,، انتقام سخت می‌گیریم

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۶۶۰۵

به پشتوانه اقتدار نظامی,، انتقام سخت می‌گیریم

فرمانده سپاه شهرضا گفت: امروز 500 متر زیر زمین و کوه شهر موشکی و موشک‌های نقطه‌زن داریم و به پشتوانه آ‌ن‌ها می‌توانیم انتقام سخت بگیریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، مسعود اکبری عصر امروز در جلسه گرامی‌داشت چهلمین روز سردار شهید سلیمانی در جمع دانشجویان دانشگاه دولتی شهرضا اظهار داشت: سه مؤلفه رهبری، مردم و ایمان و اعتقاد رمز پیروزی انقلاب اسلامی و ماندگاری آن است است که هر سه وقتی با هم قرار گرفت انقلاب به وجود آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه شهرضا با بیان این‌که مردم با وجود تحریم‌ها، توطئه‌ها و کارشکنی‌ها پای این نظام ایستاده‌اند، افزود: در این 40 سال با امکانات کم، تحریم‌ها و موانع زیاد، پیشرفت‌های بسیاری در طول انقلاب اسلامی به وجود آمده است، اگر از نفت دل بکنیم و به جوان‌ها اطمینان کنیم در علم و فناوری پیشرفت می‌کنیم.

وی با اشاره به وجود 17 هزار شهید ترور در کشور گفت: بعد از انقلاب تهدیدهای داخلی، قومیت‌گرایی‌ها تجزیه‌طلبی‌ها در داخل به وجود آمد در این شرایط جنگ 8 ساله در طول هزار و 200 کیلومتر و با عمق 80 کیلومتر تخریب گسترده آغاز شد و نخبگان ما شهید شدند، اما با وجود این موانع و تحریم‌ها رشدهای بسیاری در تمام زمینه‌ها در کشور داشته‌ایم.

اکبری با بیان این‌که رشد علمی در ایران 11 برابر متوسط جهانی است و با این سرعت در حال حرکت هستیم، بیان کرد: زیر بنا و اساس کشور استقلال و امنیت است، کارنامه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این دو مؤلفه درخشان است، چون افراد انقلابی در حوزه نظامی بدون منفعت‌طلبی کار کردند.

فرمانده سپاه شهرضا ادامه داد: امروز 500 متر زیر زمین و کوه شهر موشکی و موشک‌های نقطه‌زن داریم و به پشتوانه آ‌ن‌ها می‌توانیم انتقام سخت بگیریم و امنیت اقتصادی و روانی و فعالیت‌های علمی و اقتصادی داشته باشیم؛ اگر امنیت نظامی نداشته باشیم نمی‌توانیم فعالیت‌های دیگری داشته باشیم.

وی با تأکید بر این‌که امروز اگر دشمن خطایی کند به صورت نقطه‌زنی انتقام می‌گیریم و این افتخار در حوزه امنیت است، تصریح کرد: در مبحث عدالت مشکل داریم، پیشرفت و دموکراسی داریم، آزادی هیچ کشوری بی حد و حصر نیست در ادوار مختلف انقلاب اسلامی افرادی با سلیقه‌های مختلف آمدند و رفتند و این عین آزادی است.

اکبری با بیان این‌که شهید سلیمانی 40 سال جنگید، گفت: آمریکا دورتا دور ما پایگاه نظامی دارد، می‌گوید تا سال 2025 ما باید کدخدای دنیا باشیم، آن‌ها می‌خواهند بر جغرافیای و فرهنگ ما مسلط شوند، اما کسانی هستند که امروز هم دارند دفاع می‌کنند تا ایران در امنیت کامل باشد.

فرمانده سپاه شهرضا با بیان این‌که 40 سال پیش داعش را از ایران بیرون کردیم، داعش می‌خواست در ایران اسلامی بیاید، افزود: عین‌الاسد را عین‌الجسد کردیم و آمریکا قطره‌چکانی تلفات را اعلام می‌کند، ما ابهت آمریکا را شکستیم.

وی با بیان این‌که اگر اراده مقابله نداشته باشیم سرباز دشمن و ایالت پنجاه و دوم آمریکا می‌شویم، بیان کرد: امروز اگر می‌خواهیم موفق شویم باید اراده مواجه با طاغوت را داشته باشیم و محافلی با نام یاد و شهدا برگزار کنیم.

اکبری با تأکید بر حضور در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مردم باید مشارکت حداکثری داشته باشند، تا دشمن بداند مردم پشت این نظام ایستاده‌اند، اگر مشارکت حداقلی شود دشمن به این نتیجه می‌رسد که می‌تواند با ما وارد جنگ مستقیم شود باید در حوزه نظامی، سیاسی و اقتصادی قوی شویم.

دشمنان از غیرت جوانان ایرانی می‌ترسند

احمد شیروانیان در ادامه این جلسه با اشاره به فلسفه جنگ و دفاع مقدس گفت: قبل از انقلاب کشورمان یک کشور وابسته بود، آمریکایی‌ها در ایران هر کاری می‌خواستند، می‌کردند، تمام امور کشور تحت امر آمریکا بود، هیچکدام از امور کشور دست مردم و یا حتی خود شاه نبود و ما را تحقیر می‌کردند.

جانباز و راوی دفاع مقدس با بیان این‌که آمریکایی‌ها در آن زمان حق مأموریت، آب و هوا و حق توحش می‌گرفتند و می‌گفتند مردم ایران وحشی هستند، افزود: حضرت امام (ره) در مقابل این رفتارها خروشید و مردم انقلاب کردند، مردم در دو سال انقلاب 100 هزار شهید و بیش از 60 هزار مجروح و جانباز تقدیم کردند؛ انقلاب پیروز شد و مردم بیش از 98 درصد رأی به جمهوری اسلامی ایران دادند.

وی با بیان این‌که دشمنان فکر کردند این انقلاب ماندنی نیست، تصریح کرد: وقتی شعارهای رهبری و ملت ایران را دیدند، گفتند مردم ایران یک بدعت جدید آوردند و می‌گویند نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی و شروع به نقشه کشیدن بر علیه انقلاب و کشورمان کردند، آخرین نقشه‌ای که کشیدند جنگ بود که 8 سال طول کشید.

شیروانیان با بیان این‌که بسیاری از منابع مادی و معنوی کشور صرف جنگ شد، عنوان کرد: آمریکا صدام را تجهیز کرد، 40 کشور به عراق کمک می‌کردند، ارتش صدام تمام 5 استان هم مرز با عراق را درنوردید، کشوری که تازه انقلاب کرده بود، با تمام مشکلات و ترورها و آشوب‌ها درگیر جنگ شد.

راوی دفاع مقدس با بیان این‌که صدام اعلام کرده بود سه روز خوزستان و یک هفته‌ای تهران را می‌گیرم، ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا، هفته دفاع مقدس به خاطر است که ما رشادت‌های جوانان را در جنگ تحمیلی یادمان نرود و به جوان‌های‌مان یاد دهیم که این بچه یک و نیم ساله توانست خودش را بین 40 گرگ حفظ کند.

وی با بیان این‌که جوانان با غیرتی در کشور بودند که از همه آرزوهای خود گذشتند و به جنگ رفتند، خاطرنشان کرد: صدامی که گفته بود یک صبح تا ظهر خرمشهر را می‌گیرم، 34 روز پشت دروازه‌های خرمشهر بود، به نوامیس این مملکت تعدی کردند، جوانان غیرت ناموسی و وطن‌پرستی و مذهبی داشتند، با فرهنگ امام حسین (ع) بزرگ شده بودند و جلوی این تعدی را گرفتند.

شیروانیان اضافه کرد: بیش از 70 ناو و ناوچه دورتا دور کشور ما را گرفته است، چرا جرأت نمی‌کنند در آب‌های ما بیایند چون از غیرت جوانان ما می‌ترسند، بعد از 40 سال با روش‌های مختلف هنوز بر علیه کشور هجمه می‌کنند تا این تفکر را نابود کنند.

انتهای پیام/63101/ج30/

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار سلیمانی عین الاسد موشک های نقطه زن جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی داشته باشیم انتقام سخت دفاع مقدس تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۶۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است

به گزارش تابناک، دکتر محمد مخبر در این جلسه با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور به استان سمنان که بلافاصله پس از رویارویی با رژیم اشغالگر قدس انجام شد گفت: معمولا رویدادهایی با این درجه از اهمیت که ابعاد گسترده بین المللی دارد باعث می شود که مقامات کشورها سفرهای کاری خود را لغو کنند و یا به تاخیر بیاندازند اما رییس جمهور کشورمان با آرامش کامل سفر به سمنان و دیدار با مردم این استان را انجام داد.


وی همچنین با اشاره به سفر رییس جمهور به کشورهای پاکستان و سریلانکا گفت: در شرایطی که جمهوری اسلامی ایران طی روزهای اخیر پاسخی محکم به رژیم صهیونیستی که نماد سلطه جهانی است داد، اما رییس جمهور کشورمان هم اکنون در سفر خارجی و انجام ملاقات های بین المللی هستند که این اقتدار ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است.


معاون اول رییس جمهور همچنین با بیان اینکه تحقق شعار سال نیازمند راه اندازی نهضت تولید در کشور است افزود: برای تحقق شعار سال جاری باید در تمامی دستگاه های اجرایی و استانها تقسیم کار انجام شود و برنامه ریزی دقیقی برای عمق دادن به تولید تا شهرستان ها و روستاها و فعال شدن همه آحاد جامعه انجام شود.


دکتر مخبر افزود: برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم لازم است از ظرفیت شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها و نخبگان حداکثر استفاده صورت گیرد و آموزش های بروز و کاربردی به نیروهای کار ارائه شود.


دکتر مخبر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری کنکور سراسری روز هفتم اردیبهشت ماه تصریح کرد: لازم است در کنار وزارت علوم، وزارت کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای برگزاری هرچه بهتر کنکور سراسری برنامه ریزی و مراقبت کنند تا شاهد اخلال و مشکلی در برگزاری این رقابت علمی نباشیم.

دیگر خبرها

  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • جمعیت سالم عامل اقتدار هر کشور است
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق خطای بزرگ رژیم صهیونیستی بود
  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق اشتباه رژیم صهیونیستی بود
  • انتقام سخت مردم ایران از رژیم صهیونیستی باعث عزت و افتخار شده است
  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان