Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس گزارش شرکت عمران شهرهای جدید ۱۹ هزار و ۴۱۶ واحد مسکن مهر به همراه ۶۳ پروژه روبنایی تا نیمه‌نخست اسفندماه در شهرهای جدید کشور به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بر اساس گزارش ارائه‌شده از سوی این شرکت ۱۰ هزار و ۷۹ واحد در شهر جدید پردیس، سه هزار و ۸۵۰ واحد در شهر جدید پرند، دو هزار و ۶۱ واحد در شهر جدید هشتگرد، ۶۷۰ واحد در شهر جدید امیرکبیر، ۶۴ واحد در شهر جدید بهارستان، ۴۷۷ واحد در شهر جدید فولادشهر، ۲۰۰ واحد در شهر جدید صدرا، ۳۴۴ واحد در شهر جدید سهند، یک هزار و ۴۱۴ واحد در شهر جدید گلبهار، ۹۱ واحد در شهر جدید بینالود، ۶۶ واحد در شهر جدید شیرین شهر و ۱۰۰ واحد در شهر جدید رامشار طی دهه فجر سال جاری افتتاح و به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس ۶۳ پروژه روبنایی نیز اعم از ۹ مرکز آموزشی، پنج مسجد، چهار مرکز ورزشی، هشت پارک و فضای سبز، ۱۶ پروژه آماده سازی و محوطه سازی معابر و همچنین ۲۲ پروژه عمرانی نظیر مجتمع تجاری، ساختمان آتش‌نشانی، مسیر هدایت آب‌های سطحی، شبکه گاز شهری، اجرای روشنایی، بهسازی و تعریض معابر، کتابخانه و آرامستان به ارزشی بالغ بر دو هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال به مناسبت دهه فجر افتتاح و تا نیمه نخست اسفندماه به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 410000

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مسکن مهر شهرهای جدید شرکت عمران شهرهای جدید شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق واحد در شهر جدید شهرهای جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۸۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۰ واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، امیر برومند صبح چهارشنبه در نشست با مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در دهه حساب ۱۰۰ امام (ره) سال آینده نیز پنج هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی شامل چهار هزار و ۱۰۰ واحد مسکن روستایی و هزار و ۵۰۰ واحد مسکن شهری افتتاح و به بهره‌برداری خواهیم رساند.

وی با اشاره به تعهد دولت مبنی بر تأمین یک میلیون مسکن در کشور، بیان کرد: علی‌رغم اینکه عملیات اجرایی ۱۰ هزار واحد مسکونی در استان بوشهر برعهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار داده شده بود، اما اکنون عملیات اجرایی ۱۲ هزار واحد مسکونی در استان آغاز شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن بوشهر با اشاره به آماده‌سازی قطعات ۳۷ و ۱۰۸ هکتاری توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان جهت اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همواره همراه و همیار دولت‌ها بوده و با اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی و مسکونی کارنامه درخشانی در این زمینه دارد.

مسؤول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، نظامات مهندسی و مهندسین بسیجی با سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با هدف محرومیت زدایی در نقاط محروم این استان به طور جهادی همکاری لازم را به عمل می‌آورند.

امید گوهری گفت: اعزام گروه‌های جهادی در مناطق محروم و کم برخوردار استان و افتتاح عملیاتی پروژه‌های عمرانی در نقاط محروم از جمله اقدامات مهم سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه امام صادق (ع) استان است.

کد خبر 6080535

دیگر خبرها

  • آماده‌سازی بزرگ‌ترین پروژه نهصت ملی مسکن در اشتهارد
  • فردا ؛ افتتاح بیش از دو هزار واحد مسکونی در سمنان
  • ۷۵۰ واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر افتتاح می‌شود
  • ۱۶۰ هزار واحد مسکن روستایی در مازندران ساخته شد
  • ۹۵۵ واحد مسکن روستایی در گیلان افتتاح می شود
  • ساخت ۲۲ هزار مسکن ملی در شهرهای یزد/رشد ۳ برابری مقاوم‌سازی روستا
  • افتتاح ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور
  • ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور افتتاح می‌شود
  • افتتاح ۶۷۰ واحد مسکن مددجویان چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد