Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله العظمی حسین نوری همدانی که همراه با مردم ولایتمدار قم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده بود در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم در این حماسه ملی، گفت: شرکت باشکوه مردم ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش وحدت و باعث افتخار ملت ایران اسلامی است.

وی در ادامه این حضور را اعلام انزجار از صهیونیست‌ها و استکبار جهانی دانست و گفت: شرکت گسترده آحاد مردم در راهپیمایی امروز ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان اسلام و انقلاب به ویژه صهیونیزم جهانی را به نمایش گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4850464

منبع: مهر

کلیدواژه: قم ایت الله نوری همدانی راهپیمایی 22 بهمن چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن بوشهر انتخابات 98 بارش برف ایلام انقلاب اسلامی ایران قزوین شهرکرد ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند خطبه های نماز جمعه گرگان راهپیمایی ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۰۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود

 حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی ضمن تبریک پیروزی دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم منحوس صهیونیستی به ملت شریف ایران و سایر کشور‌های منطقه گفت: در ادامه حمایت‌های مردم ایران اسلامی از مردم مظلوم و مقتدر غزه و همچنین به شکرانه عملیات غرور آفرین وعده صادق، جمعه این هفته ۳۱ فروردین ماه بعد از اقامه نماز جمعه در سراسر استان راهپیمایی حمایتی از اقتدار نیرو‌های مسلح و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: این مراسم پس از اقامه نماز جمعه در تمام شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه استان برگزار می‌شود، مسیر راهپیمایی در شهرستان خرم‌آباد از مصلی الغدیر، خیابان انقلاب اسلامی تا مقابل بیمارستان شهدای عشایر خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم کرمان در حمایت از سپاه+ فیلم و عکس
  • راهپیمایی مردم شیراز در حمایت از عملیات مقتدرانه سپاه + فیلم و تصاویر
  • حمایت نمازگزاران آذربایجان شرقی از عملیات وعده صادق
  • راهپیمایی‌گسترده مردم کرج در حمایت از اقدام سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی
  • نمایش فیلم‌های درام و فانتزی در فصل نهم ششمین پاتوق فیلم کوتاه
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رییس دولت سیزدهم
  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رئیس دولت سیزدهم
  • ارتش قدرتمند و مجهز به فناوری‌های نوین و سامانه پیشرفته است