Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاتح سه جام جهانی با تیم ملی برزیل، حال در راه رفتن خود مشکل دارد.

طرفداری- پله، بازیکن افسانه‌ای تیم ملی برزیل پس از عمل جراحی در مفصل ران و لگن خود، اکنون در راه رفتن خود به مشکل خورده است.

به گزارش، اکتبر سال 2020، پله 80 ساله می شود و حال پسر او می گوید که پدرش بعد از عمل جراحی خود، از بیرون آمدن از خانه احساس شرم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این رابطه می گوید:

او خجالت زده است، نمی خواهد به بیرون برود، دیده شود یا هر کاری را انجام دهد که شامل خروج او از خانه شود. پدرم بسیار کم رو است. او بسیار ضعیف شده است. پدرم یک عمل جایگزینی لگن داشت و توانبخشی کافی یا ایده آلی بعد از عمل خود نداشت. بنابراین او با تحرک داشتن مشکل دارد و به نوعی افسردگی دچار شده است. تصور کنید که پله روزی پادشاه بوده است و همیشه یک شخصیت با ابهت داشته است و حال و امروز نمی تواند به درستی راه برود.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۷۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسیر صهیونیست: نتانیاهو از خودت خجالت بکش

گردان‌های القسام ویدیویی از یک اسیر صهیونیست منتشر کرد که با انتقاد شدید از نتانیاهو و کابینه‌اش خواستار آزادی فوری شد.

به گزارش ایسنا، گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس ویدیویی از یک اسیر صهیونیست منتشر کرد که خواستار آزادی فوری و بازگشت به خانه شد.

وی در این ویدیو می‌گوید: من هیرش گولبیرگ بولین پسر یونتان وریتشل هستم که در سال ۲۰۰۰ میلادی در کالیفرنیا آمریکا متولد شدم و اکنون به همراه خانواده‌ام در قدس زندگی می‌کنیم. در هفتم اکتبر درحالی که برای خوش‌گذرانی در یک جشنواره شرکت کردم اسیر شدم و به‌طور خطرناک مجروح شدم و اکنون برای زنده ماندن می‌جنگم. در آن روز هیچ کس نبود که از ما محافظت کند.

این اسیر صهیونیست می‌گوید: بنیامین نتانیاهو و دولتش باید از خودشان خجالت بکشند زیرا من و هزاران اسرائیلی دیگر را رها کردید. خجالت بکشید به خاطر اینکه ۲۰۰ روز ما را رها کردید و تمام تلاش‌های ارتش با شکست مواجه شد. خجالت بکشید زیرا حملات نیروی هوایی منجر به کشته‌شدن ۷۰ اسیر مانند من شد. خجالت بکشید که هر چه پیشنهاد توافق به شما شد آن را نپذیرفتید. نمی‌خواهید به این کابوس پایان دهید.

وی خطاب به نتانیاهو و اعضای کابینه‌اش گفت: زمانی که شما به همراه خانواده‌هایتان وعده ناهار را می‌خورید به ما اسرا در جهنم و در زیر زمین فکر کنید که بدون آب، غذا، آفتاب و دارو ماندیم. به نتانیاهو و وزرا و کابینه‌اش که خون ما برایشان مهم نیست می‌گویم آنچه که از شما انتظار داریم را انجام دهید و فورا ما را به خانه بازگردانید، یا اینکه این امر برای شما دشوار شده است؟ زمان آن فرا رسیده است که کلیدها را تحویل داده و وزارتخانه‌ها را خالی کنید و در خانه هایتان بنشینید.

این اسیر تاکید کرد: یک مساله دیگری وجود دارد که مهم‌تر از همه است؛ پدر، مادر، لیبی و اورلی خیلی دوستتان دارم و دلم برایتان تنگ شده است و هر روز به شما فکر می‌کنم. برای خود نه ولی برای شما عید خوبی آرزو دارم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام اسیر اسرائیلی به نتانیاهو ؛ خجالت بکش!
  • پیام اسیر صهیونیست به نتانیاهو +فیلم
  • اسیر صهیونیست: نتانیاهو از خودت خجالت بکش
  • (ویدئو) مسعود ده‌نمکی: پدرم می‌گفت بین من و خمینی یکی رو انتخاب کن
  • بارندگی یزد به درستی مدیریت شد
  • مبتکر روش‌های گوناگون فروش نفت در تحریم شده‌ایم
  • تودور: با سری بالا از کوپا ایتالیا حذف شدیم
  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است
  • ببینید | بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری به وضعیت بد اقتصادی: خجالت بکشید!
  • کودکان پسر ۴ برابر بیشتر از دختران به اختلال طیف اوتیسم مبتلا می‌شوند