Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی گفت: انقلاب اسلامی آزادی و استقلال را به همراه اخلاق و معنویت به ارمغان آورد و نشان داد که بر مبنای احکام اسلامی می‌توان یک نظام سیاسی کارآمد داشت و اگر با مردم همراه باشیم، می‌توانیم به پیشرفت و توسعه نیز دست پیدا کنیم.

به گزارش ایکنا اصفهان، سردار سرتیپ حسین دهقان، مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح، امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در جمع مردم اصفهان، با بیان اینکه 22 بهمن امسال با سال‌های گذشته متفاوت است، اظهار کرد: راهپیمایی امسال حماسه حضور مردم بوده و این پیام را در پی دارد که انقلاب ما زنده است و مردم همواره برای حمایت از این انقلاب در صحنه حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم ایران امروز دشمن‌شناسی و اقدام درست را به نمایش گذاشتند و شعارهای انقلاب را با همان تازگی و نشاط زنده کردند.

همراهی با مردم؛ رمز توسعه و پیشرفت کشور 

وی ادامه داد: انقلاب ما شعارهایی بنیادین و برآمده از فطرت انسان، و نویدبخش آزادی و استقلال و خروج از یوق استکبار داشت. انقلاب ما این آزادی و استقلال را به همراه اخلاق و معنویت به ارمغان آورد و نشان داد که بر مبنای احکام اسلامی می‌توان یک نظام سیاسی کارآمد داشت و اگر با مردم همراه باشیم، می‌توانیم به پیشرفت و توسعه نیز دست پیدا کنیم.

مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح افزود: انقلاب ما شعار عدالت و استقلال واقعی را ترجمه کرد. ما در این چهل سال از طرف نظام سلطه جهانی فشارهای زیادی را تحمل کردیم، اما ملت استقامت و مقاوت را در مقابل تحقیر و تسلیم انتخاب کرد. اگر ملت‌های دیگر نیز خواهان استقلال و عزت هستند باید از انقلاب ما الگو بگیرند. ما باید یاد امام را زنده نگه داریم و خود را مدیون ایشان و شهدایی بدانیم که جان و خونشان را برای پیروزی این انقلاب فدا کردند.

دهقان خاطرنشان کرد: امام(ره) به عنوان احیاگر اسلام و پدیدآورنده نظام ولایت فقیه، فصل جدیدی را درحیات سیاسی ملت ما بنیان نهاد. امام(ره) همواره زنده و درخشان است و در این انقلاب حضور دارد.

شهید سلیمانی طومار توطئه دشمنان را در هم شکست

وی با اشاره به اینکه امروز چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی است، گفت: ایشان یکی از فرزندان امام و رشدیافته مکتب ایشان بود که امروز اسوه و فرهنگ و مکتب شده است. شهید سلیمانی فرمانده‌ای شجاع و باتدبیر و حاضر در صحنه، انقلابی، متواضع و معلمی بزرگ در عرصه جهاد و دفاع بود که در مکتب امام چنان رشد کرد که در دل ملت‌ها جای گرفت.

دهقان تصریح کرد: سردار سلیمانی امروز نماد شخصیت عارفی است که با همه توان با نظام سلطه مبارزه کرد و مکتبی را بنیان نهاد که صلح و امنیت را به همراه داشت. او در عراق، سوریه، لبنان، افغانستان، بحرین و دیگر کشورها حضور پیدا کرد و در کنار مردم ایستاد، آنها را تجهیز کرد، آموزش داد و به صحنه آورد و از حق و عدالت دفاع کرد. سردار سلیمانی به انقلاب و مسیر انقلاب کمک کرد.

وی تاکید کرد: شهید سلیمانی فارغ از مذهب و جغرافیا در کنار همه مردم ایستاد. او توانست در چند دهه گذشته همه برنامه‌هایی که نظام سلطه برای ما طراحی کرده بود را با شکست مواجه کند. نظام استکبار به دنبال فراموشی فلسطین، تصرف منطقه و منحرف کردن مردم از مسیر اسلام بود و تلاش کرد یاس و ناامیدی و نفرت را چنان رواج دهد که وحدت دنیای اسلام را نابود کند و شهید سلیمانی کسی بود که طومار این توطئه را در هم شکست.

مشاور عالی فرمانده کل قوا اضافه کرد: ملت عراق امروز خواهان امنیت و ثبات و رشد و توسعه هستند و می‌دانند که این هدف فقط در سایه پاک کردن حضور آمریکا محقق خواهد شد.

دهقان خاطرنشان کرد: در این 41 سالی که از انقلاب گذشته است، فراز و فرودهای زیادی را تجربه کرده‌ایم، کاستی‌های زیادی که وجود دارد را هم می‌پذیریم، اما باور داریم که ملت آنچنان عزم و اراده دارد که مشکلات را پشت سرگذاشته و موفق خواهد شد. البته برکات و موفقیت‌های نظام ما بسیار زیاد است. ما فصل جدیدی از سیاست را باز کرده و از یک نظام سیاه ستم‌شاهی به نظام پاک الهی وارد شده‌ایم.

وی در ادامه با بیان اینکه اراده و عزم ملی پایه پیشرفت و توسعه است، گفت: ما نشان دادیم که خودباوری و اعتماد به نفس ملی چه پیامدهای خوبی دارد. امروز کشور ما در بسیاری از صحنه‌ها در حد بسیاری از کشورهای پیشرفته است. اما ما با آنچه که باید باشیم فاصله داریم و انشاءالله به آنها هم خواهیم رسید.

انتقام سخت یعنی خروج آمریکا از منطقه

دهقان با تشکر از مردم اصفهان برای حضور تاریخی در راهپیمایی 22 بهمن، تصریح کرد: مردم اصفهان در دوران مبارزه با حکومت ستم‌شاهی اولین حکومت نظامی را تجربه کردند و بیشترین حضور حماسی در جبهه‌ها را رقم زدند. استان اصفهان شهدای بزرگی مانند شهید همت، بهشتی، خرازی و... را به انقلاب تقدیم کرده است.

وی با اشاره به ترور بزدلانه سردار سلیمانی توسط آمریکا، گفت: ما در برابر این اقدام، انتقام سختی گرفتیم. آمریکا با این کار ثابت کرد که کشوری تروریست بوده و به هیچ اصل اخلاقی پایبند نیست. ملت ما با موشکباران پایگاه راهبردی آمریکا ثابت کرد که عزم و اراده‌ای قاطع برای مقابله با تجاوز آمریکا دارد و به بدخواهان اجازه نخواهد داد برای هجوم به کشور کاری انجام دهند. انتقام ما آمریکا را آسیب‌پذیر نشان داد و انتقام سخت یعنی خروج آمریکا از منطقه.

مشاور عالی فرمانده کل قوا بیان کرد: ما انتخابات 2 اسفندماه را در پیش داریم و ملت باید همین عزم و اراده را آنجا نیز نشان داده و افرادی شایسته را به مجلس وارد کنند.

دهقان در پایان در خصوص طرح معامله قرن افزود: آیا می‌توان سرزمین ملتی را با پول خرید؟ معامله قرن تنها از ذهن علیل ترامپ برمی‌آید. ولی حاشا که فلسطین و ملت‌های اسلامی در این مسئله کوتاه بیایند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا اصفهان راهپیمایی 22 بهمن حماسه حضور مردم استقلال و آزادی شهید سلیمانی اراده و عزم ملی مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی خروج آمریکا از منطقه آزادی و استقلال پیشرفت و توسعه شهید سلیمانی مردم اصفهان عزم و اراده انتقام سخت انقلاب ما نظام سلطه یک نظام ملت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۳۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش نیرویی مقتدر درجهت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش خبرگزاری مهر، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با درود به روح تابناک همه گلگون کفنان ارتش جمهوری اسلامی ایران و آرزوی توفیق روز افزون آن نیروی الهی، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است؛

پیام تاریخی و به موقع معمار کبیر انقلاب اسلامی در ۲۹ فروردین ۱۳۵۸ حیات دوباره ای بر کالبد ارتش انقلابی دمید و با حمایت قاطعانه خویش مشت محکمی بر دهان مزدوران داخلی و بدخواهان ایران عزیز کوبید. این درایت و دوراندیشی حکیمانه بنیان گذار جمهوری اسلامی، زمینه ساز نقش مهم ارتش در دوران ۸ سال دفاع مقدس شد و غیور مردان ارتش با شجاعت و ایثارگری مثال‌زدنی خود، نقشی کلیدی در دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور ایفا کردند.

به فرموده رهبر حکیم و فرزانه انقلاب امام خامنه ای (مدظله العالی) در دفاع مقدس، جوهر ارتش جمهوری اسلامی ایران آشکار شد. ارتش در بخش‌های مختلف، با عناصر گوناگون خود توانست کارهای درخشان و بزرگی را انجام بدهد. اکنون که بیش از ۴ دهه از حیات طیبه انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، ارتش قهرمان با تحولات و پیشرفت‌های اعجاب انگیز در عرصه‌های گوناگون و حوزه‌های مختلف نشان داد که نیرویی انقلابی و ولایتمدار و مقتدر در جهت پیشبرد آرمان‌های این نظام مقدس است.

امروز اقتدار، آمادگی و توانمندی بی نظیر ارتش جمهوری اسلامی خود به قدرتی بازدارنده تبدیل و غیورمردان ارتش دوشادوش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در کنار سایر قوای نظامی و انتظامی کشور در جهت تحکیم اقتدار و امنیت این مرز و بوم جان بر کف و گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا، حاضرند تا همچون شیرانی غران در برابر هر تهدیدی از سوی دشمنان این مرز و بوم به میدان آمده و از ارزش‌های این نظام مقدس در هر گوشه‌ای از پهنه‌ی گیتی حراست و صیانت کنند.

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، با درود به روح تابناک همه گلگون کفنان ارتش جمهوری اسلامی ایران، توفیق روز افزون آن نیروی الهی را در راستای تحقق حداکثری اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تا ظهور حضرت بقیة الله الاعظم (عج) از خداوند منان مسئلت می‌نماید.

کد خبر 6079486 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • حرکت در مدار انقلاب مهم‌ترین دلیل پیشرفت صنایع نظامی ایران است
  • پیام تبریک فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت روز ارتش
  • السودانی خواستار جدول زمانی برای خروج ائتلاف از عراق شد
  • ارتش نیرویی مقتدر درجهت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است
  • خشونت برخاسته از بی‌تفاوتی/تن‌ها راه تامین ثبات در منطقه/انتقام تاکتیکی و تمرین راهبردی
  • کربی: شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج ترامپ از برجام است
  • سفر نخست وزیر عراق با هدف تعیین جدول زمانی خروج نظامیان آمریکایی
  • آمریکا : شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج دولت ترامپ از برجام است
  • کربی: شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج دولت ترامپ از برجام است