Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تمام خواب و خیال‌های دشمن و نقشه‌های استکبار جهانی برای عدم‌حضور ملت ایران در ۲۲ بهمن با شکست مواجه شد. ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

ماموستا فایق رستمی در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در سنندج، ضمن تبریک دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: وحدت و یکدلی مردم برای جهانیان این پیام را داشته که همین ملت انقلابی، حاضر نیستند از یوم‌الله‌ها و صحنه‌های مهم کشوری دست بکشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ملت ایران همواره در مناسبات‌ها، انتخابات و یوم‌الله‌ها «وحدت و اتحاد» خود را به روشنی به جهانیان نشان داده‌اند، افزود: حضور دائم و همیشگی مردم ایران در صحنه‌های مختلف سیاسی، ولایت‌مداری مردم به‌صورت ویژه و خاص، اعتقاد راسخ مردم به باورهای دینی و رهبری مدبرانه و حکیمانه امام(ره) و رهبری روز به روز جبهه مقاومت را تقویت و بر عظمت نظام افزوده و جمهوری اسلامی در جایگاه برجسته‌ای از جهان و منطقه قرار گرفته است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج با بیان اینکه دشمنان هیچ‌گاه قادر به شکستن سنگر وحدت و همدلی مسلمانان شیعه و سنی نیستند، تصریح کرد: استکبار جهانی هزینه، سرمایه و امکانات زیادی برای عدم حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال هزینه کرده، چراکه می‌دانند وقتی مردم در یوم‌الله و صحنه‌های مهم کشور حضور داشته باشند، همه اهداف و برنامه‌های شومشان به هم خورده و یقیناً امروز نیز به آن نتیجه و باور خواهند رسید.

وی با اشاره به همزمانی 22 بهمن امسال با چهلم شهید سلیمانی گفت: حاج قاسم به عنوان یک شخصیت بزرگ و فرمانده دلاور در تامین امنیت و آسایش کشور بسیار تأثیرگذار بود و استقامت و جان فشانی‌های ایشان، در طول تاریخ درس و الگوی بزرگی برای عالمیان خواهد بود، بنابراین امروز ملت ایران یکصدا برای انتقام خون این شهید گرانقدر به میدان می‌آیند.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان در گفت‌وگو با تسنیم: ملت ایران در 22 بهمن پاسخ محکمی به توطئه‌های دشمنان خواهند دادپای حرف بانوان کردستان| ‌برای خلق حماسه‌ای ماندگار در یوم‌الله 22 بهمن همه می‌آییم‌ / پای انقلابمان ایستاده‌ایم

ماموستا رستمی با بیان اینکه تحلیل دشمن روی قدرت نظام براساس میزان حضور مردم در صحنه است، خاطرنشان کرد: دشمنی‌ها و توطئه‌های آمریکا با ملت ایران به‌دلیل حمایت و پشتیبانی از انقلاب اسلامی و رهبری است و امروز مانورگاه آنها، حضور مردم در صحنه، راهپیمایی 22 بهمن و شرکت در انتخابات است.

وی اظهار کرد: کسانی که گفتند ما سرداری را می‌گیریم تا ملت ایران را سست کنیم، پاسخ خود را از حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی 22  بهمن ببینند، چراکه گرچه سرداری رفت، اما سرداران دیگر به میدان آمده و جوانان و ملت ما مکتب شهید سلیمانی را به‌عنوان یک هدف و آرمان دنبال می‌کنند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز حضور پرشور مردم بی‌نظیر و تمام خواب و خیال‌های دشمن و نقشه‌های استکبار جهانی برای عدم‌حضور مردم در 22 بهمن با شکست مواجه شد، یادآور شد: حضور هرساله ملت ایران در روز 22 بهمن، موجب شکست دشمنان و دل گرمی ملت‌های مظلوم جهان شده و در عمق استراتژیک جمهوری اسلامی در منطقه غرب آسیا و حوزه آمریکای لاتین و آفریقا از تأثیر بسیار گسترده‌ای برخوردار است.

ماموستا رستمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی همواره با قدرت و توان بیشتری به راه خود تداوم می‌دهد، افزود: امروز در چهل‌ویکمین سالروز پیروزی انقلاب، شاهد حماسه‌ای ماندگار و دستاوردهای شگرفی بوده چراکه همه ملت ایران برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و رهبری به صحنه می‌آیند.

انتهای پیام/481/ش

R7848/P/S6,66/CT2

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری نقشه های استکبار جهانی انقلاب اسلامی برای عدم حضور ملت ایران یوم الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۹۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی موزه بین المللی استکبار ستیزی در صحرای طبس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، سرهنگ فلاحی در برنامه زنده گفتگوی ویژه خبری با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این موزه بین المللی در سال ۱۴۰۱ آغاز شده است گفت: موزه بین المللی استکبار ستیزی در صحرای طبس مورد تاکید رهبری بوده است.


وی با اشاره به اینکه این موزه هم اکنون پیشرفت ۴۰درصدی دارد افزود: تاکنون ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای این موزه محقق شده است.


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: در صورت تامین اعتبار این موزه تا سال ۱۴۰۴ به بهره برداری می‌رسد.


سرهنگ فلاحی همچنین به موزه دفاع مقدس در مرکز استان اشاره کرد و خواستار تامین اعتبار برای این موزه نیز شد.


وی همچنین به تدوین کتاب در خصوص ۵ اردیبهشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا اشاره کرد و افزود:نواختن زنگ استکبار ستیزی در شهرستان طبس، برگزاری دعای ندبه، رونمایی از ۵۰ پوستر، اعزام راویان به مدارس، اجرای برنامه‌های مختلف ورزشی، برپایی محافل شهر ادبی و خاطره گویی، برگزاری جلسه کمیته رسانه برای اثار فضای مجازی، تبیین این روز در خطبه‌های نماز جمعه، برگزاری مراسم‌های محوری ۵ اردیبهشت در شهرستان‌ها برای را از جمله برنامه‌های عنوان شده برای ۵ اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا عنوان کرد.


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی همچنین به تولید آثار هنری اشاره کرد و گفت:برترین آثار هنرمندان در رشته‌های موسیقی و آثار تجسمی انتخاب می‌شود و سال آینده در پنج اردیبهشت به نمایش گذاشته می‌شود.


سرهنگ فلاحی همچنین از صدا وسیمای خراسان جنوبی در خصوص برنامه‌های متنوع برای ۵ اردیبهشت سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس اشاره کرد و افزود: صدا وسیمای استان در ارتباط با تمام مرکز استان‌ها مراسم پنج اردیبهشت را در سطح استانی و ملی به صورت زنده پوشش می‌دهد.

دیگر خبرها

  • نقشه زن خیانتکار برای قتل شوهر
  • عملیات وعده صادق تکرار ناکامی استکبار در صحرای طبس بود
  • شن‌هایی که همچنان چِشم استکبار را می‌سوزاند
  • ماموستا رستمی: فضای کتابخوانی در استان کردستان تقویت شود
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • راه اندازی موزه بین المللی استکبار ستیزی در صحرای طبس
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • ۴۴ سال ناکامی و شکست برای استکبار جهانی
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست