Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-20@02:11:18 GMT

اخبار مشروح ۱۳، سه شنبه، ۲۲ بهمن ۹۸

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۳۳۷۶

‍‍‍‍‍‍

فجر سلیمانی و حماسه دیگری از عزت واقتدار ایرانیان، از جمله مهمترین خبر‌های امروز اند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مهمترین عناوین اخبار مشروح ۱۳ امروز اختصاص دارد به:   *تصاویر هوایی راهپیمایی:   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در پایتخت، سرمای کم سابقه ی هوا هم، نتوانست مانع حضور گرم و پرشور تهرانی ها در راهپیمایی 22 بهمن شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عطرمحبت سردار دل ها، همزمان با اربعین آن عزیز سفر کرده، امروز در سرتاسر مسیر های منتهی به میدان آزادی پیچیده بود.   و تهرانی ها، لبریزء یادء آن جوانمرد و سردار سرافراز ایرانی، همچون رود خانه هایی خروشان، از هر شهر، راهی آزادی شدند و اقیانوسی به عظمت یک ملت آفریدند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

*رئیس جمهور در جمع راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران، حضور پرشور مردم را ندای آزادی ملت بزرگ ایران دانست که بهترین پاسخ برای کاخ سفید و ستمگران است.   روحانی گفت: اجتماع مردم ایران در سراسر کشور، پرشورتر از هر سال دیگر، نشان دهنده آن است که مردم برای آزادی و استقلال خود اهمیت زیادی قائل هستند. رئیس جمهور با اشاره به سخنان امام در ۱۲ بهمن ۵۷ گفت: آنچه امام گفت تا پایان عمر پربرکتش به آن عمل کرد.    روحانی با اشاره به تاثیر حضور مردم در انتخابات در نامید کردن دشمنان گفت: گله و ایرادی هم اگر وجود دارد نباید به پای صندوق‌های رای گذاشته شود و باید در انتخابات دوم اسفند مشارکتی فعال داشته باشیم.
رئیس جمهور گفت: امریکا تحمل بالاترین قدرت منطقه را که ایران است ندارد و می‌گوید باید به ۴۱ سال قبل برگردیم.   روحانی تصریح کرد: آمریکا ملت ایران را تسلیم شده می‌خواهد تا کشور را غارت کند، اما با وجود همه فشار‌ها و تهدید‌های آمریکا روی پای خود ایستاده ایم.  
*بازتاب گسترده حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن در رسانه های خبری جهان.
بیش از 6 هزار عکاس، فیلمبردار و خبرنگار داخلی و خارجی حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن را پوشش دادند.

خبرگزاری آسوشیتد و شبکه‌های تلویزیونی الجزیره، روسیاالیوم، الاتجاه، المیادین، المنار، العراقیه و المسیره بخش‌هایی از حضور میلیونی امروز ملت ایران را به طور زنده پخش کردند.

آسوشیتدپرس تنها در ساعات ابتدایی شروع راهپیمایی، تصاویری از حضور مردم را به صورت زنده پخش کرد.   این خبرگزاری در پایگاه اینترنتی خود نوشت راهپیمایی 22 بهمن در بیش از پنج هزار شهر ایران همزمان برگزار شده است.

خبرگزاری انگلیسی«رویترز» از عبارت «ده ها هزار نفر» برای شمار راهپیمایان استفاده کرد و نوشت این راهپیمایی در حالی برگزار می‌شود که تنش‌ها میان ایران و آمریکا افزایش یافته است.

روزنامه «نیویورک تایمز» نیز بدون اشاره به حضور پرشکوه مردم، به شعارهای ضد آمریکایی مردم اشاره کرد.

شبکه تلویزیونی الاتجاه اعلام کرد: مردم ایران در تظاهرات امروزشان، بر گرفتن انتقام خون شهید سلیمانی و خروج آمریکا از منطقه تأکید کردند.

خبرنگار روسیاالیوم هم از میان جمعیت راهپیمایان تهرانی گزارش داد: ایرانی ها شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.
حضور مردم ایران با وجود نامساعد بودن شرایط جوی در تظاهرات چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بسیار گسترده است.   مردم ایران همچنان شعار « مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل » سر می دهند.   آنها پرچم ایران و عکس شهید سلیمانی را به دست دارند و بر گرفتن انتقام خون او تاکید می کنند.

خبرنگار المیادین هم از خیابان آزادی گزارش داد: با وجود سرمای شدید هوا در تهران، حضور مردم چشمگیر و گسترده است.
ما نزدیک میدان آزادی مستقر شده‌ایم.   هوا به حدی سرد است که احساس می کنم استخوان ها و خون در رگ های من هم نزدیک است، یخ بزند.   با این وجود، شاهد آن هستیم که مردم حضور گسترده ای در اینجا دارند.   امسال خوشحالی مردم ایران در سالگرد پیروزی انقلاب با ناراحتی ترور شهید سپهبد قاسم سلیمانی همراه شده است و مردم از این اقدام آمریکا، خشمگین هستند.

بیسان طراف، دیگر خبرنگار المیادین در ارتباط زنده از شهر کرمان گفت: تظاهرات کرمانی‌ها، بیشتر از دیگر شهرها متاثر از و خاطره حاج قاسم سلیمانی است.
امروز شهید سلیمانی غایب حاضر این مراسم است.   او به لحاظ جسمی غایب اما در شعارهای تظاهرکنندگان حاضر است.   مردم با حمل تصاویر شهید سلیمانی و با سردادن شعارهای همیشگی شعار دیگری هم سرمی دهند و خواستار انتقام گرفتن خون شهید سیلمانی و همرزمانش هستند.
*ایرانیان مقیم خارج، و دوستداران انقلاب اسلامی در دیگر کشور‌ها هم، با برپایی مراسم‌های، مختلف چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اربعین شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش را گرامی داشتند.

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

*سرمای هوا در 24 ساعت گذشته، در بسیاری از مناطق کشور کم سابقه بوده و در برخی نقاط هم بی سابقه بوده است.
از اهوازی ها که نخستین بار در 30 سال گذشته، دمای صفر درجه را تجربه کردند گرفته، تا تهرانی ها که ساعت هاست، شاهد دمای زیر صفر هستند.
اما بارش سنگین برف استان های شمالی کشور به ویژه گیلان و مازندران را سفید پوش کرد.   ارتفاع برف در محور اسالم خلخال به بیش از دو متر رسیده است.   بارش سنگین برف در خلخال عبور و مرور شهروندان را مختل کرده است.   ارتفاع برف در رشت مرکز استان گیلان هم به نیم متر رسیده است.   آب آشامیدنی 22 هزار مشترک شهری و روستایی گیلان به علت بارش شدید برف قطع شده است.   همچنین برق 11 هزار مشترک از 246 مشترکی گیلانی که برقشان قطع شده بود، وصل شده است.   بارش سنگین برف مشکلاتی را برای هموطنان گیلانی ایجاد کرده است.   شدت بارش ها در جاده سراوان به فومن به حدی بود که تعدادی از خودروها پوشیده از برف شدند.   تلاش مسولان استانی برای کاهش مشکلات مردم از جمله قطع برق و آب و بازگشایی جاده ها ادامه دارد.


*هموطنانمان در 21 استان دیشب ، هوای زیر صفر درجه را تجربه کردند.   سرمای شدید، دمای هوا را در استان همدان 13 درجه زیر صفر، زنجان 12 درجه و کردستان 11 درجه زیر صفر برد.   زرینه در استان کردستان دمای 26 درجه زیر صفر را تجربه کرد.   برودت هوا همچنین دمای برخی شهرهای خوزستان را به زیر صفر رساند که این میزان دما در ۳۰ ساله گذشته کم نظیر بوده است.    دمای هوای پایتخت هم به 6 درجه زیر صفر رسید.
بارش برف در بیشتر مناطق کشور خوشحالی و شکرگزاری مردم را در پی داشته است.

بارش سنگین برف برخی جاده های کشور را مسدود کرده است.   محور اردبیل ـ آستارا، محور قدیم قزوین ـ رشت و آزادراه قزوین ـ رشت و برخی محورهای استان زنجان به علت بارش برف و کولاک مسدود است.
در بیشتر محورهای غرب و شمال غرب کشور تردد به کندی و با زنجیر چرخ ممکن است.
مدیریت بحران و نیروهای خدمات رسان در استان های برفگیر در آماده باش هستند.   تلاش راهداران برای بازگشایی راهها ادامه دارد.

رئیس پلیس راهور ناجا اعلام کرده: هموطنان از سفرهای غیرضرور به ویژه در استان های شمالی خودداری کنند.

اما در پدیده ای کم سابقه بارش برف شهرهای بغداد و کربلا را سپیدپوش کرد.   بارش برف چهره ای زمستانی به بیشتر شهرهای عراق بخشیده است.
بغداد ۱3 سال پیش شاهد آخرین بارش برف بود و بارش برف امروز بغداد در ۴۰ سال گذشته بی سابقه گزارش شده است.

*آمار قربانیان ابتلا به ویروس کرونا در چین به ۱۰۱۸ نفر رسید.

کمیسیون ملی بهداشت و سلامت چین اعلام کرد: آمار کل مبتلایان در جهان از ۴۳ هزار نفر گذشته و در چین هم به بیش از ۴۲ هزار نفر رسیده است.   علیرغم افزایش شمار جان باختگان ناشی از ابتلا به کرونا، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد شمار مبتلایان جدید به این بیماری پنج درصد کاهش یافته است.

محققان چینی بررسی راهکار‌های مختلف از جمله تولید و واردات دارو را آغاز کرده اند تا بتوانند هر چه سریعتر این مشکل را برطرف کند.

رئیس جمهور چین در بازدید از مراکز بهداشتی و پزشکی پکن گفت: شیوع ویروس کرونا در این کشور، نقص‌های کاری ما را نشان داد.   شی جین پینگ افزود: راه بسیار دشواری برای مبارزه با این ویروس داریم و باید آن را ریشه کن کنیم.

ویروس کرونا که شیوع آن از یک ماه پیش در شهر «ووهان» چین آغاز شد، علاوه بر این کشور، به ۲۴ کشور دیگر هم سرایت کرده است.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اخبار مشروح 13 عناوین کد ویدیو دانلود فیلم اصلی سالگرد پیروزی انقلاب راهپیمایی 22 بهمن بارش سنگین برف مردم ایران قاسم سلیمانی حضور میلیونی شهید سلیمانی درجه زیر صفر ویروس کرونا رئیس جمهور حضور مردم تهرانی ها بارش برف کم سابقه هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۳۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته یک ؛ مشروح فعالیت های وزرا در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی سمنان  ، سرای پزشکان بیمارستان ۱۵خرداد مهدیشهر  ، ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان و مرکز جامع خدمات روستایی شهرستان آرادان  ، نخستین مرکز تخصصی هوش مصنوعی پارک علم و فناوری استان سمنان  در شاهرود ، کارخانه خوراک دام تعاونی عشایری گرمسار و آرادان  ، آماده سازی ۳۰۰ هکتاری اراضی نهضت ملی مسکن در  سمنان ، پاسگاه محیط بانی منطقه صیدوا مهدیشهر استخر دانش آموزی سمنان با زیربنای ۱۸۹۶  خوابگاه خیر ساز دانشگاه سمنان  از طرح هایی بود که امروز افتتاح شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایش فیلم‌های درام و فانتزی در فصل نهم ششمین پاتوق فیلم کوتاه
  • بسته دو ؛ مشروح فعالیت‌های وزرا در استان سمنان
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای لرستان
  • پیش بینی بارش‌های رگباری از فردا در لرستان
  • بسته یک ؛ مشروح فعالیت های وزرا در استان سمنان
  • توضیحات وزیر کشور در مورد آخرین وضعیت امداد رسانی به استان‌های درگیر سیل
  • بارش‌های بهاری در چهارمحال‌وبختیاری ادامه دارد
  • بارش‌های بهاری در چهارمحال و بختیاری ادامه دارد
  • ارتش قدرتمند و مجهز به فناوری‌های نوین و سامانه پیشرفته است
  • مورد عجیب تعطیلی «پنجشنبه»‌ها