Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@23:38:04 GMT

برخی کشورها مثل یک گاو شیرده در خدمت‌ استکبار هستند

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۳۵۲۰

برخی کشورها مثل یک گاو شیرده در خدمت‌ استکبار هستند

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت:برخی از کشورها امروز همانند یک گاو شیرده در حال خدمت‌رسانی به استکبار هستند اما ملت غیور و شجاع و مقاوم ایران اسلامی امروز در اوج عزت و شکوه و سرافرازی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، آیت‌الله محسن حیدری امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: امروز مردم به صحنه آمدند تا با آرمان‌های امام و شهدا پیمان ببندند، همان شهدایی که با خون پاک خود، درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: امروز همه به نیابت از شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای هسته‌ای، شهدای دفاع از حرم، شهدای جبهه مقاومت به ویژه سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی به میدان آمدیم تا با رشادت و آرمان‌های آنها اعلام وفاداری کنیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت ایران در سال ۵۷ به پا خواست و قیام کرد و نتیجه این قیام و انقلاب عزت روز‌افزون شد.

حیدری عنوان کرد: ملت ایران اسلامی امروز در بهترین درجه‌ها قرار دارد و در برابر ظلم و زور ایستاده است و دشمنان نیز در مقابل این اراده و مقاومت ناکام هستند.

وی اظهار کرد: برخی از کشورها امروز همانند یک گاو شیرده در حال خدمت‌رسانی به استکبار هستند اما ملت غیور و شجاع و مقاوم ایران اسلامی امروز در اوج عزت و شکوه و سرافرازی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس خبرگان رهبری دفاع مقدس خوزستان انقلاب اسلامی ایران اسلامی امروز یک گاو شیرده استکبار هستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۳۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) گفت: در قرارگاه جهادی نوروز ۱۴۰۳و ماه مبارک رمضان در استان خراسان ۱۵۷۲ گروه جهادی خدمات ارائه کردند.

سرهنگ پاسدار محمد روحانی  با بیان این که مهمترین علت پیشرفت جمهوری اسلامی از اول انقلاب تا کنون فعالیت جهادگران بوده است، افزود: خدمات در ۲ دهه نخست انقلاب اسلامی توسط جهادگران جهاد سازندگی و پس از آن نیز با حضور جوانان در گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در اقصی نقاط کشور و به ویژه مناطق محروم به مردم ارائه شده است.

وی گفت: امسال نیز که به فرموده رهبر انقلاب اسلامی سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گرفته شده است جهادگران با خدمت بی منت و با مشارکت خود مردم، مسیر خود را در خدمت‌رسانی ادامه می‌دهند ما باید قدردان تلاش‌های مخلصانه بسیجیان مخلص و گروه‌های جهادی باشیم همچنان که شاهد مجاهدت آنان در سنگر جهاد و خدمت هستیم.

روحانی افزود: این گروه‌ها در قالب ۷۸۶۰ جهادگر، خدمت‌رسانی به مردم را در دستور کار خود قرار داد ند که این خدمات در عرصه‌های عمرانی، خدمت مومنانه، جمع آوری کمک‌های مردمی پس از جاری‌شدن سیل در سیستان و بلوچستان، خدمات رسانه‌ای و اقتصاد مقاومتی و همچنین جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم غزه بوده است. 

وی گفت: اجرای ۲۰۲ پروژه عمرانی، تهیه ۲۵ هزار سبد معیشتی، برای نیازمندان، ارائه بیش از ۶۶۴ هزار پرس غذای گرم برای بیش از ۱۶۰ هزار نفر از خدمات گیرندگان و توزیع ۳ هزار دست پوشاک در روز عید سعید فطر برای نیازمندان از جمله فعالیت‌های گروه‌های جهادی بوده است.

 

دیگر خبرها

  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • تجهیزات نظامی در رژه امروز ارتش لرزه بر جان دشمنان انداخته است
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران جلودار خدمت رسانی به مردم است
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز متدین‌تر و کارآمدتر از همیشه است
  • ارتش امروز با حفظ آمادگی و اقتدار در کنار مردم است
  • هوشیاری ارتشیان خاری بر چشم دشمنان است
  • ارتش، فدایی بودن برای ملت را با خون امضا کرده است
  • هم‌رزم صیاد از فدایی بودن ارتش برای ملت می‌گوید
  • هدف ارتش خدمت به مردم و ایحاد امنیت در کشور است
  • هدف ارتش خدمت به مردم و ایجاد امنیت در کشور است