Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@21:38:35 GMT

همه مدارس استان گیلان فردا تعطیل است

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۳۶۱۷

همه مدارس استان گیلان فردا تعطیل است

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: به‌علت سردی هوا و بارش سنگین برف تمام مدارس استان گیلان فردا تعطیل است. ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، نادر جهان آرای امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بارش سنگین برف و یخبندان در سراسر استان گیلان اظهار داشت: تمامی مقاطع تحصیلی پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول و دوم در نوبت صبح و عصر فردا در گیلان تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اموزش و پرورش استان گیلان بیان کرد: مدیران و عوامل اجرایی مدارس با حضور در این مکان‌های آموزشی و با کمک و مساعدت انجمن اولیا و مربیان نسبت به برف‌روبی سقف مدارس و محافظت از ساختمان‌ها اقدام خواهند کرد.

به گزارش تسنیم روز گذشته و امروز نیز مدارس بسیاری از مناطق استان گیلان به‌علت سردی هوا و بارش سنگین برف و همچنین مختل شدن راه‌های ارتباطی تعطیل بود.

راه ارتباطی 90 روستای کردستان همچنان مسدود است/بازگشایی 210 روستای محاصره در برف‌‌مدارس و دانشگاه‌های استان کرمانشاه فردا تعطیل استمدارس برخی از شهرستان‌های استان کرمانشاه تعطیل اعلام شد

با توجه به برودت هوا و یخبندان در سراسر استان گیلان احتمال تعطیلی مدارس در روزهای آینده نیز وجود دارد که در صورت قطعی شدن متعاقباً اعلام می‌شود.

انتهای پیام/613

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارش سنگین برف فردا تعطیل استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۳۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در این اطلاعیه از شهروندان خواسته شده در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.

همچنین علی ضیاءالدینی شهردار زرند در حاشیه بازدید از معابر و بندهای خاکی سطح شهر با اعلام اینکه نیروهای شهرداری در وضعیت آماده‌باش کامل قرار دارند، گفت: با توجه به پیش‌بینی تداوم بارش توسط سازمان هواشناسی، آماده‌‍‌باش عوامل خدمات شهری و شهرداری‌ها تمامی مناطق ادامه خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه آمادگی و اقدامات لازم برای پیشگیری و کنترل هرگونه بحران و عارضه احتمالی در خصوص سیلاب، آبگرفتگی و آب ماندگی در سطح شهر و محلات در حال انجام است، افزود: تمام تلاش ما در مجموعه شهرداری این است که مردم در هنگام نزول رحمت الهی دچار مشکلی نشوند و دغدغه خاطری نداشته باشند.

شهردار زرند با اشاره به انجام بیش از ۱۵۰مورد رفع آبگرفتگی در سطح شهر توسط نیروهای شهرداری، بیان کرد: شهروندان در صورت هر گونه مشکلی می‌توانند با شماره ۳۳۴۲۲۷۷۵ شهرداری تماس بگیرند.

کد خبر 846810 برچسب‌ها خبر مهم طوفان باران استان‌ کرمان مدرسه و مدارس تعطیلی مدارس

دیگر خبرها

  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • تعطیلی مدارس یزد فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران)
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد