Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@23:55:13 GMT

محسن رضایی: حمله موشکی آغاز انتقام بود

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۲۲۶۶

محسن رضایی: حمله موشکی آغاز انتقام بود

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم از تبریز، محسن رضایی در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن تبریز با بیان اینکه آذربایجان در تاریخ ایران نقش لنگرگاه و پایگاه ایران را داشته و در طوفان‌های بزرگِ تاریخ ایران، همیشه نقطه اتکا و نجات دهنده از طوفان‌ها بوده است اظهار داشت: مردم تبریز در مشروطه یک فرصت تاریخی برای کل ایران ایجاد کردند که اقوام دیگر خونشان به جوش آمد و به تهران سرازیر شدند و در تهران برادری خود را با تبریزی‌ها به اثبات رساندند و علیه استبداد قیام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تاکید بر اینکه تبریز و آذربایجان پیشقراول تحولات بزرگ در قبل و بعد از انقلاب بوده است افزود: در دی ماه ۵۶ که روند انقلاب آغاز شد، مردم تبریز با برزگراری اربعین شهدای قم، ندای مرگ بر شاه را برای اولین بار با صدای بلند در تبریز سردادند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، خاطر نشان کرد: امام عزیز تعابیر مهمی از تبریز در پیام ۲۹ بهمن ۵۶ تبریز داشتند که فرمودند: «سلام و درود بر جوانان و مردان غیرتمند تبریز که در برابر دودمان خطرناک پهلوی قیام کردند و خط بطلان بر قذافه گویی‌های ستمگران کشیدند».

وی با اشاره به اینکه آذربایجان در دوران دفاع مقدس هم با لشکر عاشورا همواره خط شکن انقلاب بوده و فتح الفتوحات زیادی داشته است، گفت: ما به عنوان همسنگر قاسم سلیمانی و مهدی باکری نمی‌دانیم چگونه از ایمان و بصیرت و وفاداری مردم آذربایجان تقدیر کنیم.

محسن رضایی، با بیان اینکه امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن در زیر برف، عشق و علاقه مردم تبریز به ایران و انقلاب را دیدیم، ابراز داشت: ایران بقای خود را مدیون همت‌های بلند می‌داند.

وی با اشاره به طی شدن اولین سال از چله دوم انقلاب، با تحولات مهم در ایران و منطقه، تصریح کرد: دشمنان سخت‌ترین تحریم‌های اقتصادی را علیه ملت ایران ایجاد کردند، نفت ایران را تحریم کردند و فروش آن را ممنوع کردند تا دولت ایران بی پول شود، انتقال ارز‌های خارجی را به ایران ممنوع کردند و محاصره اقتصادی کردند، اما وقتی دیدند به نتیجه نرسیدند، دستور ترور قهرمان ملی ایران را دادند. ملت ایران بیکار ننشستند و پاسخ محکمی دادند و تا خروج آخرین آمریکا ادامه خواهد داشت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دولت‌های مختلف ایران سیاست‌های تنش زدایی را در پیش گرفتند و ملت هم با حمایت‌های مقطعی خود به این تفکر فرصت دادند تا ببینند دولت‌هایی که می‌گویند با دنیا عادی سازی روابط و تنش زدایی کنیم، چه دستاوردی دارند، گفت: بزرگترین دستاورد این دولت‌های سه دهه اخیر ایران، «برجام» بود که فقط حاصل این دولت نیست و حاصل تفکری است که «جنگ را رها کنیم و سازش کنیم» است.

وی ادامه داد: این تفکر رفت و به این مرحله رسید که دنیا فعالیت هسته‌ای ایران را محدود کند و محاصره اقتصادی را کنار گذاشته و دوست شوند، اما همه دیدند که دولت آمریکا زیر میز زده و هر هفته تحریم جدیدی ارائه می‌دهد و لیستی از کارآفرینان ایران، مسئولان، مراجع تقلید و... را تحریم می‌کند.

رضایی با بیان اینکه ملت ایران و رهبری ایران ۳۰ سال تحمل کردند تا غرب دوستی خود را ثابت کنید، ولی دشمن زیر همه چیز زد، ابراز داشت: ملت ایران می‌خواهد آزاد و مستقل باشد و تمدن، اقتصاد و فرهنگ خود را بسازد لذا با این نظام دشمنی می‌کنند. دشمن بعد از این همه فشار سیاسی و پاره کردن برجام و تحریم اقتصادی و... دستور داد تا قهرمان ملی ایران را که مهمان رسمی دولت عراق بود، به شکل تروریستی از پشت سر و نه از روبه‌رو به شهادت برسانند و با افتخار آن را اعلام می‌کنند، اما فکر می‌کردند که فقط یک انتقام می‌گیریم در حالی که حمله به پایگاه‌های آمریکا در عین الاسد و اربیل شروع یک انقلاب بود.

وی با بیان اینکه ملت ایران با شهادت حاج قاسم سلیمانی به دنبال نقطه آغاز می‌گشت، تا به دنبال آن، راه بیافتد و آمریکا را از منطقه خارج کند، گفت: شهادت قاسم سلیمانی مبدا یک انقلاب بزرگ خواهد بود تا آمریکا را از منطقه خارج خواهد کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، با تاکید بر اینکه یک انقلاب بزرگ در راه است، خاطر نشان کرد: حمله به عین الاسد تنها یک حمله نیست بلکه روند مقابله با آمریکا از عین الاسد آغاز شده و تا اخراج آمریکا ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تا آمریکا از منطقه بیرون نرود اقتصاد ما درست نمی‌شود، افزود: مسئله فقط سوریه و عراق و لبنان نیست، بلکه مسئله جدی در اخراج آمریکایی ها، اقتصاد ایران است و ما انتقام سخت را با اخراج تک تک آمریکایی‌ها از منطقه می‌گیریم. ۳۰ سال وقت کشور را گرفتند و مانع رشد اقتصاد ایران در خارج از مرز‌ها شدند که علت آن حضور استعمارگرانه آمریکا در منطقه است.

رضایی، اضافه کرد: تا قبل از شهادت قاسم سلیمانی چه غوغایی را در عراق علیه ایران راه انداختند، به طوری که کامیون‌های صادراتی ما مورد حمله قرار می‌گرفت و این زیر سر آمریکاست. آمریکامانع پیشرفت کشور‌های اسلامی است و این دلیلی برای آغاز انقلاب علیه آمریکا است.

وی با بیان اینکه در ۲۳ بهمن سال گذشته مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب را ابلاغ کردند که این گام مواجه با مسائل بزرگی بود گفت: گام دوم انقلاب مکمل گام اول انقلاب است، همانطور که موشک نقطه زن ساختیم، می‌توانستیم اقتصاد ایران را رشد داده و نقطه زن کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از اینکه در اوج مواجهه ایران با آمریکا، در داخل هنوز ندای مذاکره با آمریکا بلند شده و این یک مسئله ساده نیست، تصریح کرد: تا خروج آخرین سرباز آمریکا از مقابله دست برنخواهیم داشت و در تبریز و در این سرزمین مقدس اعلام می‌کنم که مردم ایران تا آخرین قطره خونشان پشتیبان ولایت بوده و او را تنها نمی‌گذارند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: شهاب حسینی فیلم انگل دادگاه روح الله زم دهه فجر معامله قرن کروناویروس ماهواره ظفر راهپیمایی 22 بهمن سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام محسن رضایی حمله موشکی انتقام گیری انتقام ایران شهاب حسینی فیلم انگل دادگاه روح الله زم دهه فجر معامله قرن کروناویروس ماهواره ظفر راهپیمایی 22 بهمن سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اقتصاد ایران دوم انقلاب مردم تبریز محسن رضایی عین الاسد ملت ایران یک انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۲۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقام ما نابودی کامل اسرائیل و خروج دائمی آمریکا از غرب آسیا است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مطهرخو در نماز جمعه این هفته ضمن تبریک پیروزی عملیات موفق وعده صادق اظهار کرد: این وعده صادق الهی است که پیروزی متعلق به مجاهدان راه خداست و این فتح قریب برای فتح مطلق و ظهور منجی عالم بشریت امام زمان (عج) است.

وی با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران در سال ۱۳۵۸ ادامه داد: تأسیس این نهاد مقدس و پیروزی‌های جبهه اسلام با ماه شوال قرین شده است و مایه افتخار است که توسط پاسداران انقلاب اسلامی، نصرتی برای جبهه حق مقرر شد.

امام جمعه شهرستان نائین تصریح کرد: امروز نقل تمام مجالس و محافل در کشور و دنیا، عملیات غرورآفرین وعده صادق است و موفقیت در این عملیات برای حفظ کیان، حریم و منافع نظام اسلامی به خاطر اوج هماهنگی میدان یعنی عرصه عملیات نظامی با دیپلماسی است.

وی ادامه داد: این مورد مهم همان چیزی است که در دولت‌های غرب‌گرا از آن محروم بودیم و موجب غربت و مظلومیت دلاورمردان ما از مدافعان حرم، خانواده معظم شهدا و تمام دلدادگان به انقلاب و اسلام بود.

مطهرخو با اشاره به محورهای جنگ‌های اسلام گفت: توجه به محوریت رهبری الهی نظام و توجه به اینکه نصرت و یاری و فتح تنها از آن خدا است به محور سوم یعنی جنگ نرم و روانی دشمن باید بسیار توجه کرد.

وی تصریح کرد: هدف اصلی عملیات وعده صادق، تثبیت قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران و نواختن سیلی کمرشکن به رژیم صهیونیستی بود که بهترین شکل محقق شد.

مطهرخو ادامه داد: امروز دشمن درصدد کوچک نشان دادن این عملیات و به خطا انداختن افکار عمومی مردم در سرتاسر دنیا به خصوص ایران است که سنجش توفیق یا عدم توفیق در این عملیات با تعداد کشته گرفته شده از صهیونیست‌ها یکی از این خطاها است زیرا ما اصلاً به دنبال کشته گرفتن نبودیم.

وی افزود: قضاوت با محک میزان تخریب و همچنین قصاوت بر اساس درصد اصابت پرتابه‌ها به اهداف عملیاتی نیز از دیگر خطاها است و هیچیک از این مسائل که در شبکه‌های مجازی و بسترهای مختلف عنوان می‌شود جزو اهداف این عملیات نبود.

مطهرخو خاطرنشان کرد: این عملیات یک رزمایش بزرگ سپاه اسلام برای محک زدن قدرت و دقت و به رخ کشیدن آن به جهانیان بود و این عملیات با اطلاع قبلی و آمادگی قبلی شکل گرفته بود.

وی با بیان اینکه ما به طرف مقابل در این عملیات فهماندیم که می‌توانیم مستقیم از ایران شلیک کنیم، گفت: ما از گنبد آهنین، فلاخن داود، پیکان و از سه لایه‌های دفاعی موشکی و تمام هم‌پیمانان شما رد شدیم و با نهایت دقت و به صورت نقطه‌ای، هر هدفی را بخواهیم می‌توانیم بزنیم.

مطهرخو ادامه داد: در عملیات وعده صادق با حجم عظیم، غیر منتظره، چند مرحله‌ای و ترکیبی عملیات انجام شد و از موشک‌ها و پهپادهای جدید نیز استفاده نکردیم.

وی تاکید کرد: ما به دشمن سیلی زدیم و هنوز انتقام نگرفتیم که انتقام ما نابودی کامل رژیم صهیونیستی و خروج دائمی آمریکا از منطقه غرب آسیا است.

کد خبر 6082572

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت محسن رضایی در پی درگذشت پرویز داوودی
  • «محسن رضایی» با اعضای شورای نگهبان دیدار و گفتگو کرد
  • انتقام ما نابودی کامل اسراییل و خروج دائمی آمریکا از غرب آسیا است
  • انتقام ما نابودی کامل اسرائیل و خروج دائمی آمریکا از غرب آسیا است
  • دیدار محسن رضایی با اعضای شورای نگهبان
  • حمله موشکی به اسراییل اعجاز وعده صادق بوده است
  • عهد و پیمان مردم ایران با آرمان‌های انقلاب تا همیشه محکم است
  • بایدن : تحریم‌ ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم / این تحریم‌ها، رهبران و نهاد‌های مرتبط با سپاه، وزارت دفاع و برنامه موشکی و پهپادی ایران را هدف قرار می‌دهند
  • پایان نبرد سایه‌ها، تغییر منطق بازدارندگی و آغاز فصل جدید در رویارویی ایران و اسرائیل
  • ضربه مهلک حمله موشکی به اسرائیل به روایت وزیر رئیسی /جنتی خطاب به اسرائیل: دوران بی پاسخ ماندن به سر آمد/ حزب کارگزاران هم پیام داد