Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@17:07:26 GMT

اسکان مسافران گرفتار در برف و کولاک شهرستان نیر

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۲۳۷۴

اسکان مسافران گرفتار در برف و کولاک شهرستان نیر

ابراهیم امامی روز سه‌شنبه در بازدید از مکان‌های اسکان اضطراری مسافران اظهارداشت: کولاک شدید شب گذشته باعث مسدود شدن گردنه صایین در جاده نیر - سراب شده بود که با همکاری دستگاه‌های مدیریت بحران به مسافران درراه مانده اسکان اضطراری داده شده و بسته‌های غذایی نیز بین آنها توزیع شد.
امامی تشریح کرد: اکنون مسیر گردنه صایین با تلاش ماموران اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای باز و تردد آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار نیر با اشاره به تداوم کولاک در روزهای آتی و برودت هوا از مردم خواست از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت،  تجهیزات زمستانی ، زنجیرچرخ،  پتو و خوراک به همراه داشته و از پر بودن مخزن سوخت خودرو اطمینان حاصل کنند.
وی گفت: نگهداری و مسیرگشایی راه‌های اصلی از اولویت‌های اداره راهداری است و مسیرگشایی راه‌های روستایی در اولویت بعدی قرار دارد ، لذا از روستاییان درخواست داریم برای حفظ سلامتی خود و همراهان از تردد و مسافرت در راه‌های روستایی بویژه در شب هنگام خودداری کرده و توصیه‌های ایمنی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را جدی بگیرند.

جاده‌های ارتباطی شهرستان نیر به دلیل قرار گرفتن در مسیر جاده ترانزیتی اردبیل - آذربایجان‌شرقی از پرترددترین مسیرهای شمالغرب کشور است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش برف اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش برف اردبیل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش برف اردبیل راهداری و حمل و نقل جاده ای اداره راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۲۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئوی ترسناک از تونل جاده هراز در شب گذشته

ویدئویی از گرفتار شدن مردم در تونل جاده هراز در فضای مجازی وایرال شده است.

ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های بایجان، گزنک و آب اسک، ترافیک نیمه سنگین در آزادراه رشت – قزوین محدوده رودبار باعث گیرفتادن مردم در جاده شد.

دیشب عده‌ای از مردم، بیشتر از دو ساعت در تونل جاده هراز گرفتار شده بودند. تنفس برای برخی از مسافران در این شرایط دشوار شده بود، از این رو مردم خودروهای خود را خاموش کردند تا شرایط سخت‌تر نشود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیش از ۴ هزار کیلومتر راه‌های استان ایلام خط کشی شد
  • انعقاد ۵ قرارداد روکش آسفالت جاده‌های شهرستان درمیان
  • آماده باش ۳۵۰ نفر نیروی راهداری درجنوب کرمان
  • ایمن‌سازی محور‌های مواصلاتی بروجن
  • سیلاب فروکش کرده و تمامی راه‌های ارتباطی فریمان باز هستند
  • اسکان یک میلیون و ۲۸۱ هزار مسافر نوروزی در شهر زندگی/ اصفهان رتبه پنجم جذب سفر را دارد
  • تردد بیش از ۵۰۱ هزار و ۷۰۰ خودرو در جاده‌های زنجان
  • گرفتار شدن مردم در تونل جاده هراز در شب گذشته (فیلم)
  • ویدئوی ترسناک از تونل جاده هراز در شب گذشته
  • بارش برف در گردنه تیوان/نیروهای راهداری در حالت آماده‌باش