Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-16@19:23:33 GMT

محرومیت بازیکن مطرح به خاطر شوخی با کرونا؟

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۰۹۰۳

محرومیت بازیکن مطرح به خاطر شوخی با کرونا؟



با وجود آنکه دله آلی بازیکن تاتنهام بعد از شوخی با ویروس کرونا، مجبور به عذرخواهی شد اما از نظر اتحادیه فوتبال انگلیس این عذرخواهی کافی نبوده و احتمال محرومیتش وجود دارد.

به گزارش خبرآنلاین، یکی از بازیکنان مطرح جهان به خاطر شوخی با ویروس کرونا احتمالا محروم خواهد شد. نشریه میرر انگلیس در جدیدترین شماره، تیتر یک خود را به این موضوع اختصاص داد و از محرومیت احتمالی دله آلی بازیکن تاتنهام خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دله اخیرا برای شوخی با ویروس کرونا ماسک زد و حتی گفت شبیه به یکی از اهالی شرق آسیا شده است که این رفتار از نظر اتحادیه فوتبال انگلیس پنهان نمانده است.البته این بازیکن اخیرا به خاطر شوخی خود عذرخواهی کرده بود.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۰۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عذرخواهی رئیس جمهور کره‌جنوبی پس از شکست حزبش در انتخابات پارلمانی

رئیس جمهوری کره جنوبی پس از اینکه حزب حاکم «قدرت مردم» (PPP) در انتخابات پارلمانی هفته گذشته شکست سختی خورد، عذرخواهی کرد و گفت که نتوانسته به خواسته مردم و برآورده کردن انتظارات آنها پاسخ دهد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری یونهاپ، یکی از مقامات ارشد ریاست جمهوری گفته است یون سوک یئول رئیس جمهوری کره جنوبی این اظهارات را در جلسه کابینه بیان کرد و گفت: من به عنوان رئیس جمهوری بیش از همه مقصر هستم.

این عذرخواهی 6 روز پس از شکست حزب حاکم «قدرت مردم» در انتخابات ۱۰ آوریل(۲۲ فروردین) صورت گرفت. این حزب تنها ۱۰۸ کرسی از ۳۰۰ کرسی مجلس ملی را به دست آورد.

یون سوک یئول افزود: متاسفم که نتوانستم به درستی به خواسته مردم نگاه و از آن حمایت کنم.

یون با تفسیر شکست حزب خود در انتخابات اخیر به عنوان ارزیابی عمومی از نحوه اداره دولت، بر اهمیت ارتباط با مردم تاکید کرد.

وی گفت: همه ما باید متعاوضانه احساسات مردم را که در انتخابات عمومی آشکار شد، بپذیریم. من با نگرشی متواضع‌تر و انعطاف پذیرتر ارتباط برقرار خواهم کرد و اولین کسی خواهم بود که با دقت به احساسات عمومی گوش می‌دهد.

هان دوک سو نخست وزیر کره جنوبی و لی کوان سوپ رئیس دفتر ریاست جمهوری و بسیاری از معاونین ارشد ریاست جمهوری استعفای خود را ارائه کرده‌اند تا مسوولیت این شکست را بر عهده بگیرند.

یون سوک یئول اولین رئیس‌جمهور پس از برقراری دموکراسی در کره جنوبی است که در تمام پنج سال دوره ریاست‌جمهوری خود با پارلمان تحت کنترل حزب مخالف همکاری می‌کند و با درخواست‌های بسیاری برای بازبینی نحوه اداره امور دولتی و بهبود روابط با مجلس ملی مواجه است.

یون در سخنان ابتدایی خود که به شکل زنده پخش می‌شد به کابینه خود گفت: اگرچه در 2 سالی که از تحلیف می‌گذرد، تنها به مردم نگریسته‌ام و راه را برای منافع ملی‌مان در پیش گرفته‌ام اما انتظارات مردم را برآورده نکردم.

وی ادامه داد: اگرچه مسیر درستی را برای امور دولتی تعیین کردم و تمام تلاشم را برای عملی کردن آن به کار بردم، اما باور دارم در ایجاد تغییر ‌آن هم در حدی که مردم آن را حس کنند، کوتاهی کرده‌ام.

یون سوک یئول به عدم توجه به شهروندان عادی اشاره کرد و گفت: با وجود تلاش‌های دولت برای مهار تورم، بهبود سلامت مالی، افزایش عرضه مسکن و حمایت از سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی، هیچ یک از این اقدامات برای رفع نیازهای اساسی شهروندان کم ‌درآمد نبود.

وی افزود: در نهایت، هرقدر هم که جهت گیری امور کشور درست باشد و هرقدر هم که سیاست‌های خوبی داشته باشیم، اگر مردم نتوانند تغییر واقعی را احساس کنند، دولت در انجام وظیفه خود شکست خورده است. به مردم نزدیک تر می‌شوم و به معیشت ‌آن‌ها بیش‌تر می‌پردازم، به مشکلات موجود در این زمینه گوش می‌دهم و از زندگی مردم فعالانه‌تر مراقبت می‌کنم.

یون سوک یئول متعهد شد که روند اجرای سیاست‌های مفید برای مردم را در عین جبران کمبودها با جمع‌آوری افکار عمومی در جلسات شهرداری، تسریع کند.

با این حال، وی بیان کرد که قصد ندارد از طرح خود برای افزایش سهمیه پذیرش دانشکده‌های پزشکی عقب نشینی کند. این مساله باعث شده است هزاران پزشک جوان برای اعتراض محل کار خود را ترک کنند و خدمات بهداشتی درمانی را از ماه فوریه(بهمن-اسفند) تاکنون مختل شده است.

وی ادامه داد: من به پیگیری سه اصلاح اساسی در زمینه اشتغال، آموزش و بازنشستگی و همچنین اصلاحات پزشکی ادامه می‌دهم و در عین حال به نظرات منطقی توجه بیشتری می‌کنم. دولت باید به مسوولیت خود در زمینه‌هایی که می‌تواند، با همکاری نزدیک و بیشتر با مجلس ملی، عمل کند.

حزب دموکرات کره جنوبی (DP) به عنوان حزب اصلی اپوزیسیون این کشور پنج شنبه گذشته در بیست و دومین انتخابات پارلمانی کره جنوبی با کسب ۱۷۵ کرسی از ۳۰۰ کرسی مجلس ملی این کشور، یک پیروزی تاریخی به دست آورد.

لی جه میونگ رهبر حزب اصلی اپوزیسیون کره جنوبی، در مورد نتایج انتخابات پارلمانی در این کشور، گفت: این حزب دموکرات نبود که در انتخابات پیروز شد بلکه این مردم کره جنوبی بودند که پیروز شدند و ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا خواسته‌های آنها را برآورده کنیم.

دیگر خبرها

  • عذرخواهی رئیس جمهور کره‌جنوبی پس از شکست حزبش در انتخابات پارلمانی
  •  بازیکن استقلال به خاطر انتشار این استوری احضار شد |‌ عکس
  • تایید جریمه ۲۰ میلیونی دابو به‌خاطر بدرفتاری
  • تایید جریمه 20 میلیونی دابو به خاطر بدرفتاری
  • اعلام رای دیدار مس کرمان و میهن آریو اسلامشهر
  • ویدیو/ رالی جذاب و نفس‌گیر بین دو نابغه تنیس روی میز جهان
  • زنگ خطر برای 9 بازیکن بارسا و پاری‌سن‌ژرمن
  • احتمال محرومیت ۲ استقلالی از بازی مهم هفته بعد
  • من بدترین بازیکن فوتبال جهانم!/ ماجرای عذرخواهی «پرویزخان» از بازیکن یاغی
  • ادعای جنجالی نکونام؛ محرومیت سرمربی استقلال به خاطر رفاقت دو نفر!