Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@17:36:11 GMT

فرناندز یک بازیکن و شخصیت خارق العاده است

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۹۵۰۰

فرناندز یک بازیکن و شخصیت خارق العاده است

دیگو دالوت، ستاره پرتغالی منچستر یونایتد از هم وطن و هم تیمی جدید خود در این تیم یعنی برونو فرناندز تمجید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندز در تاریخ ۱ فوریه و در جریان تساوی بدون گل منچستر یونایتد مقابل ولورهمپتون، اولین بازی خود را برای شیاطین سرخ انجام داد. این ستاره پرتغالی در زمستان و پس از کش و قوس های فراوان از اسپورتینگ لیسبون به منچستر یونایتد پیوست؛ فرناندز حالا رفته رفته بیشتر در ترکیب شیاطین سرخ جا می‌افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هم وطن فرناندز و هم تیمی او در منچستریونایتد حالا به تمجید از این ستاره پرتغالی پرداخته است. دیگو دالوت در این باره گفت: " او طوری بازی می‌کند که گویی دو سال است که در این باشگاه حضور دارد. او با سایر بازیکنان تیم به خوبی هماهنگ شده و حضورش برای من نیز یک اتفاق خوب به حساب می آید. او یک بازیکن و البته شخصیت خارق العاده است."

 

 

 

 

دالوت درباره شرایط منچستر یونایتد نیز گفت: " منچستر یونایتد همیشه برای کسب جام ها و برنده شدن در بازی ها تلاش می کند و ما نیز به همین دلیل اینجا هستیم. ما می‌خواهیم در پایان در جمع چهار تیم بالای جدول لیگ برتر قرار بگیریم."

منچستر یونایتد برونو فرناندز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد برونو فرناندز منچستر یونایتد برونو فرناندز ستاره پرتغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۹۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف منچستر یونایتد در این فصل باعث شد که مدیران این باشگاه و به خصوص سر جیم راتکلیف که به تازگی بخشی از سهام یونایتد را خریداری کرده است به صورت جدی به دنبال اخراج تنهاخ و انتخاب سرمربی جدیدی برای فصل آینده باشند.

جستجو برای پیدا کردن جانشین مناسب برای این مربی هلندی از چند ماه قبل آغاز شده بود اما به نظر می‌رسد که مدیران شیاطین سرخ در انتخاب گزینه مد نظرشان با مشکلات جدی مواجه شده‌اند و همین موضوع به دردسر بزرگی برای آنها تبدیل شده است.

روزنامه انگلیسی تلگراف خبر داده است که تصمیم نهایی درباره سرنوشت سرمربی منچستر یونایتد هنوز گرفته نشده و این احتمال وجود دارد که با توجه به نبود گزینه قابل توجه برای جانشینی او، تن‌هاخ به حضورش روی نیمکت منچستریونایتد ادامه دهد.

این در حالیست که پیش از این گفته شده بود توماس توخل و گراهام پاتر گزینه‌های اصلی مدیریت باشگاه منچستریونایتد برای هدایت این تیم در فصل آینده هستند اما هنوز توافقی با این دو مربی انجام نشده است و همین موضوع شانس تن‌هاخ برای ادامه حضور روی نیمکت این تیم را افزایش داده است.

دیگر خبرها

  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • روی کین باتعصب برگرد به تیمت!‏
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • قهرمانی منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس با هت تریک رابین فن پرسی (22 آوریل، 2013) / فیلم
  • فان باستن محو بلینگام: او خارق العاده است
  • برونو فرناندز: قهرمانی در جام حذفی هرگز موجب موفقیت منچستریونایتد نخواهد شد
  • یونایتد 3(4)-(2)3 کاونتری: تن‌هاخ تا دم اخراج رفت و برگشت!‏