Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گیلان گفت: برخی از محورهای مواصلاتی بین شهری از جمله سراوان -فومن و رودبار-رشت همچنان مسدود است اما محورهای روستایی عمدتا مسدود هستند. ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

ارسلان زارع در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: با توجه به اینکه بارش برف در استان آذربایجان غربی به اتمام رسیده است پیش بینی می‌شود تا پایان امروز هم بارش برف در استان گیلان به اتمام برسد اما هم اکنون شاهد بارش سنگین برف در استان گیلان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که کدام محورهای استان گیلان مسدود هستند گفت: برخی از محورهای مواصلاتی بین شهری از جمله سراوان -فومن و رودبار-رشت همچنان مسدود است و محورهای روستایی عمدتا مسدود هستند.

آزادراه قزوین-رشت همچنان مسدود است/بارش برف در جاده‌های 16 استانتمام پروازهای فرودگاه سردار جنگل رشت لغو شد

استاندار گیلان با بیان اینکه مشکلی در شبکه‌های انتقال  آب نداریم عنوان کرد:200 هزار مشترک از یک میلیون و 250 هزار مشترک استان گیلان برق ندارند.

وی ادامه داد: 52 اکیپ برای برطرف کردن مشکلات و امداد‌رسانی به مردم در حال تلاش هستند و یکی از اولویت‌های اصلی‌مان آزادسازی خودروها در مسیر امام‌زاده هاشم به رشت است که علیرغم هشدارها بدون داشتن تجهیزات و زنجیر چرخ وارد جاده‌ها شده‌اند.

انتهای پیام/ ت

R1336/P/S6,71/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رشت همچنان مسدود برف در استان مسدود هستند استان گیلان بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۲۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰آبکشی معابرشهری زرند در پی بارش شدید باران

علی ضیاءالدینی شهردار زرند در حاشیه بازدید از معابر و بند‌های خاکی سطح شهر با اعلام اینکه نیرو‌های این شهرداری در وضعیت آمادباش کامل قرار دارند گفت: با توجه به پیش‌بینی تداوم بارش توسط سازمان هواشناسی آماده‌‍ باش عوامل خدمات شهری و شهرداری‌ها تمامی مناطق ادامه خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه آمادگی و اقدامات لازم برای پیش گیری و کنترل هرگونه بحران و عارضه احتمالی در خصوص سیلاب، آبگرفتگی و آب ماندگی در سطح شهر و محلات در حال انجام می‌باشد گفت: تمام تلاش ما در مجموعه شهرداری این است که مردم در هنگام نزول رحمت الهی دچار مشکلی نشوند و دغدغه خاطری نداشته باشند.

  ضیاءالدینی بیان کرد: از صبح امروز بیش از ۵۰۰ تماس تلفنی با مرکز پیام این شهرداری انجام شده است و بیش از ۱۵۰ مورد رفع آبکرفتگی در سطح شهر توسط نیرو‌های شهرداری انجام شده است.

وی افزود:شهروندان در صورت هر گونه مشکلی می‌توانند با شماره ۳۳۴۲۲۷۷۵ این شهرداری تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • ۱۵۰آبکشی معابرشهری زرند در پی بارش شدید باران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • کشف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در محور فومن به سراوان