Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال آمریکا که کمتر از سه ماه پیش هدایت تیم هرتابرلین را برعهده گرفته بود، تصمیم گرفت به کار خود در این تیم پایان دهد. ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلینزمن سرمربی تیم فوتبال هرتابرلین که ماه نوامبر سال 2019 هدایت این تیم را برعهده گرفت پس از تنها 10 هفته کار در کادر فنی تیم پایتخت آلمان، استعفا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی پیشین بایرن مونیخ و تیم ملی آمریکا، با مأموریت خارج کردن هرتابرلین از منطقه سقوط جدول بوندس‌لیگا به عنوان سرمربی این تیم منصوب شد در توضیح دلیل استعفای خود، عدم حمایت کافی مدیران باشگاه از او با وجود پیشرفت‌های قابل توجه در وضعیت تیم تحت هدایت او عنوان کرد.

کلینزمن 55 ساله در صفحه شخصی‌اش در سایت فیس‌بوک نوشت: حرفم را با تشکری بزرگ از همه بازیکنان، هواداران، تماشاگران، ناظران و دست‌اندرکاران باشگاه هرتابرلین بابت حمایت و همکاری که در این 10 هفته نشان دادند آغاز می‌کنم. این 10 هفته برای من برهه مهیجی بود و چالش‌های جالبی را پیش روی من قرار داد. محبوبیت این شهر و باشگاه در قلب من بیش از پیش شد. در پایان ماه نوامبر ما انتظارات مدیریت باشگاه را برآورده کردیم و تیمی جنگنده ساختیم که در مقطعی بسیار سخت مقاومت کرد. با وجود مدت زمان کوتاهی که در کنار هم بودیم به لطف حمایت افراد زیادی ما توانستیم شش امتیاز از منطقه سقوط جدول فاصله بگیریم. من کاملاً اطمینان دارم که هرتا به هدفش خواهد رسید و در بوندس‌لیگا خواهد ماند. با این حال در مورد خودم به عنوان سرمربی تیم باید بگویم آن چیزهایی که از باشگاه انتظار داشتم، محقق نشد. به همین دلیل به این نتیجه رسیده‌ام که باید سمت خود به عنوان سرمربی هرتا را ترک کنم و به نقش قبلی‌ام به عنوان یکی از اعضای هئیت نظارت باشگاه برگردم.

بوندس‌لیگا| شالکه در خانه به قعرنشین جدول امتیاز داد/ اوضاع تیم کلینزمن بحرانی‌تر شد

 

کلینزمن که در مدتی که هدایت هرتابرلین را برعهده داشت، 10 بازی سرمربی این تیم بود که در آنها 3 پیروزی کسب کرد، 3 مساوی داشت و چهار بار هم متحمل شکست شد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط یورگن کلینزمن هرتابرلین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یورگن کلینزمن هرتابرلین هرتابرلین عنوان سرمربی بوندس لیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۳۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق نظر مدیران بارسلونا در مورد جانشین ژاوی

یک منبع اسپانیایی مدعی شد که باشگاه بارسلونا سرمربی بعدی این تیم را شناسایی کرده و با قطعی شدن خروج ژاوی برای استخدام وی اقدام خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه آ اِس در گزارشی درباره آینده کادر فنی تیم فوتبال بارسلونا مدعی شد که مدیران این باشگاه در مورد استخدام سرمربی بعدی این تیم به اتفاق نظر رسیده‌اند.

ژاوی هرناندس مدتی پیش اعلام کرد که در پایان این فصل به کار خود در کادر فنی بارسلونا خاتمه خواهد داد. از آن روز خوان لاپورتا رئیس باشگاه در تلاش بوده تا ژاوی را از تصمیمش منصرف کند؛ به خصوص که آبی‌و‌اناری‌ها مدتی است دوباره روی غلتک افتاده‌اند.

درباره جانشینان احتمالی ژاوی گمانه‌زنی‌های فراوانی صورت گرفته بود اما گویا تا پیش از این هیچ‌یک از آنها نتوانسته بودند نظر تمامی مدیران باشگاه را جلب کنند. اکنون اما طبق ادعای نشریه آ اس، تمامی مدیران باشگاه در مورد گزینه بعدی مربیگری تیم به اتفاق نظر رسیده‌اند و با رفتن ژاوی برای استخدام او اقدام خواهند کرد؛ به خصوص که این کار هزینه چندانی هم برای آنها در پی نخواهد داشت.

ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم

طبق گزارش نشریه اسپورت؛ گزینه‌ای که مدیران بارسا برای استخدامش اتفاق نظر دارند، رافائل مارکس، سرمربی حال حاضر تیم دوم باشگاه است و این امر قطعی خواهد بود؛ مگر اینکه ژاوی هرناندس در چرخشی غیرمنتظره از رفتن پشیمان شود. نتایج خوب اخیر بارسلونا سبب شده که باشگاه به ژاوی فرصتی دوباره بدهد تا درباره تصمیمش فکر کند. ژاوی در صورت پشیمان شدن از رفتن می‌تواند بماند و خوان لاپورتا هم از بیش از همه از این اتفاق استقبال می‌کند اما ظاهراً او یک شرط هم دارد و آن این است که ژاوی در یک نشست خبری توضیح دهد که به چه دلیل نظرش را عوض کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیمکت خالیِ پرشور
  • سرمربی تیم ملی والیبال با نایب قهرمانی به ایران می‌آید
  • مربی بعدی تراکتور کیست؟؛ گزینه‌های سرشناس به صف شدند
  • سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل مشخص شد
  • «محمد نصرتی» سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل شد
  • ماجرای یحیی گل محمدی و تراکتور پایان یافت
  • فرانک لمپارد از بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی کانادا سر باز زد
  • فوری؛ سرمربی تراکتور استعفا کرد
  • خمس از تراکتور جدا شد
  • اتفاق نظر مدیران بارسلونا در مورد جانشین ژاوی