Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصارالله یمن، در پیامی فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبر و ملت ایران تبریک گفت.

وی با انتشار توئیتی نوشت: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبر و ملت ایران تبریک می‌گوییم. انقلاب اسلامی باعث شد امت اسلامی برای مقابله با استکبار جهانی بیدار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این انقلاب مسئله فلسطین را به یک مسئله زنده تبدیل و همه ملت‌های منطقه را علیه رژیم اشغالگری که سرنوشت آن به اذن خداوند نابودی است، متحد کرد.
 
انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۱۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف فرا رسیدن سالروز تاسیس «سپاه» را تبریک گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی روز (یکشنبه 2 اردیبهشت ماه) با اشاره به فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: فرارسیدن روز تاسیس سپاه پاسداران را به همه پاسداران عزیز که پشتیبان امنیت و آرامش کشور و مرزهای ما و همچنین مایه دلگرمی مظلومان جهان و خصم زورگویان و سلطه‌گران هستند، تبریک می‌گویم.

بنابراین گزارش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در 2 اردیبهشت 1358 تأسیس شد.

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • ارتش یمن عملیات‌های خود علیه اسرائیل را افزایش می دهد
  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • دهمین سالگرد تجاوز نظامی به یمن؛ دورنمای حل بحران چیست؟
  • عکسی ویژه از دیدار امروز فرماندهان نظامی با رهبر انقلاب
  • دیدار جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر انقلاب
  • قالیباف فرا رسیدن سالروز تاسیس «سپاه» را تبریک گفت
  • قالیباف فرا رسیدن سالروز تاسیس «سپاه» را تبریک گفت
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد قیام مردم بلخاب افغانستان + فیلم
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه