Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبادل آتش بین نیروهای پلیس و یک فرد مسلح در فروشگاهی در ایالت آرکانزاس آمریکا دست‌کم یک کشته و ۲ زخمی بر جای گذاشت. ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۷ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از آسوشیتد پرس، فرمانده پلیس شهر «فارست سیتی» در ایالت آرکانزاس آمریکا اعلام کرد که روز دوشنبه در جریان تبادل آتش بین نیروهای پلیس و یک فرد مسلح در یکی از شعب فروشگاه زنجیره‌ای وال‌مارت در این شهر، فرد مسلح کشته شده و دو افسر پلیس نیز زخمی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فرمانده پلیس شهر فارست‌ سیتی، پس از آن‌که یکی از شهروندان از فروشگاه وال‌مارت با پلیس تماس گرفت و اعلام کرد که یک فرد مسلح در حال فریاد زدن و تهدید کردن حاضران در فروشگاه است، نیروهای پلیس بلافاصله به محل اعزام شده و با فرد مسلح درگیر شدند.

شهردار فارست سیتی اعلام کرده است که با توجه به حضور به موضع نیروهای پلیس در صحنه، هیچ‌یک از شهروندان آسیب ندیده‌اند.

2 کشته بر اثر تیراندازی در یک مجتمع دانشگاهی در تگزاس آمریکاتیراندازی در یک اتوبوس در آمریکا 6 زخمی بر جای گذاشت4 کشته و زخمی در تیراندازی کلیسای فلوریدای آمریکاکشته شدن یک نفر در تیراندازی سیاتل آمریکا

انتهای پیام/.

R1535/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تیراندازی اخبار "آمریکا"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیراندازی اخبار آمریکا تیراندازی اخبار آمریکا یک فرد مسلح تبادل آتش بین نیروهای پلیس بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۷۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در بادغیس

مسئولان محلی در ولایت بادغیس از جان باختن یک نفر و زخمی شدن 24 تن دیگر در نتیجه حادثه ترافیکی در مسیر شاهراه بادغیس- هرات خبر می‌دهند.

مولوی صدیق الله صدیقی سخنگوی پلیس بادغیس می گوید که یک ماشین نوع کاستر که از شهر قلعه نو به سمت ولایت هرات در حال حرکت بود در منطقه لامان ولایت بادغیس دچار مشکلات فنی شده و حادثه ترافیکی بوقوع پیوسته است.

به گفته وی، این ماشین حامل ۲۷ زن و کودک بوده که در نتیجه این حادثه ۲۴ تن زخمی و یک کودک جان خود را از دست داده است.

صدیقی افزود تعدادی از زخمیان در شفاخانه حوزوی بادغیس و تعدادی دیگر به شفاخانه حوزوی هرات انتقال داده شده اند.

به گفته وی، وضعیت صحی برخی از زخمیان وخیم می باشد.

گفتنی است که به دلیل خراب بودن سرک ها و عدم آشنایی رانندگان با قوانین ترافیکی سالانه تعداد زیادی از مسافران در اثر حادثه ترافیکی در بادغیس جان های خود را از دست می دهند.

این در حالی است که مسئولان در ریاست عمومی ترافیک گفته اند که در نتیجه حوادث ترافیکی چهار روز عید در کشور، ۵۰ تن به‌شمول ۸ زن و ۱۳ طفل جان باختند و ۱۸۵ تن دیگر زخمی شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • زنان پلیس در رژه امروز نیروهای مسلح (عکس)
  • عکس متفاوت از پلیس زن در قزوین/عکس
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • ۲۵ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در بادغیس
  • تیراندازی جمعی در لوئیزیانیای آمریکا با ۱۲ کشته و زخمی
  • کشته و زخمی شدن نیروهای تیپ گولانی در عملیات حزب‌الله
  • کشته و زخمی شدن تعدادی از نیروهای تیپ گولانی در عملیات حزب‌الله لبنان
  • تیراندازی جمعی در شیکاگو
  • تیراندازی جمعی در شیکاگو/ یک کودک ۸ ساله کشته و ۱۰ تن زخمی شد
  • ۱۱ کشته و زخمی به علت تیراندازی در شیکاگو آمریکا