Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،جلیلیان رئیس اداره بهزیستی اسلام آبادغرب گفت : این مرکز در ساختمانی به مساحت ۱۲۰ متر و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال راه اندازی شد.

او با اشاره به اینکه خدمات ارائه شده در پایگاه‌های خدمات اجتماعی اجتماع محور هست گفت : گروه‌های هدف این پایگاه‌ها افراد درمعرض آسیب یا آسیب دیده اجتماعی شامل زنان و دختران در معرض آسیب، و افراد فاقد مهارت‌های زندگی، کودکان خیابانی، کودکان در معرض آزار و کودکان بدسرپرست، کودکان بی سرپرست، بازمانده از تحصیل، بچه‌های طلاق، کودکان دارای والدین معتاد و سایر افرادی که به نوعی با بحران‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی رو به رو شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلیلیان افزود: این پایگاه با دو نیروی متخصص شامل یک روانشناس و یک مددکار اجتماعی به جامعه هدف خدمت ارائه خواهد کرد .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی کرمانشاه مددجویان بهزیستی مرکز بهداشت پایگاه اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۷۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی‌های رایانه‌ای منجر به آسیب جسمی کودکان و نوجوانان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، میگرن که از یک نقطه شروع می‌شود وبه آرامی گسترش می‌یابد. همین امر منجر به حالت تهویه در کودک یا نوجوان می‌شود. کوتاهی و تنبلی در انجام تکالیف مدرسه و نامرتب بودن دردوران نوجوانی مدارس می‌توانند در غالب ساعات درسی مجزا با سیاست‌گذاری درست استفاده صحیح از تلفن همراه وتشریح اهداف پشت پرده بازی‌های وارداتی رابرای کودکان ونوجونان تشریح کنند. اختلال خواب؛ مانند کم خوابی، کابوس‌های شبانه، فریاد زدن درخواب، صحبت کردن درخواب، راه رفتن درخواب، چرت زدن در طول روز وکم حوصلگی، تیک‌های عصبی وفریاد زدن حین بازی بازی‌های رایانه‌ای جنگندگی می‌آموزد. این کودکان در هنگام صحبت کردن با هم سن وسال‌های خود فقط در مورد بازی‌های رایانه‌ای صحبت می‌کنند. اختلال غذا خوردن (کم خوری، لاغری مفرط، بی‌نظمی در زمان مناسب غذا خوردن، پرخوری و چاقی، تنقلات مضر مانند پفک وچیپس جایگزین غذای اصلی، درست نجویدن غذا، تغذیه سریع وناسالم وسوء هاضمه). بروز خشونت وپرخاشگری نسبت به اطرافیان حتی به صورت مقطعی (روابط عاطفی بین این کودکان با خواهر یا برادرشان کدر است.) مشکلاتی در یادگیری کودکان به خصوص کودکانی که در مرحله آموزش هستند. (خستگی زود رس از آموزش وتحصیل) گاهی برخی از کودکان درساعت تحصیل در مدرسه برای تعطیل شدن لحظه شماری می‌کنند. ویا حتی از مهمانی رفتن سر باز می‌زنند. بهداشت فردی ضعیف کودک: ازجمله‌شانه نکردن مو، مسواک نزدن، حمام نرفتن و... اگر کودکان بازی‌های متناسب با رده سنی خود را انجام ندهند آسیب‌های جدی وجبران ناپذیر قرار خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • غربالگری شنوایی ۱۱هزار نوزاد در خراسان شمالی
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • بازی‌های رایانه‌ای منجر به آسیب جسمی کودکان و نوجوانان
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • رضایت شهروندان از خدمات شهرداری تهرانی در روز عید فطر
  • ساماندهی ۷ هزار و ۲۹۸ آسیب‌دیده اجتماعی
  • جزییات طرح ۱۵ روزه ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی در سطح شهر | کدام مناطق تهران بیشتر معتاد و متکدی دارد؟
  • (ویدیو) روایت خبرنگار BBC از حجم آسیب‌ها به پایگاه نوآتیم