Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی و ارزیابی امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از فعالیت بیش از ۱۷۰۰ نیروی پاکبان برای رفت و روب مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد.

به گزارش ایسنا،مجید نوربخش ضمن اعلام این خبر گفت: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته ۸۴ دستگاه ماشین آلات خدمات شهری و ۲۱ دستگاه کامیونت برای جمع آوری پسماند و ۱۱۷ وانت ملودی ویژه جمع آوری پسماند خشک، مسئولیت نظافت مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن را برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار کرد: ۱۱۸۶ نیروی خدمات شهری به همراه ۵۳۵ نیروی کارگری نیز اقدامات مربوط به رفت و روب و جمع آوری پسماند را در مسیرهای اعلام شده انجام خواهند داد. 

بنا براعلام شهرنوشت، معاون هماهنگی و ارزیابی امور مناطق سازمان مدیریت پسماند با اشاره به توزیع ۱۶۵۰کیلوگرم کیسه مخصوص جمع آوری زباله برای انجام اقدامات مربوط به نظافت مسیرهای پیاده روی تصریح کرد: نیروهای سازمان پسماند تا نظافت کامل معابر که پیش‌بینی می‌شود تا عصر امروز بینجامد، در مسیرهای پیاده روی حضور خواهند داشت و وظایف خود نسبت به رفت و روب را انجام خواهند داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري تهران پاکبان راهپیمایی 22 بهمن مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن جمع آوری پسماند رفت و روب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۱۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به وقوع سیلاب در مناطق حاشیه رودخانه‌های استان اظهار داشت: با تلاش عوامل راهداری مسیرهای روستایی حاشیه رودها بازگشایی شد. - اخبار استانها -

حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری، با بیان اینکه راه روستاهایی که درگیر سیلاب در جاده بسته شده بودند باز شد اظهار داشت: با تلاش عوامل راهداری و امدادی مسیرهای دسترسی روستایی در اکثر مسیرهای رودخانه‌ای باز شده است.

وی افزود: در اثر بارندگی‌های چند روز اخیر و به ویژه روز گذشته طغیان رودخانه تجن را داشتیم که اراضی ساری و میاندرود خسارت دیدند‌.

محمدی تصریح کرد: دیشب طغیان رودخانه تلار را داشتیم که در سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ خساراتی را وارد کرد و تمام مسیرهای دسترسی در این شهرستان‌ها بازگشایی شد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران ادامه داد: مسیر راه روستایی عبد مناف هراز تا ساعتی دیگر بازگشایی می‌شود و با ورود عوامل راهداری راه روستایی 10 روستا در مسیر هراز که سیلابی شده بودند باز شد.

این مسئول بیان کرد: مسیر روستاهای شمس آباد و آخا و لاریم باز شد.

وی به وقوع سیلاب در محور کیاسر محدوده لنگر و رانش زمین اشاره کرد و گفت: این مسیر نیز با ورود عامل راهداری و سایر نیروهای امدادی بازگشایی شد.

محمدی بیان کرد: روستاهای محور دودانگه و محدوده ورند در محدوده کیاسر بازگشایی شد و محور ده میان سوادکوه هم بازگشایی انجام شد.

وی به طغیان رودخانه کسلیان و سیلابی شدن محدوده پلنگ دره نیز اشاره کرد و یادآور شد: خسارت‌های مناطق مختلف در حال ارزیابی است.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: تا پایان شب سامانه بارشی از استان خارج می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فقط ۳ درصد از پسماندهای خانگی یزد تفکیک می‌شوند
  • راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • ثبت‌نام ۸۰۰۰ شهروند تبریزی در سامانه جمع‌آوری پسماند بهروب
  • کاهش چشم گیر حضور زباله گردها در تهران | مدیرعامل پسماند: ۸۰ درصد فعالیت زباله گردها کم شده است
  • فقط ۳ درصد از پسماند‌های خانگی تفکیک می‌شوند
  • جمع‌آوری پسماندهای جزء ساختمانی در فازهای بعدی اپلیکیشن «اصپاک»
  • مهلت یک هفته‌ای فرماندار میاندوآب برای جمع‌آوری سدمعبر
  • تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام