Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-20@01:41:50 GMT

آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۲۶۱۶

آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور

ساعت24- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور در روز سه شنبه ۲۲ بهمن ۹۸ را تشریح کرد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور در روز سه شنبه ۲۲ بهمن ۹۸ را تشریح کرد.

سرهنگ نادر رحمانی، گفت: گزارش‌ها از بارش برف در اکثر محورهای استان‌های اردبیل، مازندران، آذربایجان شرقی، گیلان، لرستان، قزوین، محورهای آزادشهر-شاهرود و توسکستان-شاهرود استان گلستان، محورهای شهمیرزاد-کیاسر، سمنان-دامغان و شاهرود-آزادشهر استان سمنان، محورهای درگز-قوچان، کلات-مشهد و سرخس-مشهد استان خراسان رضوی، محور جیرفت-دهبکری استان کرمان، محورهای همدان-ملایر، همدان-بروجرد و همدان-نهاوند استان همدان حکایت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بارش باران نیز در اکثر محورهای استان گلستان، محور کناره استان مازندران مشاهده می‌شود. همچنین بر اساس گزارش‌های دریافتی در اکثر محورهای استان‌های زنجان و آذربایجان شرقی، محور نهاوند-بروجرد استان همدان، محور کوهرنگ-مسجد سلیمان استان چهارمحال و بختیاری شاهد وقوع کولاک هستیم.

سرهنگ رحمانی، بر لزوم تردد با زنجیر چرخ در برخی از محورهای مواصلاتی کشور تاکید کرد و افزود: تردد در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و گیلان، محور توسکستان-شاهرود استان گلستان، محور کوهرنگ-مسجد سلیمان استان چهارمحال و بختیاری، محور درگز-قوچان استان خراسان رضوی، محورهای خرم آباد-کوهدشت، بروجرد-اراک استان لرستان فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

به گفته وی، مه گرفتگی همراه با کاهش دید در ارتفاعات محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، شرق تهران، خراسان رضوی، زنجان، سمنان، گیلان، قزوین، لرستان و مازندران مشاهده می‌شود.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: وضعیت جاده ها اکثر محورهای استان محورهای مواصلاتی کشور آذربایجان شرقی استان گلستان وضعیت جوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۲۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان در پی بارندگی های سیل آسا و انسداد ۲۰ محور مواصلاتی در جنوب این استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار حضور یافت و از نزدیک در جریان عملیات امدادرسانی به مسافران دو اتوبوس گرفتار در سیل قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، شهرام مبارکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان با اشاره به تلاش شبانه روزی راهداران جنوب استان برای بازگشایی محورهای مسدود شده، اظهار کرد: در پی بارش های سیل آسا، شاهد آبگرفتگی و انسداد ۲۰ محور مواصلاتی در سطح جنوب استان بودیم که با تلاش بی وقفه راهداران محورهای ارتباطی در حال بازگشایی می باشند.

وی با بیان اینکه محور نیکشهر به چابهار یکی از محورهای مهم مواصلاتی در جنوب استان است، افزود: با توجه به اهمیت سلامت جان مسافران، شخصاً در محل حاضر شدم و از نزدیک در جریان عملیات امدادرسانی به مسافران گرفتار در سیل قرار گرفتم.

مبارکی گفت: خوشبختانه با تلاش راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان در بامداد ۲۹ فروردین ماه سال جاری،مسافران دو اتوبوس که در سیل گرفتار شده بودند، نجات یافته و به مکانی امن انتقال یافتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان در پایان از هموطنان خواست تا از تردد غیرضروری در محورهای مواصلاتی، به ویژه در مناطق سیل زده خودداری کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور | هیچ محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۳۱ فروردین / تردد روان در محورهای شمالی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس
  • حذف پیچ‌های خطرناک محور جلفا به سیه‌رود
  • وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار
  • لغزندگی اکثر محورهای خراسان جنوبی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین / ۳۲ محور مسدود است