Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»،حجت الاسلام حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه در حاشیه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: حضور و استقبال باشکوه مردم در ایام­الله بدرقه سردار سلیمانی و راهپیمایی امروز به معنای علاقه و باور مردم به اصل انقلاب و راهبرد مقاومت و اعتماد به راه امام و مقام معظم رهبری است. اینها نقاط عطفی برای یک حرکت عمومی و جهاد همگانی برای ساختن ایران اسلامی قوی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خداوند را شاکریم که به برکت خون سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ایام ­الله انقلاب­ را رنگ و بویی دیگر داد و شور حماسی و انقلابی را در اقصی نقاط منطقه و جهان پراکنده کرد.

حجت الاسلام طائب ادامه داد: ما هم به تأسی از امام خمینی (ره) می ­گوییم که نسل فرزندان مقاوم ابراهیم، انتقام حاج قاسم را با اخراج او از منطقه غرب آسیا خواهند گرفت. امروز نبرد اطلاعاتی با آمریکا وارد دوره جدیدی شده است. از امروز به بعد آمریکا برای هر روز حضور نامشروع خود در منطقه، هزینه بیشتری باید بدهد.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه با بیان اینکه دشمن با فشار حداکثری به دنبال ایجاد ناامنی و کمپین‌­های اغتشاش بود اما ایستادگی و بصیرت ملت ایران، آنان را ناکام کرد و عقب زد، تصریح کرد: پاسداران گمنام امام زمان (عج) برای مبارزه با فساد و بازگرداندن اموال مردم، دوشادوش همه‌­ی دستگاه ­های نظارتی و دولتی، آستین ­های خود را بالا زده‌­اند و شب و روز نمی‌شناسند.

وی گفت: غربی­‌ها و عواملشان در داخل کشور بدانند ما نظاره‌­گر فتنه‌­گری و شرارت آنها نخواهیم بود؛ اگر دنبال آشوب بروند باید آماده ضربه ­های محکم دستگاه امنیتی باشند.

حجت الاسلام طائب با تاکید بر اینکه به لطف الهی و به کارگیری شگردهای حرفه­‌ای و ابزارهای پیچیده اطلاعاتی، اشراف خوبی بر چرخه­ شبکه­ سازی­ و نفوذ دشمن در بستر فضای مجازی پیدا کرده ­ایم، خاطرنشان کرد: همانطور که طرح موازنه ­ی قوای منطقه ­ای برای تضمین امنیت رژیم غاصب صهیونیستی ره به جایی نبرد، همانگونه که فتنه ­ی جهانی داعش به برکت خون سلیمانی­ ها و المهندس ­ها شکست خورد، خیال باطل معامله ­ی قرن هم زوال اسرائیل را نزدیک­تر خواهد کرد.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه در پایان عنوان کرد: همانگونه که حضرت آقا فرمودند راه یکتای مقابله با دشمن، قوت ­یابی ما در عرصه­های دفاعی، امنیتی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی است و مشارکت آگاهانه و پرشور در انتخابات پیش­رو یکی از همین صحنه­ های قوی­تر شدن است.

منبع: نماینده

کلیدواژه: اطلاعات سپاه دهه فجر نماینده رئیس سازمان اطلاعات سپاه حجت الاسلام طائب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۰۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتماد به نیروهای داخلی؛ پیامد مهم اجرای طرح ملی ایران قوی

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طاهری پیش از ظهر امروز در جمع مهندسان و مسئولان نیروگاه و سد کارون چهار، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر موضوع روایت ایران قوی تاکید دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: از دوران قاجاریه دیدگاه «ما نمی‌توانیم» در ذهنیت اجتماعی ایران شکل گرفت و به مرور زمان نیز رشد پیدا کرد چراکه برخی نمایندگان مجلس دوره بعد از مشروطیت بر این باور بودند که ایرانیان باید به صورت کامل مشابه غربی‌ها شوند تا به پیشرفت دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: رویکرد کلی در طرح روایت ایران قوی این است که توانایی‌های حقیقی ایران در حوزه‌های سدسازی، صنایع موشکی، کارخانجات و… بیان شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری عنوان کرد: در زمینه بیان پیشرفت‌های انقلاب اسلامی کتاب‌های بسیاری وجود دارد که دو جلد کتاب «صعود ۴۰ ساله» از جمله آن‌ها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به شبکه ۱۰۰۰ نفری نوجوانان ۱۳ تا ۱۷ ساله در چهارمحال و بختیاری، اضافه کرد: اینکه این افراد ۲۰ سال آینده چه احساسی درمورد ایران دارند از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در استان حدود ۵۱ هزار نفر نوجوان وجود دارد که از پایگاه نوجوان محله با آن‌ها ارتباط برقرار کرده و سعی داریم ایران قوی را برای آن‌ها روایت کنیم در همین راستا سال گذشته حدود ۸۰۰ نفر از نوجوانان استان برای بازدید از کارخانجات موفق کشور به استان یزد اعزام شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری یادآور شد: روایت ایران قوی موجب انتقال حس خوب به نسل آینده می‌شود و برای آن‌ها این تفکر ایجاد خواهد شد که کشور پیشرفت‌های بسیاری داشته و قادر به انجام کارهای بزرگی است و انجام این مهم برای نسل جوان رسالت همگی ما است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوار شدن و اعتماد پیدا کردن به نیروی داخلی ایران از جمله مهم‌ترین پیامدهای اجرای طرح ایران قوی است.

کد خبر 6087688

دیگر خبرها

  • مسئله‌گی حجاب؛ از بحران داخلی تا بشارت تمدنی
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • اعتماد به نیروهای داخلی؛ پیامد مهم اجرای طرح ملی ایران قوی
  • پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد + فیلم
  • پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد
  • ابوعبیده: پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد
  • واکنش ایران محاسبات دشمن را به هم ریخت
  • مراسم معارفه حجت‌الاسلام عبدالعلی توجهی، تولیت مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد
  • عوامل برنامه‌های قرآنی با حضور «حجت‌الاسلام قمی» قدردانی شدند
  • مصلی امام خمینی (ره) برای برگزاری نمایشگاه کتاب آماده می‌شود