Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمال شورجه نویسنده و کارگردان پیشکسوت سینما و تلویزیون از ماه ها پیش در بستر بیماری بوده و در جدال برای بازگشت سلامتی‌اش است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، جمال شورجه شب گذاشته در سینما فلسطین که امسال به عنوان سینمای تهیه کنندگان در جشنواره فیلم فجر ۳۸ فعالیت دارد، حضور یافت و با همکارانش دیداری تازه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او قصد دارد پس از بهبود پروژه سریال عظیم «موسی(ع)» را آغاز کند که هم اکنون در مرحله انتخاب لوکیشن و طراحی اولیه دکورها قرار دارد.

خبرگزاری برنا برای جمال شورجه آرزوی بهبود هر چه سریعتر دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جمال شورجه سینما فلسطین سریال موسی ع جمال شورجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۱۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر جدیدی از تیموتی شالامی که وایرال شد

تیموتی شالامی را این روز‌ها دیگر همه‌جا می‌بینیم. جوانی که کارش را با حضور در نقش‌های کوتاه آغاز کرد، حالا گویا از نظر کارگردان‌ها و استودیو‌های فیلمسازی برای طیف گوناگونی از نقش‌ها مناسب است.

تصویر جدیدی از تیموتی شالامی در حال بازی در نقش باب دیلن در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده است.

فیلم A Complete Unknown توسط جیمز منگولد کارگردانی می‌شود که فیلمنامه آن را با همکاری جی کوکس براساس کتاب Dylan Goes Electric نوشته الیجا والد به رشته تحریر درآورده است.

این فیلم به دوران اوج‌گیری باب دیلن در موسیقی فولک و تغییر ناگهانی او به سمت راک اند رول می‌پردازد. همچنین استودیو سازنده فیلم، حق استفاده از موسیقی این اسطوره موسیقی را نیز در اختیار دارد.

منبع: پارسینما

tags # هالیوود سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • خوراکی غنی از منیزیم و فیبر: مبارزه با دیابت و کلسترول بد
  • ضرورت ساخت همراه‌سرا در نزدیکی بیمارستان‌های پایتخت
  • فصل آخر زندگی حمیدرضا صدر
  • این گیاه زیبا یک مسکن طبیعی ، تقویت کننده حافظه است و سرشاز از ویتامین C، مس و منگنز میباشد
  • (عکس) رنگ سبز جدیدی که دیزنی خلق کرد!
  • درمان اصلی کبد چرب چیست؟
  • معرفی دیوان جمال الدین عبدالرزاق اصفهانی در «کیمیای کلمات»
  • تصویر جدیدی از تیموتی شالامی که وایرال شد
  • تصاویر جدیدی که آنا نعمتی از خودش منتشر کرد
  • بهبود شایع‌ترین بیماری زنان به کمک طب سنتی