Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجع تقلید شیعیان حضور باشکوه و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را نمایشی از شکوه وحدت مردم دانست گفت: این وحدت و حضور نمایشی از انزجار ملت و مردم ایران در برابر استکبار جهانی و آمریکا و تمامی دشمنان اسلام و انقلاب است. ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله حسین نوری همدانی با حضور در راهپیمایی 22 بهمن در قم، حضور باشکوه و پرشور مردم در این راهپیمایی را نمایشی از شکوه وحدت مردم دانست و اظهار داشت: این حضور باشکوه درراستای حمایت از نظام اسلامی ایران و پاسخ محکمی در برابر استکبار جهانی و صهیونیست بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرجع تقلید شیعیان افزود: این وحدت و حضور نمایشی از انزجار ملت و مردم ایران در برابر استکبار جهانی و آمریکا و تمامی دشمنان اسلام و انقلاب است.

حماسه باشکوه مردم استان قزوین در یوم‌الله 22 بهمن / سرمای 5 درجه زیر صفر مانع حضور مردم نشدنوبخت در گرگان: امسال از رکود اقتصادی عبور می‌کنیم‌ / تلاش دشمن برای جلوگیری از فروش کامل نفت ایران

انتهای پیام/451/ ت

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ایران در برابر استکبار جهانی برابر استکبار جهانی حضور باشکوه انزجار ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۱۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد

به گزارش خبرگزاری مهر، پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی از ۱۸ الی ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

در این راستا آثار تولیدی استان‌های مختلف کشور مورد بازبینی قرار گرفتند و در نهایت ۱۴ گروه نمایشی موفق به اخذ امتیاز لازم برای حضور در پانزدهمین جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد شدند.

از شهر کرج نیز نمایش «ایران» به نویسندگی احسان فلاحیان و کارگردانی شایان فلاحیان و نمایش «زنان مقاوم» به نویسندگی احسان فلاحیان و کارگردانی مرضیه ذاکری در این جشنواره پذیرفته شدند.

کد خبر 6088580

دیگر خبرها

  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟