Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@12:08:19 GMT

بیشترین بارش برف در شهرستان خلخال ثبت شد

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۰۰۴۷

بیشترین بارش برف در شهرستان خلخال ثبت شد

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: فعالیت سامانه بارشی موجب بارش برف در اقصی نقاط استان اردبیل شد و بیشترین بارش برف در شهرستان خلخال با ارتفاع ۷۷ سانتی متر ثبت شد.

«سیاوش محمدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فعالیت سامانه بارشی موجب بارش برف در اقصی نقاط استان اردبیل شد و بیشترین بارش برف در شهرستان خلخال با ارتفاع 77 سانتی متر ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: کمترین دما شب گذشته نیز از ایستگاه نمین با ۱۴ درجه سانتیگراد زیر صفر گزارش شد و در اردبیل نیز دما به ۱۰ درجه سانتیگراد زیر صفر رسید.

 

این مقام مسئول یادآور شد: وزش باد و کولاک همراه با بارش برف ارتفاع برف در مناطق کوهستانی را افزایش داد.

 

وی افزود: ارتفاع برف در آلوارس سرعین ۶۴ سانتیمتر، شهر سرعین ۲۸ سانتیمتر، شهرستان نمین ۲۵ سانتیمتر و نیارق شهرستان نمین ۶۰ سانتیمتر، مشگین شهر ۳۰ سانتیمتر و باران سنجی موئیل مشگین شهر ۵۰ سانتیمتر، شورگل شهرستان بیله سوار ۳۳ سانتیمتر و ایستگاه بارانسنجی برزند گرمی به ۳۰ سانتیمتر رسید.

 

محمدی خاطر نشان کرد: این سامانه بارشی امروز 22 بهمن از استان خارج و با توجه وزش باد شاهد کولاک و یخبندان در بیشتر مناطق استان به ویژه محورهای مواصلاتی خواهیم بود.

 

مدیر کل هواشناسی استان ادامه داد: پیش بینی می شود دمای هوا استان از فردا 23 بهمن ماه تا ۱۷ درجه سانتیگراد زیر صفر نیز برسد.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیش بینی هواشناسی بارش برف و برودت هوا شهرستان خلخال بارش برف اردبیل مدیر کل هواشناسی استان درجه سانتیگراد زیر صفر سامانه بارشی استان اردبیل ثبت شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۰۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر شرکت خصوصی در اردبیل به اتهام زمین‌خواری روانه زندان شد

محمود قلی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از کشف یک مورد زمین خواری در اراضی ملی در منطقه هیر خبر داد و اظهار کرد: بعد از گشت زنی و کنترل مسؤول منابع طبیعی شهر هیر و به دنبال مشاهده اقدامات عمرانی در حوزه منابع طبیعی و استعلام یو. تی. ام و مختصات محل اجرا این زمین‌خواری مشخص شد.

وی افزود: در پی این اقدام فردی که مدیریت یکی از شرکت‌های خصوصی در سطح استان را دارد با سو استفاده موقعیت خود و آشنایی به محل اقدام به فروش سه قطعه زمین به متراژهای ۱۸۵ متر و ۲۰۰ متر و ۱۲۰ متر کرده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل بیان کرد: مستندات نشان می‌دهد خریداران این زمین‌ها کاملاً از کلاهبرداری بودن این موضوع بی‌اطلاع هستند که موضوع در اسرع وقت تشکیل پرونده شد و به دادسرای عمومی و انقلاب ارجاع شد.

قلی‌زاده خاطرنشان کرد: از همه افرادی که زمین‌های مشکوکی بدون استعلام از منابع طبیعی و اطمینان از غیر ملی بودن اراضی خریداری کردند جهت اطلاع از وضعیت زمین مورد معامله استعلامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: از دوستداران طبیعت تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخریب در اراضی ملی مراتب را به شماره تلفن‌های رایگان ۱۵۰۴ و ۱۳۹ به صورت شبانه روزی اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

کد خبر 6063450

دیگر خبرها

  • ورود ۳.۵ میلیون متر مکعب آب به سد‌های خراسان شمالی
  • مدیر شرکت خصوصی در اردبیل به اتهام زمین‌خواری روانه زندان شد
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیران خلخال به آزادی زندانیان مالی
  • اجرای طرح سرشاخه‌کاری در ۵۰ هکتار از باغات گردوی خلخال
  • ورود ۳.۵ میلیون متر مکعب آب به سد‌های خراسان‌شمالی
  • سد «سقزچی» سرریز شد / وضعیت مطلوب سدهای معیشتی نمین
  • ثبت اسکان بیش از ۱۲۵ هزار نفر در مراکز اقامتی اردبیل
  • بازدید بیش از ۱۰هزار نفر از موزه‌های استان اردبیل
  • اقامت مسافران نوروزی در استان اردبیل از مرز ۱۲۵ هزار نفر گذشت
  • با ورود چندین سامانه بارشی تا حدودی کسری بارش اردبیل جبران شد