Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- به گفته ایزدی، فرزندان ایثارگران بر اساس ماده ۲۱ قانون جامعه خدمترسانی به ایثارگران، تبدیل وضعیت نشده اند. تاریخ انتشار: 03:00 - 22 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۵۳۳۱

مهدی ایزدی معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: مدتی پیش مجلس شورای اسلامی، استفساریه‌ای در خصوص ماده ۲۱ قانون جامع خدماترسانی به ایثارگران صادرکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:  

وی افزود: طبق این استفساریه، فرزندان شهدا و جانبازانی که در دستگاه‌ها خارج از سهمیه شاغل شده اند؛ باید تبدیل وضعیت شده و به حالت رسمی درآیند.

ایزدی اظهار کرد: شورای نگهبان، این استفساریه را به مجلس اعاده کرد و از آن به عنوان قانون جدید یاد کرد.

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: امیدواریم این مسئله هر چه زودتر در مجلس بررسی و تعیین تکلیف شود تا شاهد بیکاری فرزندان ایثارگران نباشند.

ایزدی گفت: در حال حاضر در تلاشیم قوانین موجود به صورت کامل اجرا شود و قانون جدید تصویب نشود.

وی درباره اجرایی نشدن برخی مواد قانونی بیان کرد: برخی از این ماده‌های قانونی نیازمند آئین نامه، اعتبار یا رفع ابهام هستند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بنیاد شهید ایثارگران فرزندان ایثارگران تبدیل وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۷۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه اسفناج در طب سنتی

آفتاب‌‌نیوز :

اسفناج را به عنوان پایین آورنده قند خون، درمان ناراحتی‌های تنفسی و درد مفاصل، ملین، درمان کمبود ترشحات معده و لوزالمعده و صفرا و درمان کم خونی توصیه کرده اند.

طبع اسفناج سرد می‌باشد.

ماده سکرتین موجود در اسفناج موجب افزایش ترشحات معده، روده و کیسه صفرا شده و حرکات دوکی شکل سیستم گوارشی را تقویت می‌کند.

مصرف اسفناج برای جبران کمبود ویتامین‌های مانند A,B,C,D در بدن بهترین ماده غذایی است.

کسانی که مبتلا به سنگ صفرا هستند و بیماری التهاب مفاصل دارند مصرف اسفناج توصیه نمی‌شود. چون اکسالات موجود در آن موجب وخیم‌تر شدن ناراحتی‌های فوق می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت لایحه اصلاح قانون کار درباره دستمزد کارگران
  • اصل ۴۴ قانون اساسی دقیق اجرا شود/استفاده از بخش تعاونی برای جهش تولید ضروری است
  • ۷۰ درصد کار مجلس دوازدهم باید نظارت بر اجرای قوانین باشد
  • تأثیر قانون شفافیت مالی در انتخابات مجلس از زبان دادستان کل کشور
  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان اعلام شد
  • خبر مهم برای کارمندان؛ زمان اجرای افزایش حقوق اعلام شد
  • بسیاری از نارضایتی‌ها از شهرداری به علت اجرای قوانین است
  • جایگاه اسفناج در طب سنتی
  • جهش تولید با مشارکت مردم نویدبخش گشایش در امور است
  • مجلس یازدهم در تصویب قوانین مسئولانه عمل کرده است