Web Analytics Made Easy - Statcounter

زارع با اشاره به اینکه مردم گیلان در همه صحنه‌های سرنوشت‌ساز جمهوری اسلامی از پیشتازان بوده‌اند، گفت: در ۲۲ بهمن نه تنها ملت ایران بلکه دوستان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران می‌نگرند که چگونه حماسه‌ای دیگر خلق می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «ارسلان زارع» به مناسبت فرارسیدن ۲۲ بهمن و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد:‌ اقتدار کنونی ایران اسلامی و عزت و آرامش موجود، حاصل فداکاری شهیدان و پایمردی ملت ایران در مسیر ایثار، مقاومت و حفظ آرمان‌های والای انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار گیلان افزود: امنیت از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است که خوشبختانه به همت مردم و سپس تلاش‌های صورت گرفته در تمامی نقاط کشور به ویژه گیلان جایگاه مطلوبی داریم.

 

وی بیان کرد: با اهتمام، تلاش و کوشش کارگزاران نظام، مجموعه دولت تدبیر و امید، دستگاه‌های اجرایی و مشارکت بخش خصوصی، ۹۵۵ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۴۵۹ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر امسال در نقاط مختلف استان به بهره‌برداری رسید که از این مبلغ یک هزار و ۵۲۱ میلیارد تومان پروژه مربوط به بخش خصوصی و شرکت‌های تعاونی است.

 

زارع فراهم شدن بستر اشتغال برای یک هزار و ۱۸۰ نفر را از مزایای بهره برداری از این طرح‌ها دانست و تصریح کرد: رویکرد ما در استان استمرار تلاش‌ها در جهت توسعه اشتغال است.

 

استاندار گیلان به مقوله توسعه متوازن و البته پایدار استان به عنوان اولویتی مهم برای مردم و مسئولان اشاره و تصریح کرد: اسناد بالا دستی به ویژه سند آمایش سرزمینی گیلان که به تصویب رسیده، رویکرد ما برای توسعه است که البته رفع مشکلات زیست محیطی، پسماند، اقدامات مرتبط برای توسعه اشتغال و کاهش نرخ بیکاری بر اساس برنامه ششم توسعه مورد تاکید ماست.

 

وی خاطرنشان کرد: باید با هم افزایی و تلاش، اولویت‌ها را در برنامه زمان‌بندی مناسب محقق کرد.

 

زارع از نیروی انسانی به عنوان مهمترین مولفه تاثیرگذار در قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی نام برد و گفت: مردم گیلان در همه صحنه‌های سرنوشت‌ساز جمهوری اسلامی از پیشتازان بوده‌اند.

 

استاندار گیلان استفاده از منابع موجود در کشور را به عنوان یکی دیگر از مولفه های توسعه و قدرت افزایی یاد کرد و افزود: وحدت کلمه و وفاق مردم در شکست برنامه‌های استکبار در مقابل نظام‌ جمهوری اسلامی ایران، بسیار با اهمیت است.

 

وی به توطئه دشمنان از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی تاکنون اشاره و بیان کرد: دشمنان نظام و مردم همواره تلاش کردند تا به ملت ضربه بزنند اما شاهد بودیم که در هشت سال دفاع مقدس و تحریم‌های اقتصادی امروز که به معنای واقعی تروریسم اقتصادی است و ملت ایران با تکیه بر توان داخلی و استقامت در این آزمون هم سربلند شدند.

 

زارع ادامه داد: در گیلان تلاش هرچه بیشتر و اقدامات و عملیات‌های اجرایی همه دستگاه‌ها و نهادها در راستای استفاده بهینه از نیروی انسانی برای بهبود معیشت مردم است و برنامه ریزی‌ها و مدیریت‌های انجام شده منجر به کاهش وابستگی بودجه به نفت شده بویژه که در هشت ماه اخیر شاخص‌های اقتصادی کشور دارای ثبات است.

 

استاندار گیلان افزود: مردم سرافراز گیلان در طول تاریخ علیه مقابله با استبداد و استکبار، پیشرو و در پیروزی انقلاب اسلامی زنان و نوجوانان در کنار مردان گیلان پیشتاز بودند و تقدیم هشت هزار شهید گواه این امر است‌.

 

وی با اشاره به راهپیمایی ۲۲بهمن، بیان کرد: مهمترین مولفه در شکل گیری، خلق و پیروزی انقلاب اسلامی مردم هستند که در تبعیت از ولی فقیه، رژیم ستمشاهی پهلوی را کنار زدند و حکومت مردم سالاری دینی را جایگزین کردند و در همه ایام الله با امام راحل، شهدا و آرمان‌های انقلاب تجدید میثاق کردند‌.

 

زارع تصریح کرد: ملت بزرگ ایران با وحدت کلمه، بردباری و سربلندی توانست پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زند و در این میان گیلانیان همواره با حمایت مستمر از آرمان‌های انقلاب نشان دادند که از پیش‌قراولان حرکت‌های بزرگ انقلابی هستند.

 

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال به برکت خون شهدا به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی باشکوه‌تر از همیشه برگزار می‌شود و از مردم شریف و همیشه درصحنه گیلان دعوت می‌کنم با حضور در راهپیمایی، بار دیگر با امام راحل، شهدا و رهبری گرانقدر تجدید میثاق کنند و همدلی و همراهی خود را به نمایش بگذارند.

 

وی با اشاره به اینکه در 22 بهمن نه تنها ملت ایران بلکه دوستان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران می‌نگرند که چگونه حماسه‌ای دیگر خلق می‌شود، گفت: یقین داریم فردا حضوری باشکوه، حماسی و با عظمتی بیشتر از سال‌های قبل به نمایش گذاشته می‌شود.

 

زارع تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهوری همواره بر اهتمام ویژه نسبت به ارائه خدمات دولت به مردم و اطلاع‌رسانی از دستاوردها تأکید داشته و دارند و این ایام فرصت مغتنمی برای بازگوکردن این خدمات توسط کارگزاران و مدیران دستگاه‌های اجرایی به ملت است.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه پیش از انقلاب اسلامی و در زمان سلطنت دیکتاتوری پهلوی مردم نقشی در مشارکت سیاسی نداشتند، بیان کرد: مردم ایران پس از پیروزی انقلاب در رفراندومی که به جمهوری اسلامی رای دادند، نظام مردم سالاری دینی را برگزیدند.

 

وی با بیان اینکه کمتر نظامی در دنیا طی چهل سال، بیش از 36 انتخابات برگزار کرده، گفت: انتخابات دوم اسفند نیز در ادامه استمرار انتخابات های گذشته است که نقش و اراده مردم در اداره مملکت را به نمایش می‌گذارد.

 

زارع خاطرنشان کرد: برای ما در گیلان برگزاری انتخابات امن، سالم همراه با مشارکتی حداکثری در اولویت قرار دارد، از این رو از ماه‌های قبل تمهیدات لازم در جهت تحقق این اهداف اندیشیده شده و آمادگی کامل برای انجام انتخابات به نحوه شایسته در ۲ هزار و 559 شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده که از این تعداد ۲ هزار و ۲۱۴ شعبه ثابت و 345 شعبه سیار است.

 

استاندار گیلان از آمادگی و فعالیت 45 هزار نیرو از افراد خبره و آموزش دیده در جریان برگزاری انتخابات خبر داد و گفت: تفاوت عمده این دوره از انتخابات با انتخابات پیشین از منظر آموزش‌ها و دوره‌های تخصصی برای فعالان برگزاری آن است.

 

وی با یادآوری اینکه طی سنوات گذشته میزان مشارکت گیلانیان در انتخابات از میانگین کشوری بیشتر بوده، به حضور فعالانه بانوان اشاره کرد و با بیان اینکه امسال 91 هزار و 498 رای اولی در گیلان وجود دارد، خواستار مشارکت باشکوه آنان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شد.

 

زارع با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و انتظار رییس جمهوری برای حضور حداکثری ملت در این آوردگاه مهم، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث دلگرمی و پشتیبانی نمایندگان در خدمت رسانی به مردم در مجلس شورای اسلامی می‌شود.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه بیگانگان پایش می‌کنند دشواری‌هایی که به ملت ایران تحمیل می‌شود تا چه میزان بر مشارکت آنان اثرگذار است، بر لزوم بیشتر شدن دامنه مشارکت سیاسی مردم برای تقابل با فشار و دشمنی‌های استکبار تاکید کرد.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش جوانان را موتور محرک و سرمایه اجتماعی و والای جامعه خواند که بدون وجود آنان رسیدن به توسعه پایدار حاصل نمی‌شود و افزود: استان گیلان دارای جوانان با دانش با پشتکاری قوی در همه عرصه‌ها به ویژه در زمینه‌های ورزشی و علمی است.

 

زارع با بیان اینکه استان گیلان جایگاه دوم کشور در انتصاب بانوان در بخش‌های مدیریتی را دارد، خاطرنشان کرد: جوانان استان گیلان در مسابقات علمی و جشنواره ها جزو پنج استان برتر کشور و دانش آموزان گیلانی دارای رتبه های ممتاز کشوری در کنکور سراسری هستند.

 

استاندار گیلان به برگزاری جام بین المللی وزنه برداری نامجو طی هفته گذشته به میزبانی گیلان و استقبال بی نظیر جوانان از این رویداد بزرگ اشاره و اضافه کرد: بسیاری از جوانان ورزش دوست و ورزشکار گیلان با پشتکار و تلاش موفق به عضویت در رشته‌های مختلف ورزشی شدند.

پایان پیام/164

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی ۲۲ بهمن در رشت انتخابات مجلس شورای اسلامی استاندار گیلان پیروزی انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی ایران استاندار گیلان دشمنان نظام استان گیلان ملت ایران دستگاه ها ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۸۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است

به گزارش خبرنگار حوزه استان ها خبرگزاری تقریب،  سردار " علی آزادی" با صدور پیامی، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به پاسداران پر افتخار و حماسه ساز تبریک گفت. 

در این پیام آمده است:‌ 
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از اولین و اساسی‌ترین نهادهای انقلابی با در هم آمیختن ولایت مداری، معنویت، دانش، آمادگی رزمی، تخصص، حفظ "روحیه انقلابی" توانسته قله های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کند و از این رهگذر باید گفت؛ جایگاه بلند و ارزشمند سپاه پاسداران و رشادت های بی شمار جان بر کفان این نهاد انقلابی در طول هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست. 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی است که در آغازین روزهای انقلاب متولد و مسئولیت های خطیر و سنگینی را برای پاسداری از انقلاب، دفاع از نظام و آرمان های بلند امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر عهده دار شد و در این راستا کارنامه درخشانی، در تاریخ پر افتخار ایران عزیز به یادگار گذاشته است. 

این نهاد انقلابی در اوج اقتدار و صلابت در تمامی عرصه‌ها، در کنار سایر نیروهای مسلح به سان دژ مستحکم ملت ایران عمل کرده و نقش کلیدی خود در شکست و خنثی‌سازی توطئه‌ها و تهدیدات گوناگون بیگانگان و ضد انقلاب در عرصه‌های مختلف جنگ‌های سخت و نرم را همواره ایفا نموده است و این صلابت و کار آمدی مورد اعتراف دوستان و حتی دشمنان انقلاب می باشد. 

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از حماسه سازی‌های آزادگان‌، جانبازان‌، ایثارگران و رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امیدوارم، در سالی که به نام "جهش تولید با مشارکت مردم" مزین شده است بیش از پیش در کنار سایر نیروهای مسلح در راستای تحقق رسالت های نظام و دستاورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله
  • عقلانیت انقلابی راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور است
  • عقلانیت انقلابی اهل دوقطبی‌های کاذب نیست
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • «وعده صادق» هدیه بزرگ سپاه به ملت ایران و مظلومان فلسطین
  • دیوارنگاره‌ها به تابلوی گفتمان انقلاب اسلامی تبدیل شدند
  • محمودوند، نماینده خرم‌آباد: آقایانی که حرف رهبر انقلاب در خصوص دختربچه‌های مظلوم و معصوم را قبول نداشتند، همه‌کاره انتخابات بودند! درد از این بزرگ‌تر؟
  • سپاه دژ مستحکم برای پاسداری از انقلاب اسلامی ایران
  • از تشکیل کمیته تا سپاه پاسداران/ نهادی مقدس با رنگ سبز و بوی انقلابی
  • عکس متفاوت از رهبر انقلاب در شیراز